Länkbyte - http://directionworlds.blogg.se/

 
(hoppas verkligen det var okej att jag tog kapitel 4's kollage <3)
Jag sträckte på mig och gäspade så att det knakade.En sekund senare kände jag doften av våfflor och sprang ner till köket och hoppade på en stol.Lite överdrivet men sant.Mamma kom över med en våffla och själpte över den på min tallrik.Jag lassade på socker och en halva skålen med jordgubbar.Jag lassade i mig och lyckades få i mig fyra stycken.Det måste vara rekord!
_
 
-Älskling,idag kommer Allan och hans familj till oss och han sover över sa pappa.
Jag ryckte bara på axlarna och gick till mitt rum.
_
 
-Hej Allan,jag har saknat dig sa jag och kramade om honom.
-Jag har saknat dig med Nina sa Allan och kramade tillbaka.
-Har du med dig dina grejer? frågade jag och gick ur kramen.
-Jepp,du då? frågade han och jag skrattade åt hans torra skämt.
Vi gick upp på mitt rum och han berättade lite om vad som hänt i skolan och sånt.Sen var det mat.Eftersom mamma lagade mat var det spaghetti och köttbullar.Mamma kan inte laga mat.Vi satt ner vid bordet och åt och hade trevligt.Allan drg sina torra skämt som alla skrattade åt som vanligt.Allting var helt vanligt om man tar det kort.Men sen sa min mamma något som fick mig att såruta köttbular på Allan.
-Du vet Allans syster Elena,hon är gravid sa hon.
Elena är tjugo bara och jag visste inte att hon hade pojkvän.Men iallafall,alla kollade på mig över min reaktion.
-Vad kul,det vara bara det att hon är tjugo och jag visste inte att hon hade pojkvän sa jag.
Alla nickade och började prata i små grupper och jag skruvade på mig i stolen.

GÅ GENAST IN HÄR OCH LÄS! 
(Ni kan även trycka på bilden) 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!