"Home" sweet "home" - Chapter 25 part 1

______________________________
"Home" sweet "home" - Chapter 25 del 1
________
Previously:
- Vad det så kul? Justin skakade på huvudet.
- Nja, jag vet inte, jag fick bara ett skrattanfall, Allison kollade surt på mig, som om det var mitt fel, som det igentligen var. Men det ville jag ju inte erkänna.
-
bild
-
SAPP:
- Ska vi gå iväg och sätta oss i den soffan istället? frågade Justin och log stort, jag nickade snabbt och reste mig långsamt upp.
- PUH! sa jag och Justin skrattade.
- Hård dag? frågade han och jag nickade.
- Riktigt, jag tassade barfota in i hotellrummet. Det var för ljust. Jag satte mig snabbt ner på sängen och Justin kom genast fram till mig och frågade hur jag mådde. Jag kollade allvarligt på honom och sa:
- Sluta fråga det varje kvart, jag mår bra okej? Han skrattade och kramade om mig hårt. De hade visat fotboll på tv:n. Något jag inte var det minsta intresserad av, så jag hade slumrat till minst 7 gånger. Justin hade haft en arm om mig hela tiden, folket vid tv:n var 12-20 år. De som var äldre satt vid en annan tv, i ett annat rum. Vissa hade frågat om det varit Justin Bieber, och han hade såklart sagt ja. Vissa hade viljat ha autograf också, även fast sjuksköterskorna och doktorerna noga sagt att de inte skulle fråga om något sådant, hade de gjort det endå. Justin släppte taget om mig och kollade mig djupt in i ögonen innan han pussade mig på kinden.
- Ska vi sova? Jag nickade. Det var konstigt hur allt kunde förendrast på en dag. I morse var jag jätte trött och inte alls friskt, nu var jag nästan helt frisk och mådde toppen.
- Jag byter om i badrummet, sa jag och skulle precis resa mig när Justin kramade om min midja hårdare. Jag kollade mot honom och han såg riktigt bedjande ut.
- Följ med då om du så gärna vill det! skrattade och han såg genast gladare ut. Jag skrattade och reste mig upp med Justin efter mig. Vi gick in i badrummet och bytte snabbt om, som första gången jag såg honom kunde jag inte heller denna gången släppa blicken från hans mage. Pinsamt.
- Jag ska ta med dig på en dejt imorgon kväll.. sa han lurigt och kramade om mig hårt. Jag log stort och skrattade.
- Vart?
- Gissa vad?
- Va?
- Det är em hemlis! sa han hemlighetsfullt och jag slutade le.
- Justin, jag gillar inte hemlisar! Han skrattade hånfullt och pussade mig på munnen.
- Men det gör jag! Jag släppte taget om honom och la mig ner i sängen istället. Med ryggen mot hans plats.
- Tråkmåns, mumlade han och la sig tät intill mig.
- Jag vet, sa jag stolt och kollade bak mot honom, han smålog lite och kysste mig passionerat på läpparna.
- Kan du berätta vad de är för... Justin avbröt mig.
- Hemlis det är nu? Det kan du glömma, sa han och jag räkte ut tungan barnaktigt åt honom.
- Blä blä, sa jag och han skrattade.
- Godnatt älskling, viskade han tyst en stund där efter.
- Godnatt, jag älskar dig, sa jag och han skrattade.
- Jag älskar dig med.
- Frukost, eller du får ju inte äta frukost! viskade Justin sexigt i mitt öra. Jag stärkte på mig och gäspade stort.
- Ha-ha, kan du inte väcka mig på något finare sätt, som vanliga killar gör? Typ 'godmorgon älskling' eller något, Justin skrattade och pussade mig på munnen.
- Jag är ingen vanlig kille vet du väll?
- Det klart, sa jag och log lite. Föresten får jag äta frukost om.... Hur mycket är klockan? frågade jag och Justin sträkte sig mot sängkanten och tog tag i sin mobil.
- Halv 8. Jag spärrade upp ögonen.
- OCH DU VÄCKER MIG NU? frågade jag och Justin ryckte på axlarna.
- Jag kunde inte sova, jag fnös till och Justin skrattade till.
- Är du sur nu? Han putade med underläppen, något som fick mig, olyckligt nog, att börja skratta.
- Nej, sa jag och log, han log tillbaka och pussade mig mjukt på läpparna.
- Vad ska jag ha på mig ikväll? frågade jag och han ryckte på axlarna.
- Inte fin kläder! Jogging? sa han och jag skrattade. Jag hade aldrig varit med på en dejt med jogging, fast jag hade varit ned på så många dejter heller.
- Coolt! sa jag och han skrattade. Jag reste mig upp och tänkte gå iväg mot badrummet, när dörren slogs upp.
- Ms. Pierce, vi tänkte ta väck droppet nu. Jag nickade och satte mig sängen igen. Justin satte sig snabbt bakom mig och höll om min midja. Det gick rätt snabbt, innan jag visste ordet av var allt klart. Nu kunde jag äntligen äta igen! Jag hade ju haft droppet istället för att äta, så att de kunde akutoperera mig om det behövdes. Det hade dock inte behövts. Doktorn och sjuksköteskan försvann snabbt från rummet och jag och Justin gick ner för att äta lite. Medans Justin tog lite lagom med mat högg jag i och tog slut på nästan allt, kändes det som. Men varje gång jag kom fram hade de fyllt på. Bra, för jag var riktigt hungrig. När jag och Justin äntligen började gå mot hissarna kändes det som om jag rullade fram, och skulle spy.
- Hur mår du? Jag skrattade till och kollade på Justin.
- Rätt bra, känns som om jag är full. Han skrattade och kramade om mig.
- Då borde de va rätt bra, jag skrattade och la min vänster arm runt hans midja.
- Jadå. Vi klev in i hissen och den började röra sig uppåt. När den stannade på min våning gick vi mot vårt rum. När vi nästan var framme möttes vi av en sjuksköterska som sa:
- Ni kan börja packa era grejor nu, ni kan åka hem! Jag sken upp i ett leende, samma gjorde Justin. Han gjorde give-me-5 mot mig och jag slog snabbt min handflata mot hans. Sjuksköterskan skrattade och fortsatte sedan gå. Vi gick snabbt in i vårt rum och började packa ihop de få sakerna vi spridit ut i rummet. När vi var klara fick vi äntligen lämna sjukhuset. Jag hoppades bara att jag aldrig behövde komma tillbaka igen, aldrig.
Previously:
- Vad det så kul? Justin skakade på huvudet.
- Nja, jag vet inte, jag fick bara ett skrattanfall, Allison kollade surt på mig, som om det var mitt fel, som det igentligen var. Men det ville jag ju inte erkänna.
-
bild
-
SAPP:
- Ska vi gå iväg och sätta oss i den soffan istället? frågade Justin och log stort, jag nickade snabbt och reste mig långsamt upp.
- PUH! sa jag och Justin skrattade.
- Hård dag? frågade han och jag nickade.
- Riktigt, jag tassade barfota in i hotellrummet. Det var för ljust. Jag satte mig snabbt ner på sängen och Justin kom genast fram till mig och frågade hur jag mådde. Jag kollade allvarligt på honom och sa:
- Sluta fråga det varje kvart, jag mår bra okej? Han skrattade och kramade om mig hårt. De hade visat fotboll på tv:n. Något jag inte var det minsta intresserad av, så jag hade slumrat till minst 7 gånger. Justin hade haft en arm om mig hela tiden, folket vid tv:n var 12-20 år. De som var äldre satt vid en annan tv, i ett annat rum. Vissa hade frågat om det varit Justin Bieber, och han hade såklart sagt ja. Vissa hade viljat ha autograf också, även fast sjuksköterskorna och doktorerna noga sagt att de inte skulle fråga om något sådant, hade de gjort det endå. Justin släppte taget om mig och kollade mig djupt in i ögonen innan han pussade mig på kinden.
- Ska vi sova? Jag nickade. Det var konstigt hur allt kunde förendrast på en dag. I morse var jag jätte trött och inte alls friskt, nu var jag nästan helt frisk och mådde toppen.
- Jag byter om i badrummet, sa jag och skulle precis resa mig när Justin kramade om min midja hårdare. Jag kollade mot honom och han såg riktigt bedjande ut.
- Följ med då om du så gärna vill det! skrattade och han såg genast gladare ut. Jag skrattade och reste mig upp med Justin efter mig. Vi gick in i badrummet och bytte snabbt om, som första gången jag såg honom kunde jag inte heller denna gången släppa blicken från hans mage. Pinsamt.
- Jag ska ta med dig på en dejt imorgon kväll.. sa han lurigt och kramade om mig hårt. Jag log stort och skrattade.
- Vart?
- Gissa vad?
- Va?
- Det är em hemlis! sa han hemlighetsfullt och jag slutade le.
- Justin, jag gillar inte hemlisar! Han skrattade hånfullt och pussade mig på munnen.
- Men det gör jag! Jag släppte taget om honom och la mig ner i sängen istället. Med ryggen mot hans plats.
- Tråkmåns, mumlade han och la sig tät intill mig.
- Jag vet, sa jag stolt och kollade bak mot honom, han smålog lite och kysste mig passionerat på läpparna.
- Kan du berätta vad de är för... Justin avbröt mig.
- Hemlis det är nu? Det kan du glömma, sa han och jag räkte ut tungan barnaktigt åt honom.
- Blä blä, sa jag och han skrattade.
- Godnatt älskling, viskade han tyst en stund där efter.
- Godnatt, jag älskar dig, sa jag och han skrattade.
- Jag älskar dig med.
- Frukost, eller du får ju inte äta frukost! viskade Justin sexigt i mitt öra. Jag stärkte på mig och gäspade stort.
- Ha-ha, kan du inte väcka mig på något finare sätt, som vanliga killar gör? Typ 'godmorgon älskling' eller något, Justin skrattade och pussade mig på munnen.
- Jag är ingen vanlig kille vet du väll?
- Det klart, sa jag och log lite. Föresten får jag äta frukost om.... Hur mycket är klockan? frågade jag och Justin sträkte sig mot sängkanten och tog tag i sin mobil.
- Halv 8. Jag spärrade upp ögonen.
- OCH DU VÄCKER MIG NU? frågade jag och Justin ryckte på axlarna.
- Jag kunde inte sova, jag fnös till och Justin skrattade till.
- Är du sur nu? Han putade med underläppen, något som fick mig, olyckligt nog, att börja skratta.
- Nej, sa jag och log, han log tillbaka och pussade mig mjukt på läpparna.
- Vad ska jag ha på mig ikväll? frågade jag och han ryckte på axlarna.
- Inte fin kläder! Jogging? sa han och jag skrattade. Jag hade aldrig varit med på en dejt med jogging, fast jag hade varit ned på så många dejter heller.
- Coolt! sa jag och han skrattade. Jag reste mig upp och tänkte gå iväg mot badrummet, när dörren slogs upp.
- Ms. Pierce, vi tänkte ta väck droppet nu. Jag nickade och satte mig sängen igen. Justin satte sig snabbt bakom mig och höll om min midja. Det gick rätt snabbt, innan jag visste ordet av var allt klart. Nu kunde jag äntligen äta igen! Jag hade ju haft droppet istället för att äta, så att de kunde akutoperera mig om det behövdes. Det hade dock inte behövts. Doktorn och sjuksköteskan försvann snabbt från rummet och jag och Justin gick ner för att äta lite. Medans Justin tog lite lagom med mat högg jag i och tog slut på nästan allt, kändes det som. Men varje gång jag kom fram hade de fyllt på. Bra, för jag var riktigt hungrig. När jag och Justin äntligen började gå mot hissarna kändes det som om jag rullade fram, och skulle spy.
- Hur mår du? Jag skrattade till och kollade på Justin.
- Rätt bra, känns som om jag är full. Han skrattade och kramade om mig.
- Då borde de va rätt bra, jag skrattade och la min vänster arm runt hans midja.
- Jadå. Vi klev in i hissen och den började röra sig uppåt. När den stannade på min våning gick vi mot vårt rum. När vi nästan var framme möttes vi av en sjuksköterska som sa:
- Ni kan börja packa era grejor nu, ni kan åka hem! Jag sken upp i ett leende, samma gjorde Justin. Han gjorde give-me-5 mot mig och jag slog snabbt min handflata mot hans. Sjuksköterskan skrattade och fortsatte sedan gå. Vi gick snabbt in i vårt rum och började packa ihop de få sakerna vi spridit ut i rummet. När vi var klara fick vi äntligen lämna sjukhuset. Jag hoppades bara att jag aldrig behövde komma tillbaka igen, aldrig.
_________________________________________________________________________________________-
SORRY FÖR SÅ LITE<3 men ni kommenterade inget på förra inlägget ;)
KOMMENTERA!



Kommentarer
Postat av: Matilda

JÄTTE BRA! Jag vill läsa mer! Du är grym <3

2012-04-19 @ 20:13:50
Postat av: Amanda albihn

Meer

2012-04-19 @ 20:48:08
URL: http://jbstjejer.decote.se
Postat av: Natte

mera snälla din novell är skit bra :)<3

2012-04-19 @ 21:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!