Chapter 106 - We are lucky

Han andades långsamt i mitt öra. Kysste mig mjukt i nacken medans mina andningar blev tyngre och tyngre.
Till slut somnade jag. I Justins armar.

Precis när vi kommit in genom dörren släppte regnet som funnits i luften på hemvägen. Justin hade låtit mig sova en stund, innan han kände regnet som, som sagt, hängt i luften.
- Vi hade tur, Justin smekte mig mjukt på kinden innan han kysste mig där. Jag log stort och tog hans hand i min. Jag trampade av mig skorna och krånglade av mig jackan.
- Så hur gick det? Jag ryckte till när jag hörde den välbekanta rösten. Jag stod med ryggen mot honom, det var därför jag inte hört honom komma.
- Han skämmer bort mig allför mycket! Du skulle se allt jag fick. Som på beställning la ustin fram påsen med mina saker. Jag pustade och kollade menandes på pappa.
- Han kan inte ge mig så dyra saker! Jag räkte fram mina händer och visade armbanden.
- KOLLA!
- Va fina.
- Men han KAN inte ge mig såhär dyra presenter.
- Jag står här, plötsligt var rösten så nära den kunde bli, och han andades djupt i mitt öra.
- Men jag pratar inte med dig! Så sluta tjuvlyssna! sa jag och log stort.
- Lite svårt att inte tjuvlyssna om du står precis framför mig.
- Jaja. Pappa skrattade till och Justin la armarna om mig och bärde upp mig i sin famn.
- Så nu ska vi gå. Bye bye. Han gick förbi pappa och in i mitt rum.
- Du kan inte springa från dina problem.
- Men du måste ju lägga fram dina presenter, han blinkade med ena ögat innan han la ner mig i sängen. Innan jag hann reagera och resa mig upp la han sig över mig och började kyssa mig mjukt på läpparna.
- Du glömde stänga.. dörren. viskade jag mellan kyssarna.
- Skit samma. Han la handen mot min sida och lyfte upp mig så att jag låg med huvudet på kudden. Jag blundade när han kysste mig mjukt på halsen.

Och jag hörde skratt från dörröppningen.

-

- Vänta får jag bara göra en sak? frågade Justin tyst i mitt öra. Jag nickade. Han satte sig upp och letade efter något på nattyxbordet. När han hade hittat det han letade efter kände jag något mot min hals.
Han ritade på mig.

- Vad gör du? skrattade jag när spetsen inte längre nuddade min hals. HAn la sig ner bakom mig igen.
- Det får du se. Han kysste mig mjukt i nacken, så jag vände mig om och lät han kyssa mig på läpparna istället.


Sry för lite :( Kommer mer imon! 

 

 
KOMMENTERA



Kommentarer
Postat av: lina

love it!,meer!!

2012-08-03 @ 21:15:16
URL: http://liinakarlsson.devote.se
Postat av: Anonym

Jätte bra! Meeeeeeeeeer<3

2012-08-03 @ 22:13:49
URL: http://wiilmiiis.blogg.se
Postat av: Anonym

meeeeer! :'D

2012-08-04 @ 00:12:24
Postat av: Sanna

Jätte bra! Den får inte sluta än! <3

2012-08-04 @ 02:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!