Frågor och svar: Jag är hemskt ledsen

Frågor:
 
Av: Anonym: 
 
Kan du lägga upp ett kapitel snart eller? Orkar inte vänta mer.. uppdatera oftare snälla 
 
och: 
 
Av: Anonym 
 
 
Men när ska du lägga upp? 
 
Svar på båda frågorna: 
 
Jag är hemskt ledsen över att uppdateringen är så jävla seg just nu, förlåt för att jag svor, men jag har verkligen inte alls mycket tid just nu. Går i nian och har därför mycket plugg, försöker också prestera så högt jag kan, därför tar skolan en del av min lediga tid. Önskar verkligen att det inte var så, men det är det, och det suger fett. Ska försöka få upp nästa kapitel snarast och hoppas verkligen på att ni kan förlåta mig, och inte lämnar mig. Även fast jag förstår om ni skulle göra det. Uppdateringen är inte på topp just nu och jag är ledsen för det, men pluggandet måste komma i första hand, även fast jag önskar att det var tvärtom. :( ♥
 

Här var svar på två frågor jag fått idag, har kommit 1600 ord på kapitlet, men det är inte klart ännu! Försöker få upp det imorgon, men jag är inte säker på hur det kommer gå! Vi får helt enkelt se.
 
Älskar er. :)♥
 
(jag hoppas verkligen inte jag låter sur o.o absolut inte meningen isf o.o) 
 
He's the reason of my smile.



Kommentarer
Postat av: emilia

Förstår dig, jag går också i nian och vet hur det är... men din novell är bara så himla bra så att inte läsa den gör mig deprimerad, haha :(

2013-11-02 @ 17:40:19
Postat av: Vicky

Jag tycker att du ska ta den tid du behöver och att du ska ta skolan i förstahand. Asså din novell är en av den bästa jag läser och jag tycker du skriver som en gud och jag kommer verkligen inte lämna dig även fast det tar 1 månad för ett kapitel så känn ingen press❤❤

Svar: åååh, gud va glad jag blir :') Tack! Det värmer! KRAM ❤❤
f,lsd,adasdas

2013-11-03 @ 12:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!