Studio - Chapter 35 del 2

Previosly:
- Gud va sen du blev, sa Justin till Kenny. Vi spännde bältena och Kenny skrattade till.
- Det var ju ni som blev sena först, jag stog här i säkert 20 minuter utan att de kom någon. Jag skrattade till men Justin mumlade bara något innan han tog ett fast tag om min hand.
-
bild kollage 1
-
Kenny körde snabbt ut ur skogen och sedan in mot stan, det var inte förens nu jag förstod att vi hade varit helt forever alone ute i skogen, det hade varit skönt, jag gillade att vara ensam, iallafall med Justin. Jag lutade mitt huvud mot Justins axel och andades tungt ut.
- Trött? fnissade Justin. Jag fnissade till och skakade mjukt på huvudet.
- Inte så mycket. Jag gäspade och han la sin höger arm om mig.
Justin tog väck sin arm från mina axlar samtidigt som jag satte mig rakt upp. När vi klev ut från bilen var det fullt med paparazzisar och beliebers utanför bilen. Jag suckade tungt men Justin fick ett stort leende på läpparna. Han gick i rask takt fram till fansen som stod och trängde bakom skyddstängslet. När han kom närmre skrek de högre och högre. Och nar han var riktigt nära och gjorde give-me-5 med så många han kunde skrek de öronbedövande. Man hörde gälla skrik hela tiden och tårarna rann ner på kinderna på nästan allihopa. Justin gjorde give-me-5 med en tjej som hade en vit 'boyfriend' t-shirt. Jag gissade på att det var en av hans låtar, boyfriend. Den skulle jag lyssna på sedan. Tjejen med tröjan hade svartmaskara utkletat över hela facet och de svarta håret var tovigt, antagligen av de andra tjejerna som drog i varandras hår för att komma fram. Det var inte förens då jag förstog hur mycket de betydde för honom. Justin var här för att de hjälpt de. Om inte de funnits hade inte 'Justin Bieber' funnits, då hade han varit en vanlig pojke. En pojke som kanske spelade fotboll varje söndagsförmiddag med sina kompisar hemma i Stratford. Han hade bytit ut de livet mot de han levde nu, en stjärn-liv, som mest kretsade kring vuxna. De var vällde han var med mest, vuxna. Förutom de unga han spelade in låtar med. Och hans kompisar, som han hälsade på då och då i Stratford. De ville jag väldigt gärna träffa. Chaz och... Var det Ryan? Aa, Ryan. Han hade säkert fler kompisar, Selena Gomez hade jag hört att han var bra kompis med. Jag skulle fråga han om det senare. Justin signerade några beliebers affischer, tjejerna skrek så man blev döv. Jag stog på samma ställe fortfarande, några steg bort från bilen. Justin hade ett stort leende på läpparna, lika stora som alla tjejer bakom stängslet. Det var inte förens när jag såg tjejerna som jag förstod att de betydde något för mig med, för Justin betydde de näst intill allt. För mig betydde de mycket. Jag visste inte hur mycket, men Justin betydde allt, och han skulle inte vara här om de inte var för tjejerna bakom stängslet. Jag skulle aldrig träffat Justin om de inte var för de tjejerna. Tack flickor, jag är väldigt tacksam.
- Kommer ni någon gång eller?! Det var Scooter som skrek, han kollade halv surt på Justin och blickade sedan mot mig, jag vaknade upp ur min lilla hyptnos och gick mot Justin. Jag stoppade tanken att ta hans hand, jag ville så gärna, men alla skulle döda mig då. Förutom Justin då. Paparazzisarnas kamror smattrade och jag kollade ner i marken, hur många bilder hade de igentligen fått av mig när jag stog där i mina tankar. Tidnings artiklarnas övertext skulle lyda:
' Justin Biebers "kompis" hyptoniserad av åsynen av pop-sensationen ' eller:
' Ihop? Eller är Taylors kompis Sapphire Pierce bara "lite" förelskad i pop-sensationen? ' Jag rös till och snabbade på stegen. När vi kom in mot studion pustade jag lättat ut. Tystnaden var bedövande och ingen sa något på hela tiden, jag kände mig rätt ensam när kag klev in i hissen tillsammans med Kanny Scooter och Justin, men när Justin tog min hand kändes de bättre. Han tryckte den mjukt. Jag log stort mot honom.
________________________________
Previosly:
- Gud va sen du blev, sa Justin till Kenny. Vi spännde bältena och Kenny skrattade till.
- Det var ju ni som blev sena först, jag stog här i säkert 20 minuter utan att de kom någon. Jag skrattade till men Justin mumlade bara något innan han tog ett fast tag om min hand.
Kenny körde snabbt ut ur skogen och sedan in mot stan, det var inte förens nu jag förstod att vi hade varit helt forever alone ute i skogen, det hade varit skönt, jag gillade att vara ensam, iallafall med Justin. Jag lutade mitt huvud mot Justins axel och andades tungt ut.
- Trött? fnissade Justin. Jag fnissade till och skakade mjukt på huvudet.
- Inte så mycket. Jag gäspade och han la sin höger arm om mig.
Justin tog väck sin arm från mina axlar samtidigt som jag satte mig rakt upp. När vi klev ut från bilen var det fullt med paparazzisar och beliebers utanför bilen. Jag suckade tungt men Justin fick ett stort leende på läpparna. Han gick i rask takt fram till fansen som stod och trängde bakom skyddstängslet. När han kom närmre skrek de högre och högre. Och nar han var riktigt nära och gjorde give-me-5 med så många han kunde skrek de öronbedövande. Man hörde gälla skrik hela tiden och tårarna rann ner på kinderna på nästan allihopa. Justin gjorde give-me-5 med en tjej som hade en vit 'boyfriend' t-shirt. Jag gissade på att det var en av hans låtar, boyfriend. Den skulle jag lyssna på sedan. Tjejen med tröjan hade svartmaskara utkletat över hela facet och de svarta håret var tovigt, antagligen av de andra tjejerna som drog i varandras hår för att komma fram. Det var inte förens då jag förstog hur mycket de betydde för honom. Justin var här för att de hjälpt de. Om inte de funnits hade inte 'Justin Bieber' funnits, då hade han varit en vanlig pojke. En pojke som kanske spelade fotboll varje söndagsförmiddag med sina kompisar hemma i Stratford. Han hade bytit ut de livet mot de han levde nu, en stjärn-liv, som mest kretsade kring vuxna. De var vällde han var med mest, vuxna. Förutom de unga han spelade in låtar med. Och hans kompisar, som han hälsade på då och då i Stratford. De ville jag väldigt gärna träffa. Chaz och... Var det Ryan? Aa, Ryan. Han hade säkert fler kompisar, Selena Gomez hade jag hört att han var bra kompis med. Jag skulle fråga han om det senare. Justin signerade några beliebers affischer, tjejerna skrek så man blev döv. Jag stog på samma ställe fortfarande, några steg bort från bilen. Justin hade ett stort leende på läpparna, lika stora som alla tjejer bakom stängslet. Det var inte förens när jag såg tjejerna som jag förstod att de betydde något för mig med, för Justin betydde de näst intill allt. För mig betydde de mycket. Jag visste inte hur mycket, men Justin betydde allt, och han skulle inte vara här om de inte var för tjejerna bakom stängslet. Jag skulle aldrig träffat Justin om de inte var för de tjejerna. Tack flickor, jag är väldigt tacksam.
- Kommer ni någon gång eller?! Det var Scooter som skrek, han kollade halv surt på Justin och blickade sedan mot mig, jag vaknade upp ur min lilla hyptnos och gick mot Justin. Jag stoppade tanken att ta hans hand, jag ville så gärna, men alla skulle döda mig då. Förutom Justin då. Paparazzisarnas kamror smattrade och jag kollade ner i marken, hur många bilder hade de igentligen fått av mig när jag stog där i mina tankar. Tidnings artiklarnas övertext skulle lyda:
' Justin Biebers "kompis" hyptoniserad av åsynen av pop-sensationen ' eller:
' Ihop? Eller är Taylors kompis Sapphire Pierce bara "lite" förelskad i pop-sensationen? ' Jag rös till och snabbade på stegen. När vi kom in mot studion pustade jag lättat ut. Tystnaden var bedövande och ingen sa något på hela tiden, jag kände mig rätt ensam när kag klev in i hissen tillsammans med Kanny Scooter och Justin, men när Justin tog min hand kändes de bättre. Han tryckte den mjukt. Jag log stort mot honom. Han lutade sig mot mig och kysste mig mjukt och tyst på kinden. Jag fnittrade till och kramade hans hand hårdare. Han log stort.
Scooter öppnade en dörr in till ett stort rum. Jag släppte Justins hand ifall att, och jag gjorde helt rätt, inne i rummet satt en kille. Han var mörk med halv långt svart hår. Han hade på sig en vit t-shirt och ett par svarta stadium-mjukis. Han log stort när i kom in i rummet.
- Justin Bieber! utbrast han och gick snabbt fram till Justin, Justin hade samma stora leende som den mörka killen.
- Kuk Harrell! utbrast Justin. Så det var så han hette. De gjorde en snabb kram innan de båda vände sig mot mig.
- Så vem är denna flickan då? frågade han, frågan var riktad mot Justin, men jag svarade på den först.
- Sapphire Pierce, jag sträckte fram en hand, han kramade den och skakade långsamt på den.
- Trevligt att träffas, så ni är...? Han kollade snabbt mot Justin, sedan på mig igen.
- Kompisar, de sved till i bröstet när jag sa det. Justin fick ett halvt ledset uttryck i ansiktet. Samma fick jag. Harrell kollade på oss och nickade.
- Okej, så Justin, ska vi börja jobba nu? Justin nickade kort och kollade bort mot ett glasrum lite längre bort, de var bortskillt från studion med vilje, för att de som satt där inne inte skulle störa de här ute. Kenny satt där inne, i en svart skinsoffa. Jag kollade tillbaka på Harrell och Justin när jag såg Taylor sitta en bit bakom Kuk. Jag log stort och vinkade mot henne, hon vinkade tillbaka och blickade sedan mot Justin och gjorde tummen upp. Mot mig. Jag skrattade till.
- Ska jag sätta mig där? frågade jag Justin som pratat med Harrell. Han hade alltså inte sett våra blickar.
- Det kan du, han log stort och lutade sig närmre mig. Det var inte förens han lutade sig tillbaka som jag märkte att han var nära på att kyssa mig. Han la istället en hand på mig rygg när Kuk vände sig om mot Tay. Han drog mig närmre sig och viskade.
- Jag älskar dig, alltid. När han släppte och gick iväg mot Harrell lämnade han mig med världens bästa känsla i kroppen, den värmdes upp och hjärtat hoppade över varannat slag. Jag fnittrade till och gick iväg mot de isolerade rummet. Kenny hade ett stort leende på läpparna när jag kom in. Han sa inget. Det gjorde han rätt i, jag skulle endå inte säga något.
Justin log stort och kollade mot mig, jag log tillbaka. Han kollade sedan bort och stampade i takt med foten innan han började sjunga i en mikrofon.
-
bildk ommer sedan<3
-
Man hörde hans röst från högtalare i rummet, jag fick rysningar av det, han sjöng underbart!
_______
KOMMENTERA<3



Kommentarer
Postat av: Wilma Petersson

Meeeeeeeer nu!<333333

2012-05-02 @ 20:39:51
URL: http://wiilmiiis.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jätte bra!! <3

Men jag började undra varför mannen här i slutet hette kuk...?!

2012-05-02 @ 22:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!