här kommer lite information

Hej! 
Ledsen för VÄRLDENS segaste uppdateringen ever! Jag är så grymt ledsen, känns som om jag har massa att göra nu! Första terminen på nian -.- 
 
Den tråkiga nyheten jag skrev pyttelite om på insta var att uppdateringen antagligen kommer vara VÄLDIGT seg den närmsta månaden, om inte längre, jag vet inte riktigt. Vi ska göra ett JÄTTESTORT arbete om vår resa till polen, nästan hela historiebetyget bedöms. Woho. Mitt liv suger, yeay *lägger mig ner och gråter* 
 
Så om ni undrar varför uppdateringen är SÅ SEG, så är det pga skola, skola och ännu lite mer SKOLA. FML. :) :) :) :) :) :) 
 
(ska försöka skriva på kapitlet nu c: mihihi får se när det kommer upp! KANSKE, FÖRHOPPNINGSVIS, KANSKE, idag. Annars antagligen på söndag :C Ska iväg och vara iväg typ hela dagen imorgon :C) 
 
(1) Tumblr



Kommentarer
Postat av: Engla

Skolan kommer först(:
Vet själv hur de är typ. Går i 8an och för nån vecka sen hade vi prov i dom flesta ämnena och det va inte typ 2 sider heller :/
Take your time <3

Svar: ja, skolan kommer tyvärr först :(ja, åh, prov suger fett -.-
Tack <3
f,lsd,adasdas

2013-10-18 @ 18:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!