vet inte vad rubriken ska vara :)

så fantasifull rubrik mihi
 
VIKTIGT 
 
IAF, jag undrar hur mycket "kärlek på hög nivå" ni skulle kunna tåla i denna novellen? Har ALDRIG skrivit sex innan, och är antagligen grymt dålig på det, men jag har bestämt att de ska ha det i alla fall en gång, den första gången dåå... Sedan får ni bestämma om det ska ha de fler gånger, eller inte.... Också hur beskrivande......... JA.... detta var ganska awkward att skriva... lol, men jag kände att de behövde tas upp! iaf, hoppas nu att ni orkar läsa detta "långa" meddelande... lol 
 
 
- | via Tumblr 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha så gullig du är :D jag själv (och jag tror många andra) vill ha det rätt så detaljerat (men inte överdrivet så det blir typ porr haha). Jag tycker nog dom borde ha det nån gång mer än bara en med tanke på att när man skriver en "historia" om det är novell eller bok eller nått annat så vill man att det ska va så verkligt som möjligt :) och i ett förhållande så är det ju normalt att man har det mer än en gång :p du fattar haha :) jag är sämst på att förklara xp men jag hoppas det hjälpte dig lite i alla fall :)
P.S DU ÄR HELT UNDERBART DUKTIG PÅ ATT SKRIVA! :D älskar din novell <3 och även när du skriver om sex så kommer det bli skitbra XP haha. Känns lite awkward och weird att skriva så men det är sant, jag vet det ;) <3

Svar: Åh, jo, jag fattar precis vad du menar! Om man har det en gång, blir det nog gärna en gång till... Eller sååå... OCh det där lät inte alls korkat, nejdå :) :) :) Men jag fattar c:
f,lsd,adasdas

2013-10-20 @ 20:46:36
Postat av: Elsa

Dom får ju gäärna ha det fler gånger.
Skriv så detaljerat du bara kan, okok?
Bra! Puss fortsätt så.
kom ihåg
DETALJERAT JÄTTEDETALJERAT VARJE GÅNG

2013-10-20 @ 20:47:59
Postat av: anonym

hahaha jag förstår dig men ska bara säga nåt du är bäst på att skriva och förlåt om jag inte kommenterar ibland bara har kanske inte tid eller så har jag inget att säga och du är bäst och din novell är en av de bäst novellerna jag har läst!
du skriver på bra och ingen kan skriva på ditt sätt för du är bra på att skriva!
och ja jag tror att alla vill kanske läsa om vad du ska skriva det är vanligt i ett förhållande ahhaha och jag vill det också!!
men när kommer kapitlet är på taggad !!!!
love you<333

Svar: ÅÅH TACK :') Så grymt söta ni är! :D Skriver just nu, men tror tyvärr inte det kommer ut idag, har inte kommit så långt :(
Kram :3
f,lsd,adasdas

2013-10-20 @ 21:34:51
Postat av: Josefin

Som den första kommentaren, detaljerat men inte för detaljerat så att det typ blir porr :p

2013-10-20 @ 22:03:36
Postat av: Anonym

Ok men snälla försök skriva klart idag kan inte vänta är så taggad och du är så bra !! <3

2013-10-20 @ 22:04:54
Postat av: Helt

Jätte detaljerat så detaljerat som du kan , Due grym om snälla låt kapitlet vara lång

2013-10-21 @ 01:23:47
Postat av: Anonym

Jätte detaljerat

2013-10-21 @ 08:51:08
Postat av: celebnovell

I WANT SEX! Lol men Justin är en badboy så jag tycker att novellen oxå borde vara bad i sig! ;D

2013-10-21 @ 12:52:36
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: Anonym

JAS jag tycker att det ska vara detaljerat som mycket du kan och snälla lång hahaha bad boy!

2013-10-21 @ 17:01:48
Postat av: Anonym

Jag tycker att det ska vara detaljerat eftersom att det passar med Justin. Skynda, skynda, skynda!!!
Älskar novellen<3

2013-10-21 @ 23:00:26
Postat av: anonym

hahhah jag kan inte vänta vill se hennes realtion !!
när kommer kapitlet? snälla säge att den är lång!

2013-10-22 @ 10:04:12
Postat av: jdlewkma

sex är naturligt. inget att skämmas över... det är roligt när de är långt och detaljerat så det känns mer äkta då, alltså tycker jag att du ska skriva sex och förspel osv ;) du är jätte duktig på att skriva så det kommer nog gå bra!!

2013-10-22 @ 16:40:04
Postat av: Anonym

sex är naturligt. inget att skämmas över... det är roligt när de är långt och detaljerat så det känns mer äkta då, alltså tycker jag att du ska skriva sex och förspel osv ;) du är jätte duktig på att skriva så det kommer nog gå bra!!

2013-10-22 @ 16:40:14
Postat av: emilia

snälla lägg ut ett kapitel idag! dör ju, din novell är så jädra grym

2013-10-24 @ 14:20:43
Postat av: Lmssy

Tycker som Celebnovell skrev ;)

2013-10-24 @ 21:08:39
URL: http://lmssy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!