Chapter 52. - Whore

Previously
- Jag kan inte riktigt äta när folk.... Stirrar på mig. Hon log stort, skrattade till och ställde sig på tå för att kyssa mina läppar. Jag la ena handen innanför hennes en aning genomskinliga vitblommiga shorta, som glidit upp i ryggen och den andra la jag i hennes ena jeans shorts ficka. Shortsen var väldigt snygga. Ganska mörka och med nitar. Under shortan hade hon en liten vit tubtopp, som syntes tydligt under shortan. På fötterna hade hon sina vanliga slitna vita converse, håret var flätat i en svart tjock fläta, hennes outfit passade perfekt ihop. Hon var perfekt. Och hon var min. 
- Vi kan äta något sen? Jag nickade och lutade mig ner för att kolla djupt in i hennes ögon, med ett stort retligt leende.
- Jag bjuder. 
- Jag har pengar. 
- Jag bjuder ändå. Hon himlade med ögonen och skakade trotsigt på huvudet. 
- Nej, jag betalar för mig själv. 
- Jag betalar, du har inget att säga till om. Hon himlade med ögonen och kysste mina läppar, ett tecken på att hon gett upp. Jag flinade tyst och hon drog ner händerna från mina axlar för att fatta tag i min hand igen. Hon log mot mig och hennes bruna stora ögon glittrade lyckligt. 
- Du måste se baksidan också, baby.... Hon log och drog med mig bort mot den stora byggnaden.

JUSTINS PERSPEKTIV

 

2 juni 2012 - Lördag - 3 maj 2012

 

Vi såg de inte förrens vi redan börjat gå mot deras håll. Den lilla gruppen killar som spelade basket på basketplanen hade inte fått syn på oss ännu, men jag kände hur Mercedes blev stel bredvid mig. Jag sneglade ner mot henne men märkte att blicken var fäst vid killarna som nu börjat märka oss, vi hade kommit en bit närmre och jag kunde nu se hånleendena som spreds på deras ansikten. Jag var inte speciellt aggressiv av mig, men deras leenden fick mig att vilja slå in käken på dem. Eler bryta deras näsor. En av killarna tog upp den oranga bollen och de alla ställde sig och kollade på oss, hånande.
De var fem stycken, en av de stod ut med sitt korta ljusa hår, kort blont, nästintill rött. Hans ansikte var skarpt och hans käkben var väl markerade. Om man var tjej skulle man nog finna honom en aning attraktiv. Jag undrade genast vad Mercedes tyckte. Det var han som höll i bollen. De andra killarna hade alla brunt- eller svarthår. De var biffiga allihopa, musklerna välde upp i linnena. Tighta vita linnen, killen i blont var bar bröstad. Ett sugmärke lyste rött på hans hals. Jag höjde min hand för att föra båda våra händer över Dess huvud. Hennes höger, min vänster. Hon satt nu fast vid mig i ett fast grepp. Även fast det var mycket luft mellan oss och killarna, var den torr och hotfull. Jag tänkte precis luta mig ner till Mercedes och fråga om vi skulle vända, eftersom att jag antog att hon var påväg någonstans, bakom basketplanen, när den blonda började prata.
- Nejmen Mercedes, det var länge sedan. Hon vägrade kolla upp på honom och jag stannade tvärt, nu fem meter från gruppen. Killen i blont sneglade på mig med ett stort flin.
- Och du har visst Biever med dig, trevligt att träffas. Jag blev en aning sur av öknamnet han gav mig, men valde att ignorera det. Han stutsade bollen en gång i marken, studerade den noga innan han kollade på sina kompisar.
- Ni kommer väll ihåg när jag var ihop med Dess? Eller? Mercedes tog tag i min hand med båda händerna och smekte den mjukt, för att visa att det var lugnt. Gissade jag på. Han hade en slags hånfull underton, när han pratade, och jag rynkade förvirrat ögonbrynen. Sedan kom jag ihåg att Mercedes berättat om sitt ex, Moshe, jag kom ihåg hans namn just för att han hette likadant som en av mina livvakter, Moshe. Och för att han varit otrogen mot henne. Min blick svartnade och jag glömde av Mercedes som stod vid min sida. Hon sneglade oroligt upp på mig och jag kände hur hon tryckte sig en aning mot mig. Hon uppfattade min en aning aggressiva sida.
Killarna skrattade vid hans sida, de alla sneglade på mig. De visade med kroppspråket och sa att de var osäkra på vem det var, ryckte på axlarna och såg helt oförstående ut.
Jag visste att han bara ville provocera mig.
- Det var ju hon som jag var otrogen mot, knullade med hennes bästa vän, ett antal gånger. Hans flin fick något att tändas i min kropp.
- Kom vi går, Mercedes drog i min hand men jag ryckte bara åt mig den. Hon grabbade bestämt tag i den igen.
- Snälla, älskling, vi går, viskade hon, så att bara jag skulle höra. Jag kollade ner på henne och hennes lugna blick gjorde mig varm inuti.
- Okej.. sa jag frånvarande och hon suckade lättat innan hon vände mig om och vi började gå tillbaka.
- Ska du ta din hora och gå? Hånleendet på hans läppar hördes i rösten.
Något tändes inuti mig när jag hörde de kränkande ordet, riktat mot Mercedes, och jag vände mig om. Snabbt. Som på en femkrona. Jag tog två snabba steg mot honom och kunde känna Mercedes händer lämna mina. När jag var mindre än en meter ifrån honom kollade jag hotfullt in i hans blå hånfulla ögon.
- Vad sa du? Han skrattade till, lugnt, och kollade rakt in i mina när han nästintill viskade:
- Att hon var en hora.

 

MERCEDES PERSPEKTIV

 

Justin första slag träffade Moshes näsa, det andra hans mage och de tredja hans handflata. Moshe puttade Justin ifrån sig och Justin tappade balansen och föll rakt ner i marken med en hård smäll. Jag skrek till och skulle precis knäböja framför honom och försökte skydda honom när Moshe lutade sig över honom och slog honom hårt i ansiktet, jag skrek högt och försökte dra bort Moshe från Justins blödande kropp, men det gick inte, han puttade bara bort mig. De andra killarna stod i en ring runt oss, medans jag i panik försökte dra bort Moshe från Justin. Justin mätte ett slag och slog Moshe hårt över kinden, hans ansikte flög bak och han flög ner på marken vid Justins fötter, samtidigt som Justin kravlade tillbaka, bort från Moshe, fortfarande halv liggande. Jag sprang bort till honom och satte mig bredvid honom för att studera hans ansikte med höga andetag. Jag märkte inte att grät förrens jag kunde se tårarna droppa ner i Justins blundande ansikte. Händerna skakade på hans kinder och jag studerade hans ansikte, försökte räkna ut hur farliga hans skador var. Hans läpp var sprucken, en blåtira spred sig runt vänster öga, det blödde från hans näsa och ett sår var synligt på hans kind, i höjd med hans annars så perfekta käkben. Han öppnade ögonen och kollade med dåsig blick på mig, jag försökte hålla hans ansikte så nära mitt bröst som jag kunde och kollade samtidigt upp på Moshe. Som hade rest sig upp och sopade bort damm från sina basketshorts. Ett stort hånflin spreds på hans läppar, det blödde från hans näsa och ena ögonbrynet var sprucket.
- Din pojkvän är visst inte så bra på att slåss, han flinade stort. Jag kunde känna Justins stelna i min famn, men jag kollade upp på Moshe hela tiden.
- Snälla, sluta. sa jag med svag röst och han flinade stort.
- Varför?
- Du är skyldig mig det. Han visste vad jag menade, han var skyldig mig mer än detta, han hade varit otrogen mot mig, och kallat mig hora.
Inte för att jag brydde mig om det, vi båda visste att det inte var sant. Vi båda visste att jag aldrig hade varit med någon, på det sättet, innan honom. Han visste det lika väl som jag.
- Jag är inte skyldig dig något, fräste han, och kollade hotfullt på mig.
- Jo. Han backade och killarna som stod omkring oss följde efter honom.
- Trevligt att träffas, Biever. Vi ses. Han vände sig om och började gå därifrån, de andra spelarna skrattade där de gick efter honom. Men jag kunde inte bry mig mindre.
Jag kollade inte ner på Justin förrens Moshe försvann. Med de andra killarna.
- Hur mår du älskling? viskade jag och han öppnade ena ögat för att se på mig.
- Jag mår bra, viskade han och försökte sig på ett leende.
- Klarar du att gå hem själv? Eller ska jag ringa mamma? Han la sig tillrätta i mitt knä och drog ett djupt andetag, hans blod rann ner på mina bara ben och den klibbiga vätskan rann ut.
- Jag klarar att gå själv, bara låt mig vila lite. Jag smekte hans kinder mjukt och drog undan mitt hår för att det itne skulle kittla honom. Jag drog handen egenom hans hår ibland och lutade mig ner för att kyssa hans mjuka panna.
- Skit i honom Justin. Han är inte värd det. Han grymtade till, men sa inte imot. Höll bara ögonen slutna och vilade med huvudet tungt i mitt knä.

 

Mamma och Maynard var inte hemma när vi kom hem, bara Chris och småsyskonen, småsyskonen satt i soffan och kollade på tv medans Chris fixade fika till de i köket. Hans blick mötte snabbt min när vi steg innanför dörren, sedan kollade han snabbt på Justin och rynkade ögonbrynen. Jag skakade bara på huvudet och han fattade att han inte skulle säga något. Jag hjälpte Justin till toaletten där han fick sätta sig på toalettlocket, jag tvättade rent såren och han fick en ispåse att hålla mot blåmärkerna. När vi var klara kysste han mina läppar mjukt och tackade mig. Vi bestämde oss för att kolla på film i mitt rum. Så vi placerade oss där med laptopen, jag sittandes i Justins knä med datorn i knät. Vi satte på någon rolig komedi och skrattade när Jim Carrey drog sina skämt.


 

Okej, det absolut sämsta, sämst skrivna och kortaste, kapitlet ever, men jag ville få ut det idag, och är as trött. :( Så det fick bli så här kort! Jag vet inte när nästa kommer, men eftersom att jag ska vara borta hela veckan, så inte denna veckan :)

 

Men jag uppdaterar bättre på instagram (@mybieberlovestorys)! :D FÖLJ MIG! 8)  

Vad tycker ni om Moshe? Och om allt annat? :3 

KOMMENTERA EN MASSA 




Kommentarer
Postat av: Emelie

Bra!!! <33

2013-03-30 @ 22:16:08
Postat av: celebnovell

Jättebra! :)

2013-03-31 @ 00:24:47
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: moa

jätte bra :) mer!

2013-03-31 @ 00:55:45
URL: http://mooabackeby.myshowroom.se
Postat av: Anonym

mera!

2013-03-31 @ 12:26:25
Postat av: Fanny

Jätte bra, meeeeeeeeeer :D

2013-04-01 @ 15:41:01
Postat av: Wilma

Omg sjukt bra kapitel!! Meeeeeeeer<3:*

2013-04-02 @ 19:44:17
URL: http://biebzzismine.blogg.se
Postat av: Anonym

Sjukt bra, men mer drama girl! Mer!!

2013-04-04 @ 00:06:39
Postat av: Anonym

När kommer det mer kapitel?

2013-04-07 @ 01:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!