Länkbyte - storiesboutjusten.blogg.se

Justin kommer ur när som helst och här står jag, spritt språngade naken. Ja i alla fall på den övre delen av min kropp. Det är fortarande för tidigt att visa sig i mindre än vad man bär på stranden för varandra enligt mig. Precis när dörren öppnades fick jag tag på något mjukt med någon hård typ av pinne i sig. Ja! Jag hade hittat den! Fort drog jag ut handen utan att släppa taget om BHn och satte den framför mitt bröst och trädde över banden över axlarna för att åtminstone täcka ja, de. 
"JUSTIN BLUNDA!" Skrek jag när jag upptäckte honom titta på mig i spegeln. Genast knep han ihop ögonen så hårt han bara kunde. Jag gick fram till honom och vände mig om så att jag nu stod med ryggen mot honom.
"Sådär, öppna ögonen. Hjälp mig att knäppa." Kommenderade jag åt honom. Jag kände ett par aningen våta händer på min rygg försöka knäppa ihop BHn, dock tog det ett tag för han verkade inte förstå hur de var meningen att sitta ihop.
"Krokarna ska sita i ögglorna Justin." Skrattade jag fram. Såhär mycket hud är nog det mesta han någonsin kommer att få se på mig. Eller, kanske inte någonsin för förr eller senare åker vi väl till stranden, but you understand, do ya?
"Ursäkta mig jag är inte så insatt i ämnet hur man knäpper kvinnounderkläder, det är inte så att jag använder dem precis." Var han snabb att försvara sig med.
Han fick äntigen ihop dem men höll kvar händerna och lutade sig framåt till mitt öra och viskade:
"Men det är är väldigt sexigt att se dig i dem." Jag kunde känna hur rysningar spred sig längs armarna och nedför ryggen. Men det är inte kallt? Nu när jag tänker på det är det lite svalt just i bussen, men kallt var det inte. Så varför rös jag? Åh kan det vara...? Nej helvete. Jag är så körd.
ALLA GÅR NU GENAST IN OCH LÄSER DENNA NOVELLEN, NU - NU - NU. 
Läser själv denna novellen och den är SÅ BRA!!!! :D GÅ IN DÄR NU GENOM ATT TRYCKA HÄR ELLER PÅ BILDEN !! :D ↑



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!