speciell dag och uppdatering om kapitel 42

Måste sova nu. Men har skrivit 1500 ord på Chapter 42, så om inget annat kommer upp imorgon skriver jag klart och publicerar jag det då! Jag är verkligen världens dåligaste människa, vet inte vad det är med mig, skrivsuget är absolut inte på topp. 
 
Det är också en speciell dag idag! Precis ett år sedan Justins konsert här i sverige ju, var någon av er där? Jag var där, så undebart det var! Herregud, underbaraste mest fantastiska dagen i mitt liv! Tänkte överraska er denna fantasiska dag med ett kapitel, men nej, så blev det inte. :(
 
love



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag var där och oh herregud det var grymt! Bästa dagen i mitt liv, så sjukt snabbt har tiden gått

2014-04-22 @ 22:32:49
Postat av: olivia

Ta din tid med kapitlet, tycker inte du ska känna någon stress. Du äger på att skriva så varje kapitel är super roligt att läsa!! <3

2014-04-23 @ 22:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!