As bra kommenterat!♥

Så ska de se ut! 11 kommentarer på förra kapitelet!♥ Riktigt bra!♥♥ 
TYVÄRR, så kommer inte kaptil upp förens imon, då jag har varit upptagen hela dagen :( Mamma tvinga mig att städa ;"/ Sedan var jag tvungen att åka te stallet, var där typ 5-9 på kvällen, sedan åt vi och jag duschade, sedan åt vi lite jordgubbar, sedan kollade vi på första avsnittet av "Thom ngt" en kriminalserie, något jag AVGUDAR. Avgudar också Beck och Wallander :D
Får se hur många det kommer imon, hoppas på två! Beror på hur mkt jag får och kan sitta vid datan:) Min mormor kommer, mkt att göra på sommarlovet eller ngt. Okej där ljög jag, BYE BYE 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!