Happy birthday, Justin. ♥

Grattis på födelsedagen Justin! ♥
Kan inte fatta att han fyller 20 idag, vart har tiden tagit vägen? Känns som om det var igår som han fyllde 19. Tiden går otroligt fort när man har roligt. Herregud. 
Jag suger på sådana där emotional-sweet-texts, så jag kommer inte ens försöka skriva en, cause i suck. 
Han har blivit så stor. 
Han är inte en tonåring längre, han är en vuxen man. 
*deppgrävernermigiengropochkommeraldrigtillbakadeppdepp*

Jag vill inte att han ska fylla år, även fast jag tror att han tycker om det. Men det är alltid hemskt när någon blir äldre, även fast alla blir äldre. There's nothing we can do about it. 
Om han ändå fyllde typ 18, eller något. 
åååh, minnen. 
 
Klistrar också in denna videon. ↓
Fattar inte att det är samma person, seriously. 

Sedan kommer också lite annan information: 
Mitt skrivsug är typ gone, gone, gone, rn. Vet inte vart det tagit vägen, if you see it tell it i said hi. 
Nejmen seriöst. 
Jag har typ bestämt att jag får uppdatera när jag hinner, kan, orkar, för har massa i skolan och vill inte pressa mig själv ännu mer. Lång mening. Sorry
Jag är också väldigt tacksam för att ni inte överger mig.
Ni är de bästa i hela världen. Jag älskar er så. Tack för att ni står ut med mig. 
Tack, tack, tack. 
Ska försöka bli bättre att uppdatera på instagram också. 
ÄLSKAR ER. ♥



Kommentarer
Postat av: jbieberstorry.

har gjort klart nu, din tur<3

Svar: Kan hända att jag gör det på måndag, ska till gbg horseshow imorgon, och är på kalas ikväll ._. :( <3
f,lsd,adasdas

2014-03-01 @ 17:19:34
URL: http://jbieberstorry.blogg.se/
Postat av: Mybiebslovestorys

Länkbyte :) ?Vi har gjort förut, men skulle du vilja förnya det :)

2014-03-03 @ 00:19:37
URL: http://mybiebslovestorys.blogg.se
Postat av: Anonym

du är superduktig, fortsätt skriva! Fastna för den!

2014-03-03 @ 14:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!