GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!

GOTT NYTT ÅR ALLA UNDERBARA MÄNNISKOR! 



Kommentarer
Postat av: LiNnEa

GOTT NYTT HÄRLIGT ÅR!:)

2014-01-01 @ 16:38:18
Postat av: Ariana

Dam!😚

2014-01-01 @ 22:28:43
Postat av: anonym

jag tycker att ni ska fortsätta till slutet och det ni kan förbättra är att lägga upp nya kapitel lite oftare kanske för när det blir spännande får man vänta länge ibland :/

2014-01-05 @ 00:02:23
Postat av: Daniella

awesomeeeeeeeee

Svar: :D Vad kul at du tycker så! :D
Tack för kommentaren! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-05 @ 23:51:13
URL: http://timeforbieb.blogg.
Postat av: Natasha

Nu ska jag skriva sanningen hoppas du inte tar illa upp! Jag tycker du skriver gudomligt bra! Men uppdateringen är inte så bra och jag tycker den här novellen går för segt fram förlåt men men det känns inte som om något roligt eller spännande händer...
Men novellen är super älskar den! Och valet är ditt om du tycker det är tråkigt nu och börjar tröttna eller tvärtemot att du brinner för det! För oftast när det är dålig uppdatering brukar det bero på två saker första är skolan o läxor andra är man tycker det är tråkigt och skriver bara för oss läsares skull!
Men som sagt valet är ditt och jag kommer fortsätta läsa denna novell tycker du skriver grymmt ❤❤❤ ( och nu blev det här typ en bibel, hehe...)

Svar: Nej, uppdateringen suger fett :( Men Det beror mest på skolan, för skolan tar en massa tid! Och läxor. (som du skrev heh) Spänningen börjar i Chapter 40! :) Som är typ.... tre kapitel bort :D
Ja, har bestämt att inte sluta skriva på denna novellen! :)
Tack, tack, tack :')
Tack för kommentaren! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-06 @ 21:59:41
Postat av: Wilma

Sjukt duktig

2014-01-16 @ 21:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!