Chapter 54. - I love you

"All you need is love." 

 

JUSTIN PERSPEKTIV

2 juni 2012 - Lördag - 4 maj 2012

Mercedes log stort mot mig samtidigt som hon lyfte upp hästbäst och slängde de i skottkärran. Det var tidigmorgon och jag fick kämpa för att hålla ögonen öppna. Jag var trött och hade inte alls någon lust att vara i stallet.
- Trött älskling? flinade Mercedes samtidigt som jag nickade och kollade surt mot henne.
- Vad tror du? viskade jag trött och kollade runt i stallet. Jag fick syn på en pall och gick sakta dit för att hämta den, jag ställde den en bit från stället där Mercedes stod och mockade och gäspade stort.
- Du är otroligt gullig när du är trött! fnissade hon och jag skrattade ironiskt till.
- Kul. Hon nickade.
- Ja.
Vi blev tysta en stund.
- Klockan är faktiskt inte så mycket baby, sa hon och kollade storögt på mig. Jag nickade och drog upp min mobil från jackfickan.
- Halv 10, jag somnade inte förens klockan 3 inatt, jag har sovit ca 5 timmar. Hon ställde ifrån sig grepen och gick fram till mig. Lutade sig fram så att hennes ansikte var i höjd med mitt.
- Stackars Bieber, viskade hon innan hon gjorde en låtsasledsen grimasch. Jag försökte se så sur ut det gick, men det sket sig och jag slingrade mina armar runt hennes midja för att dra henne mot mig. Hon dunsade snabbt ner gränsle över mina knän och slingrade armarna om min hals. Jag log stort mot henne och hon gav mig ett vackert leende tillbaka. Jag lutade mig fram och placerade mina läpapr på hennes mjuka en aning fuktiga läppar. Jag masserade de mjukt och hon besvarade snabbt kyssen. Jag smekte hennes rygg mjukt och lutade huvudet på sidan för att fördjupa kyssen. Hennes tunga smekte min snabbt innan hon drog sig tillbaka med ett mystiskt leende.
- Om vi ska rida någongång får vi sätta igång nu, flinade hon och klättrade ur min famn.

MERCEDES PERSPEKTIV

Justin stod på marken med blicken mot mig. Ett leende var placerat på hans läppar och jag log stort samtidigt som jag vinkade på honom. Jag satt på Han Solos rygg och Justin stod nere på marken, ville inte hoppa upp.
- Kom nu! skrattade jag och klappade mjukt på hästens rumpa. Justin suckade innan han klev upp på den utplacerade stubben på stallgången för att man skulle kunna kliva upp och hoppade sedan upp på hästens rygg. Jag log stort mot honom och manade på hästen, så att han sakta men säkert rörde sig framåt. Jag kunde snabbt känna Justins armar om min midja och hur han höll mig hårt mot sig. Jag fnissade till och släppte tyglarna med en av mina händer för att lägga de på hans som var placerade på min mage.
- Du är vacker, viskade han i mitt öra. Jag fnissade till och lutade mig bak mot honom. Solos huvud höjdes och öronen vinklades framåt.
- Du är vackrare, viskade jag och han skrattade mörkt till.
- I can't be, skrattade han och drog mig ännu hårdare mot sig. Jag lutade huvudet mot hans axel och kollade så gott som jag kunde upp på honom. Hans bruna ögon studerade mig och hjälmen såg oerhört felplacerad ut där på hans huvud. Jag visste att han skulle sura efteråt om att hjälmen förstört hans frisyr, men jag förbjöd honom att rida utan. Hans en aning hjärtformade såg fruktansvärt kyssbara ut och jag hade stor lust att kyssa de.
Jag öppnade munnen snabbt, för att stänga den igen. Jag gjorde så någongång innan jag tog till orda, utan att tänka på orden som lämnade mina torra läppar.
- Jag älskar dig.


 

Jag är säker på att ni kommer hata detta kapitlet med hela ert hjärta och jag ber om ursäkt för det. Men Jag vet inte vad jag annars ska göra, för jag kan verkligen inte skriva på denna novellen längre. Allt blir skit. Allt. Men jag hoppas i alla fall att ni tyckte om det liiite, snälla skriv nu vad ni tyckt om denna novellen? Jag vet att den har varit sjukt händelselös och allmänt asdålig. Jag ber om ursäkt för det, hade lite ideer, men så kom jag på handlingen till den nya novellen och vips, denna novellen lades åt sidan. 

Men i alla fall, jag önskar iaf att ni haft några roliga lässtunder! 

Kommentera. 

(kan även berätta att en liiiiten beskrivning om den nya novellen kommer om en stund, kanske till och med prologen? Eller vad tycker ni? ;)

 

 




Kommentarer
Postat av: Madde

De blev ju inte alls dåligt? Vad pratar du om? SUPER DÖH!

För övrigt har jag älskat att följa med i Mercedes liv och hur hon träffar Justin och ur deras relation... är (tror jag är rätt ord). Du är en fantastiskt författare och jag har njutit varje sekunds läsetid. Tack♥

Svar: Åh tack <3 Blir så glad :')
f,lsd,adasdas

2013-05-14 @ 22:23:30
URL: http://storiesboutjusten.blogg.se
Postat av: Celebnovell

Jättebra även om det blev kort. Det har varit jätte kul att läsa om Mercedes och Juju. :)

2013-05-15 @ 13:53:27
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: Anonym

Säger exakt som Madde. Även om uppdateringen inte har varit på topp så en den fortfarande bra! Om inte annat så skriver du så att det blir AMAZING!! Jag har verkligen älskat att följa deras liv tsm men jag ser ändå fram emot den nya novellen!

2013-05-15 @ 16:07:43
Postat av: Anonym

Jätte bra! :)

2013-05-15 @ 19:30:10
Postat av: Fanny

Detta var jätte bra :) det var lite kort men det var bra :) Meeeeeer :D Din novell är en av mina favoriter :)

2013-05-15 @ 22:41:49
Postat av: Wilma

Sjuuuuuuukt bra har älskar den! Tråkigt att du ska sluta med den nu :( men förstår dig ändå! Kommer bli kul att läsa den nya nu :)<3

2013-05-16 @ 19:11:14
Postat av: Rovida

Det blev grymt, tyck inte så, men jag tror nog alla ville veta lite mer, och du borde verkligen inte ge upp så för att dina noveller är grymma :)

Kram

2013-08-20 @ 15:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!