Update: Nästa kapitel

Jag har kommit långt på nästa kapitel! Det är snart klart, men jag kommer inte orka skriva klart det idag. Vill dessutom att det ska vara perfekt när jag publicerar det, därför kommer jag vänta till att posta det förhoppningsvis imorgon. Jag vet att jag sa att jag skulle ha klart det igår, eller idag, men livet, eller något, kom emellan. 
 
Jag är så ledsen för det. 
Men jag hoppas ni kommer bli nöjda med kapitlet när det kommer! 
 
Är ledsen för att jag haft den absolut sämsta uppdateringen det senaste. Vet inte vad det var som hände, hoppas allt kommer bli bättre! Älskar er. 
 
Länkbyte nedanför, kika dit vettja! 
 
(100+) justin bieber gifs | Tumblr
I love you guys so much.



Kommentarer
Postat av: Bieberstorysforya

Tja!
Skulle det passa med ett länkbyte kanske? =) Har skrivit ungefär 3 kapitel på min novell, så den är rätt ny, men jag får väl hoppas att den är bra :D Du vet ju hur det är, alla har varit små, right? =)

2014-03-13 @ 09:00:05
URL: http://bieberstorysforya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!