lite segt nu

Allt är lite segt nu. Ska gå ut nian imorgon och ja, det är lite all over the place. Kan inte riktigt tänka på bloggen just nu, massa annat som ska fixas och donas och andra grejer som ska tänkas p. Jag vet att det var år sedan jag gav er ett kapitel och jag är sjukt ledsen för det, men tiden finns inte riktigt just nu, och skrivsuget är inte på topp. På botten faktiskt just nu. Ska på "9:ornas middag" vid 5, så har inte tid ikväll heller. Ush, det går inte bra just nu, det går inte alls faktiskt. 
Jag är ledsen och jag förstår om ni inte orkar vänta, jag förstår er. Jag älskar er, kram ♥
 
Untitled



Kommentarer
Postat av: Cellies

Hoppas du får skrivsug snart :) låter lite läskigt för vi slutade den 10/6 och 9:orna hade också niornas middag. I matsalen x3

Svar: Bor i Halmstad c: bor du någonstans där? :D
f,lsd,adasdas

2014-06-12 @ 01:35:26
URL: http://cellies.blogg.se
Postat av: Cellies

Bor i Ängelholm ;)

Svar: Okej c:
f,lsd,adasdas

2014-06-26 @ 01:52:07
URL: http://cellies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!