Chapter 108 - I spit on your grave

- Okej okej. Han skrattade till, gick fram till tv:n, satte in filmen. När allt äntligen var klart kom han och satte sig bredvid mig i soffan.
Och ja. Justin kunde hela vårt hus i princip utan och innan, det var som att läsa en bildbok. Han visste allt.
Han drog ner mig mot sitt bröst och kysste mig mjukt på hjässan.
Sedan visades förtexterna på tv:n och båda satt spända och väntade på fortsättningen.


Filmen var sjuk. Jag satt och skakade mest hela tiden och Justin satt och höll om mig, när filmen äntligen var slut skönk jag ner i soffan mot Justins axel. Jag hade varit spänd hela tiden och att eftertexterna rullade på skärmen gjorde mig lugn och sansad.
Och trött.
- Skulle vi ha sett den eller ångrade du dig? Jag suckade och skakade på huvudet.
- Sluta hånle Justin. Han skrattade till, som svar på mitt sanna påstående.
Jag såg inte att han log, men jag kunde gissa det.
- Hur visste du det?
- Jag känner dig.
- Scary. Han sa det med skakig och låtsas-osäker röst. Jag skrattade till.
- Du ska va rädd, tro mig. Jag kan va elak. Jag lutade mig upp och kysste han mjukt på läpparna.
- Jag vet. Jag avslutade kyssen och låtsas-gapade mot honom.
- Har du sett mig arg? Han skrattade och skakade på huvudet.
- Nej, men jag kan gissa. Justin kysste mig mjukt på läpparna och jag besvarade snabbt kyssen. Han lyfte äver mitt ena ben över hans och gjorde så att jag satt gränsle över honom i soffan. Jag la mina båda händer på hans kinder och tryckte hans läppar närmre mina.
- Vi är hem... Jag avslutade genast kyssen och hoppade snabbt av Justins ben med blicken mot dörren. Pappa hade sitt huvud instucket och jag kunde höra någon hålla på med en påse eller något bakom honom.
- Hemma, log pappa och öppnade dörren helt så att jag såg personen som stod bakom honom.
Taylor.
- Åhh! Jag sprang raka vägen fram till henne och slängde armarna om henne.
- Hej Sapp! Hennes ljusa mjuka röst fyllde mitt hjärta med tomrummet som alltid fanns kvar där när hon gick.
- Jag har saknat dig så sjukt mycket, åhh tack för att du kom hit! Hon skrattade lite och kramade om mig.
- Ska ni sluta kramas snart eller? Pappa skrattade bakom oss och jag hörde världens finaste skratt bredvid honom.
- Nej, skrattade jag med armarna om Tay's midja, hon var rätt mycket längre än mig.
Jag kände två starka armar om mig som bärde upp mig i famnen, som en liten bebis.
- Justin! Släpp mig! skrattade jag medans han bar mig i famnen.
- Men Taylor måste ju få ta av sig skorna! Han viskade det i mitt öra och jag låg stilla i hans famn.
- Du kommer få ryggskott!
- Jag släpper dig inte!
- Du har hittat en gentleman! skrattade Tay och pappa i mun på varann. Jag log stort och la armarna om Justins hals samtidigt som jag pussade han mjukt på kinden, men kollade sedan på Tay igen.
- Jag fixar maten så får ni ungdommar prata lite! Han vände blicken mot mig och kollade mig djupt in i ögonen, sedan vände han blicken mot Justin och kollade lika allvarligt på honom. Jag kände att han stelnade till.
- Inte mys, PRATA med Taylor, va SOCIALA, som ni vet vad de betyder, han skrattade lite åt sig själv och blinkade sedan med ena ögat mot oss.
- Vi är faktiskt SOCIALA bland! skrattade jag. Vi kollade faktiskt på FILM innan, sociala! Pappa skrattade och skakade på huvudet.
- Jag fixar maten, det kan ta ett tag. Han gick in i köket och Taylor kollade på oss och log.
- Ni är söta tillsammans.
- Hon gör allt, hon kan i princip ha ett förhållande med sig själv, det skulle bli de perfekta paret. Jag skrattade till och skakade på huvudet.
- Jag har dig. Jag kysste honom mjukt innan jag kollade på Taylor.
- Justin kan hjälpa pappa med maten sedan, så får vi prata ensamma. Jag skrattade till när Justin suckade djupt.
- Varför?
- Vi kan inte prata om privata saker med dig, du är en KILLE?
- Ska jag släppa dig? Jag kände att han började böra ut mig från sin kropp. Jag skakade snabbt på huvudet och håll hårdare om hans nacke.
- Du får betala golvet om det går sönder! skrek pappa från köket skämtsamt.
- Jag lovar!
- Justin! Jag kramade om hans hals hårdare och hårdare. Tay skrattade lite från sin plats vid dörren. Justin sänkte ryggen lite och hans ansikte kom närmre mitt.
- Du vet att jag aldrig skulle släppa dig va? Jag log, nickade och kramade om hans hals hårdare.
- Ta in på hotell, våra blickar riktades mot Tay som skrattade högt.
- Jag var bara tvungen att säga det! Vi skrattade och började sedan gå in mot mitt rum.

Jag och Justin satt tillsammans i min säng samtidigt som Tay satt i min fotölj lite längre bort i rummet. JAag satt mellan Justins ben med huvudet lutat mot hans bröstkorg. Själv lutade han sig på väggen bakom sig. Jag vände mig mot honom och kollade honom djupt i ögonen.
- Jag älskar dig, men pappa behöver kanske hjälp med maten? Han suckade och nickade samtidigt som hans händer slingrade sig hårdare runt min midja.
- Kanske det, han lutade sig ner och började kyssa min hals, men jag ville inte att han skulle göra det när Tay var här, i samma rum.
- Justin, han skrattade lite mot min hals.
- Jag ska. Flytta på dig lite bara. Jag flyttade på mig så att han kunde komma upp från sängen.
Han var tvungen att göra allt så dramatiskt genom att långsamt låta min hand glida ur hans, och han gjorde världens ledsnaste min när den släppte och låtsades torka bort tårar udner ögat.
- Du överdriver! skrattade jag och skakade på huvudet. Han skrattade till kysste mig en sista gång på kinden, vinkade tjejigt mot Taylor och gick sedan ut från dörren, och stängde den, vänlig som han var, tyst och fint.

-

- Jag har något till dig Sapp. Dörren öppnades och Justin klev in, han gömde något bakom ryggen och kollade hemlighetsfullt på mig.
- Vad?
- Puss först? Tay skrattade samtidigt som jag reste mig upp och gav han en puss på munnen. När jag avslutat den räkte han fram en rosa fin ros till mig.
- Åh tack! Jag kramade om honom och pussade han mjukt på kinden. När han gått ut igen reste sig Taylor upp och sa:
- Juste jag har också något till dig ju!


Vad får hon av Taylor? 

Taylor is back :D heh (a'

Iallafall MINST 6 KOMMENTARER! 

Detta är sjukt, jag har runt 20 unika besökare varje dag, och jag har bara 8 läsare, hur fan går det till? Haha ;D Ursäkta språker o.O 

KOMMENTERA




Kommentarer
Postat av: Elin

Sjukt bra, meeeer! <3

2012-08-06 @ 00:03:02
URL: http://ellinsofie.devote.se
Postat av: Wilma

Omg skiiiiiiit bra,,,, meeeeeeer<3

2012-08-06 @ 00:38:33
URL: http://wiilmiiis.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag älskar dim blogg!!!!:-):-):-):-):-)

2012-08-06 @ 09:05:02
Postat av: Anonym

MER :o

2012-08-06 @ 16:43:53
Postat av: Anonym

MER :o ♥

2012-08-06 @ 16:44:20
Postat av: Anonym

MER :D

2012-08-06 @ 16:44:48
Postat av: linnea

Mer!

2012-08-06 @ 17:43:36
Postat av: meee

Braaaaaa!! Bäst

2012-08-06 @ 18:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!