Länkbyte - storiesboutjusten.blogg.se

"Håll dig nära mig, okej? Och lyssna inte på vad de säger, de vill bara få en reaktion" Upplyste Justin mig om inför färden hem från mataffären. På något sätt hade det spridit sig om att självaste Justin Bieber handlade mat i just den affären och ett tiotal paparazzis stod utanför berädda med sina kameror.

 

Efter redan första steget Justin tog utanför affärens golv smattrade kamerorna som jag vet inte vad. Fort skyndade jag mig bakom honom och såg till att jag såg honom på samma avstånd hela tiden för att inte försvinna bort i folkmassan.

 

"Dejtar ni?"
"Aye Justin! Vem är tjejen?"
"Hur känner ni varandra?"
"Aye! Justin!"

 

Först var det bara massor frågor om vi dejtade, vilket vi såklart inte gjorde, och hur vi träffade varandra och så.

 

"Justin! Din familj är i en olycka, vad gör du?"
"Svara då din fula flintskalliga gris!"
"Aye Justin! Vem är horan?"
"Var hittade du henne? I gränden?"

 

När dem inte fick några svar tog de till med fulare tekniker. De kallade mig för hora, Justin för gris och använde hans familj emot honom. Då kan man säga att Justin inte blev glad, för då vände han sig om och tänkte hoppa på paparazzifotografen. Det i alla fall var vad han tänkte göra.


 

 Detta var en liten bit av en av mina läsares blogg! KLICKA ER IN PÅ DENNA BLOGGEN OCH BÖRJA LÄS! 

KLICKAR HÄR ! ELLER HÄR!  ( eller på bilden :3 )

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!