Promise - Chapter 18

Previously:
Justin:
Jag stängde snabbt dörren efter oss. Sapp gick in och la sig platt på sängen. Jag gick efter henne och satte mig bredvid henne i sängen. Jag tog tag i hennes hand och hon satte sig upp. Fingrarna brände, hennes berörningar brände. Plötsligt förstod jag var jag hade blivit, förälskad.
-
bild
-
Justin persp:
Sapp kollade upp i mina ögon och log. Jag log tillbaka.
- Justin, började hon. Jag nickade.
- Är vi ihop nu? Jag skrattade och kollade bort. Jag hoppade lite närmre henne och viskade i hennes öra.
- Säger detta dig något? Jag tryckte mina läppar mot hennes kind. Han fnissade till och lutade huvudet mot mig, och hennes läppar trycktes mot mina sekunden efter. När hon avslutat kyssen fnissade hon generat till.
- Jag kommer snart, sa hon och reste sig upp. Hon släppte min hand. Hon kollade bak mot mig och log. Jag log tillbaka innan hon klev in i badrummet, stängde och låste dörren.
Sapp.
- Andas, viskade jag till mig själv därjag stog i badrummet och hyperventilerade.
- Andas, fnittret bubblade i min hals och jag kunde inte kontrolera det, så jag gav upp. Jag började fnittra okontrolerat. Tänk att man kunde känna såhär efter lite mer än 1 dag! Det var otroligt! Jag gick glatt runt i rummet innan oron tog över. Jag började bita på naglarna, något jag bara gjorde när jag var riktigt nervös. Plötsligt knackade det på dörren. Jag stannade och stirrade mot dörren som ett fån.
- Vad gör du där inne igentligen? Han skrattade till, jag log.
- Ehhm... inget, svarade jag osäkert. Jag kollade mig runt i rummet. Jag gick snabbt fram till kranen och satte på vattnet.
- Får jag komma in?
- Jag kommer snart, försäkrade jag.
- Okej, mumlade han och jag hörde att stegen drog sig vidare bort från dörren. Jag pustade ut och stängde av kranen. Vad skulle jag göra? Kunde jag lita på Justin? Kunde jag släppa in han i mitt liv? Självklart kunde jag det! Eller, han var ju faktiskt kändis. Jag kunde lite på honom. Jag gick fram till dörren och öppnade den försiktigt. Justin satt på sängen med en dator i knät. Han satt med huvudet lutat mot väggen bakom sängen och såg fridfull ut. Han lyfte blicken från datan och kollade in i mina ögon, såg igenom mig. Nästan. Han log stort och slog löst bredvid sig, i en gest som betydde sätt-dig-här. Jag log och gick med korta steg mot honom. Jag drog handen genom det halvlånga smålockiga håret och satte mig ner med en duns bredvid honom. Han räckte över datan till mig och jag tog tag i den. Jag la den i knät och kollade förvånat på honom, jag hade helt glömt vad jag hade lovat honom på morgonen.
- Du lovade att följa mig på twitter, remember? frågade han och log ett lurigt leende. Jag log stort och nickade samtidigt som det kurrade i min mage.
- Oj, sa jag och skrattade. Justin reste sig hastigt upp.
- Jag hämtar något, jag skrattade och nickade.
- Visst, jag stannar här. Han gick iväg ut till det lilla köket, detta var inget vanligt hotellrum! Det fanns ett eget litet kök! Justin hade redan twitter uppe men hade loggat ut, sa jag skrev in mitt användarnamn och lösen ord. Den loggade snabbt in, jag sökte på ' Justin Bieber ' i sökrutan. Den laddade snabbt upp alla, jag kollade runt lite innan jag tryckte på den första. Det var han, för användaren följde mig. Jag tryckte på "follow-knappen" och började där med följa han.
- Vad är du sugen på? Jag hoppade till lite när jag hörde hans röst.
- Ta bara em macka eller något, sa jag och log, han log till baka och försvann igen. Jag kollade runt lite på twitter innan jag loggade ut. Tjejerna hade haft fel, än så länge. Jag hade inte fått några hat-tweets. Inte ennu, de hade antagligen inte hittat mig ennu. Men de skulle de göra, och då skulle de rinna in ett i sekunden. Justin kom in i rummet och avbröt därmed mina funderingar. Han gick fram till mig med en kopp och ett litet fat med en stor macka på. Jag la ifrån mig datan och han gav sakerna försiktigt till mig. Jag tog imot det och log tacksamt mot honom.
- Tack, sa jag. Han log och satte sig bredvid mig i sängen. Han tog tag i datan och la den i sitt knä. Jag tog en tugga av mackan, den smakade himmelskt.
- Gud va duktig du var på mackor då! sa jag och skrattade, han gjorde det samma.
- Jag är mästare!
-
- Frukost, viskade någon tyst i mitt öra. Jag slog långsamt upp ögonen och möttes av ett par gyllenbruna ögon.
- Godmorgon, viskade han och jag fnittrade till. Justin låg nära mig fullt påklädd. Själv hade jag ett linne och ett par mjukisshorts på mig. Han pussade mig på pannan och kollade sedan på mig med en filurig min.
- Du ser vacker ut idag. Han började små fnittra lite. Jag satte mig genast upp och skrattade besvärat. Jag reste mig från sängen och marserade genom lägenheten in i badrummet. Jag kollade mig i speglen och suckade besvärat när jag såg mig själv. Håret stod åt alla håll, det såg ut som ett fågelbo. Justin kom upp bakom mig och la armarna om mig. Han la huvudet på min axel och jag kollade på honom i speglen.
- Schysst, sa jag och skulle precis putta väck honom när han klamrade sig fast vid mig hårdare.
- Jag är scysst, sa jag och skrattade. Jag kunde inte låta bli och började skratta jag med. Jag vände mig om i hans omfamning och tryckte mina läppar mot hans. Han besvarade kyssen och masserade mjukt mina läppar. Jag älskade detta. Han avslutade kyssen och la sin panna försiktigt mot min innan kollade allvarligt in i mina ögon.
- Jag tror jag älskar dig, sa han. Jag skrattade till och bröt för några sekunder ögonkontakten.
- Det var det finaste jag hört! sa jag ironiskt, han började skratta.
- Jag visste inte hur jag skulle säga det, vi har kännt varann i 2 dygn och jag älskar dig redan, ingen kommer tro mig, men det är sant, sa han och jag kollade in i hans ögon igen.
- Jag känner lika dant, sa jag allvarligt och la armarna om hans hals.
- Ska vi.. började han.
- Hålla det hemligt ett tag? Jag nickade. Det låter tyvärr som en bra idé.
- Fast Kenny vet ju det redan? Jag nickade igen.
- Kan du inte prata med han eller något? Han nickade.
- Ska jag gå ner nu direkt?
- Det kan du ju, jag måste ju byta om, sa jag och kollade ner på min outfit. Jag tänkte precis släppa han när han höll om mig hårdare och drog in min doft. Jag ställde mig på tå och tryckte mina läppar på hans. Jag älskade hans kyssar. När vi avslutat kyssen gick han ut från lägenheten. Jag log lite för mig själv och gick ut från toaletten. Jag gick fram till min väska och valde ut en avslappnad outfit. Det fick bli ett par halv korta, ljusa, slitna jeans. Till det tog jag fram en vit t-shirt. Jag kollade ut, det var varmt ute idag igen. Jag älskade detta varma sommarvädret. Då kom jag på att jag inte ens visste vad vi skulle göra idag. Jag hade ingen aning. Jag drog fram en vit neutral bh och ett par vita trosor, också ett par vita ankelsockar. Jag bytade om direkt i lägenheten.
JUSTIN:
Knack knack. Jag knackade på två hårda gånger på Kennys hotelldörr. Dörren öppnades efter några sekunder och Kenny stack ut huvudet. Han log stort när han såg mig.
- Hej turturduva, jag hyschade han.
- Kan jag komma in? frågade jag. Han nickade och gjorde plats för mig i dörröppningen. Han hade på sig ett par jeans och en svart t-shirt.
- Kan jag hjälpa till Mr Bieber, sa han och jag fnissade till.
- Säg inte till någon att jag och Sapp är, du vet, ihop, eller... Du fattar. Kenny nickade allvarligt.
- Jag lovar.
- Bra. sa jag och gick ut från rummet med ett lätt hejdå. Jag åkte direkt upp till Sapp igen.
______________________________
Previously:
Justin:
Jag stängde snabbt dörren efter oss. Sapp gick in och la sig platt på sängen. Jag gick efter henne och satte mig bredvid henne i sängen. Jag tog tag i hennes hand och hon satte sig upp. Fingrarna brände, hennes berörningar brände. Plötsligt förstod jag var jag hade blivit, förälskad.
bild1,bild2,bild3(som BTW, är min blogg XD,bild4
Sapp kollade upp i mina ögon och log. Jag log tillbaka.
- Justin, började hon. Jag nickade.
- Är vi ihop nu? Jag skrattade och kollade bort. Jag hoppade lite närmre henne och viskade i hennes öra.
- Säger detta dig något? Jag tryckte mina läppar mot hennes kind. Han fnissade till och lutade huvudet mot mig, och hennes läppar trycktes mot mina sekunden efter. När hon avslutat kyssen fnissade hon generat till.
- Jag kommer snart, sa hon och reste sig upp. Hon släppte min hand. Hon kollade bak mot mig och log. Jag log tillbaka innan hon klev in i badrummet, stängde och låste dörren.
- Andas, viskade jag till mig själv därjag stog i badrummet och hyperventilerade.
- Andas, fnittret bubblade i min hals och jag kunde inte kontrolera det, så jag gav upp. Jag började fnittra okontrolerat. Tänk att man kunde känna såhär efter lite mer än 1 dag! Det var otroligt! Jag gick glatt runt i rummet innan oron tog över. Jag började bita på naglarna, något jag bara gjorde när jag var riktigt nervös. Plötsligt knackade det på dörren. Jag stannade och stirrade mot dörren som ett fån.
- Vad gör du där inne igentligen? Han skrattade till, jag log.
- Ehhm... inget, svarade jag osäkert. Jag kollade mig runt i rummet. Jag gick snabbt fram till kranen och satte på vattnet.
- Får jag komma in?
- Jag kommer snart, försäkrade jag.
- Okej, mumlade han och jag hörde att stegen drog sig vidare bort från dörren. Jag pustade ut och stängde av kranen. Vad skulle jag göra? Kunde jag lita på Justin? Kunde jag släppa in han i mitt liv? Självklart kunde jag det! Eller, han var ju faktiskt kändis. Jag kunde lite på honom. Jag gick fram till dörren och öppnade den försiktigt. Justin satt på sängen med en dator i knät. Han satt med huvudet lutat mot väggen bakom sängen och såg fridfull ut. Han lyfte blicken från datan och kollade in i mina ögon, såg igenom mig. Nästan. Han log stort och slog löst bredvid sig, i en gest som betydde sätt-dig-här. Jag log och gick med korta steg mot honom. Jag drog handen genom det halvlånga smålockiga håret och satte mig ner med en duns bredvid honom. Han räckte över datan till mig och jag tog tag i den. Jag la den i knät och kollade förvånat på honom, jag hade helt glömt vad jag hade lovat honom på morgonen.
- Du lovade att följa mig på twitter, remember? frågade han och log ett lurigt leende. Jag log stort och nickade samtidigt som det kurrade i min mage.
- Oj, sa jag och skrattade. Justin reste sig hastigt upp.
- Jag hämtar något, jag skrattade och nickade.
- Visst, jag stannar här. Han gick iväg ut till det lilla köket, detta var inget vanligt hotellrum! Det fanns ett eget litet kök! Justin hade redan twitter uppe men hade loggat ut, sa jag skrev in mitt användarnamn och lösen ord. Den loggade snabbt in, jag sökte på ' Justin Bieber ' i sökrutan. Den laddade snabbt upp alla, jag kollade runt lite innan jag tryckte på den första. Det var han, för användaren följde mig. Jag tryckte på "follow-knappen" och började där med följa han.
- Vad är du sugen på? Jag hoppade till lite när jag hörde hans röst.
- Ta bara em macka eller något, sa jag och log, han log till baka och försvann igen. Jag kollade runt lite på twitter innan jag loggade ut. Tjejerna hade haft fel, än så länge. Jag hade inte fått några hat-tweets. Inte ennu, de hade antagligen inte hittat mig ennu. Men de skulle de göra, och då skulle de rinna in ett i sekunden. Justin kom in i rummet och avbröt därmed mina funderingar. Han gick fram till mig med en kopp och ett litet fat med en stor macka på. Jag la ifrån mig datan och han gav sakerna försiktigt till mig. Jag tog imot det och log tacksamt mot honom.
- Tack, sa jag. Han log och satte sig bredvid mig i sängen. Han tog tag i datan och la den i sitt knä. Jag tog en tugga av mackan, den smakade himmelskt.
- Gud va duktig du var på mackor då! sa jag och skrattade, han gjorde det samma.
- Jag är mästare!
-
- Frukost, viskade någon tyst i mitt öra. Jag slog långsamt upp ögonen och möttes av ett par gyllenbruna ögon.
- Godmorgon, viskade han och jag fnittrade till. Justin låg nära mig fullt påklädd. Själv hade jag ett linne och ett par mjukisshorts på mig. Han pussade mig på pannan och kollade sedan på mig med en filurig min.
- Du ser vacker ut idag. Han började små fnittra lite. Jag satte mig genast upp och skrattade besvärat. Jag reste mig från sängen och marserade genom lägenheten in i badrummet. Jag kollade mig i speglen och suckade besvärat när jag såg mig själv. Håret stod åt alla håll, det såg ut som ett fågelbo. Justin kom upp bakom mig och la armarna om mig. Han la huvudet på min axel och jag kollade på honom i speglen.
- Schysst, sa jag och skulle precis putta väck honom när han klamrade sig fast vid mig hårdare.
- Jag är scysst, sa jag och skrattade. Jag kunde inte låta bli och började skratta jag med. Jag vände mig om i hans omfamning och tryckte mina läppar mot hans. Han besvarade kyssen och masserade mjukt mina läppar. Jag älskade detta. Han avslutade kyssen och la sin panna försiktigt mot min innan kollade allvarligt in i mina ögon.
- Jag tror jag älskar dig, sa han. Jag skrattade till och bröt för några sekunder ögonkontakten.
- Det var det finaste jag hört! sa jag ironiskt, han började skratta.
- Jag visste inte hur jag skulle säga det, vi har kännt varann i 2 dygn och jag älskar dig redan, ingen kommer tro mig, men det är sant, sa han och jag kollade in i hans ögon igen.
- Jag känner lika dant, sa jag allvarligt och la armarna om hans hals.
- Ska vi.. började han.
- Hålla det hemligt ett tag? Jag nickade. Det låter tyvärr som en bra idé.
- Fast Kenny vet ju det redan? Jag nickade igen.
- Kan du inte prata med han eller något? Han nickade.
- Ska jag gå ner nu direkt?
- Det kan du ju, jag måste ju byta om, sa jag och kollade ner på min outfit. Jag tänkte precis släppa han när han höll om mig hårdare och drog in min doft. Jag ställde mig på tå och tryckte mina läppar på hans. Jag älskade hans kyssar. När vi avslutat kyssen gick han ut från lägenheten. Jag log lite för mig själv och gick ut från toaletten. Jag gick fram till min väska och valde ut en avslappnad outfit. Det fick bli ett par halv korta, ljusa, slitna jeans. Till det tog jag fram en vit t-shirt. Jag kollade ut, det var varmt ute idag igen. Jag älskade detta varma sommarvädret. Då kom jag på att jag inte ens visste vad vi skulle göra idag. Jag hade ingen aning. Jag drog fram en vit neutral bh och ett par vita trosor, också ett par vita ankelsockar. Jag bytade om direkt i lägenheten.
Knack knack. Jag knackade på två hårda gånger på Kennys hotelldörr. Dörren öppnades efter några sekunder och Kenny stack ut huvudet. Han log stort när han såg mig.
- Hej turturduva, jag hyschade han.
- Kan jag komma in? frågade jag. Han nickade och gjorde plats för mig i dörröppningen. Han hade på sig ett par jeans och en svart t-shirt.
- Kan jag hjälpa till Mr Bieber, sa han och jag fnissade till.
- Säg inte till någon att jag och Sapp är, du vet, ihop, eller... Du fattar. Kenny nickade allvarligt.
- Jag lovar.
- Bra. sa jag och gick ut från rummet med ett lätt hejdå. Jag åkte direkt upp till Sapp igen.
______________________________
Kommentera!<3



Kommentarer
Postat av: Wilma

Kan du inte fortsätta idag?<3333333

2012-04-10 @ 17:31:11
URL: http://wiilmiiis.blogg.ae
Postat av: Sara

mer! :D

2012-04-10 @ 18:19:40
Postat av: elin (:

grymt asså :D

2012-04-10 @ 22:57:20
URL: http://elinohrn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!