Dör

Asså det finns inga ord för hur lycklig jag är över att ha er och denna blogg! Seriöst, 50 kommentarer på förra kapitlet! 50 KOMMENTARER. Seriöst. ITS SICK! omg. TACK SÅ HEMSKT MYCKET! TACK, TACK, TACK. Åååh. Gud va underbara ni är.
TACK.
Önskar jag kunde ge er ett litet kapitel nu, för att visa hur mycket jag uppskattar alla era fina kommentarer, men tyvärr har jag varit sjukt trött hela dagen. Det tar på en att resa, heh.
Ska försöka skriva imorgon! Så hoppas på att ett litet kapitel ska dyka upp imorgon, men hoppas inte för mycket, okej?
Jag hoppas ni kommer gilla nästa kapitel.... O.o
EN STOR BAMSEKRAM TILL ER ALLIHOPA!
ÄLSKAR ER.

 

Update: Inget kapitel idag :C Kommit ungefär 800 ord, men ska bli minst 2000, får se hur mycket jag hinner skriva imorgon c: 




Kommentarer
Postat av: -A

du har väll inte tagit den bilden O.o?? omöjlgit xD

Svar: Haha, jo faktiskt har jag tagit den c:
f,lsd,adasdas

2013-10-07 @ 23:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!