The perfect date - Chapter 28 part 1

Previosly:
SAPP:
Jag drog ut allt från resväskan. Justin hade sagt att det var betydligt kyligare på kvällarna än på dagarna. Det var förstligt, så var det alltid. Jag drog fram ett par ljusa pösiga jeans och en randig t-shirt. Det fick bli det, tillsammans med mina USA converse.
-
bild
-
Jag gick in mot toaletten och drog på mig kläderna. Jag hade alltid varit obekväm i för tajta jeans, jag gillade mer min avslappnade stil. Det var jag. När jag var klar kollade jag mig själv i speglen och funderade på om jag hann duscha, jag kom överens om att jag inte hann. Istället blötte jag ner händerna och fluffade till håret lite snabbt. Justin sa att jag inte behövde fixa till mig så mycket, och det gjorde jag inte heller. Han hade till och med varnat mig om jag gjorde det. Jag log för mig själv. Jag betracktade min spegel bild, jag blev hyffsat nöjd och gick sedan ut från toaletten. Justin log stort mot mig när vi kom ut.
- Så fin du är! Jag skrattade och himlade med ögonen. Själv hade Justin på sig ett par svarta jeans och en vit t-shirt med en blå shorta.
- Tack detsamma, sa jag och han kysste mig på pannan, han la händerna om mig och drog in mig i en mysig kram. Jag skrattade, Justin gjorde det samma.
- Ska vi gå? Jag nickade tog tag i Justins hand och gick mot hallen, jag drog på mig mina converse och knöt de snabbt. Justin var nära på att ta tagi min hand när jag knutit klart skorna. Jag drog snabbt undan handen, Justin kollade förvånat på mig och jag ryckte på axlarna.
- Paparazzis, remember? Jag log retligt och tog hans han, kramade om den och släppte den sedan igen. Han kramade om mig och öppnade sedan dörren.
- Det finns väll inga paparazzis här? frågade Justin och log retligt mot mig, jag skrattade och skakade på huvudet.
- Nej det klart, men man måste vara på den säkra sidan! Han nickade och skrattade till. Han log stort. Jag började gå snabbare i koridoren, ville komma fram till hissen. Mellan rummet mellan oss tog kol på mig, det var för mycket. Hur klarade sig distanspar? På sätt och vis var ju jag och Justin också det, men det var ju inte riktigt samma sak, inte ennu. Kanske aldrig. Vad skulle hända när jag åkte tillbaka och Justin skulle stanna här, eller åka ut på turneer och liknande. Jag sprang de sista stegen till hissen och tryckte snabbt på knappen. Justin kom snabbt efter mig, han hade nog också springit. Han ställde sig bakom mig och försökte se normal ut, i säkerhet skull. När hissen kom gick jag snabbt in men Justin bakom mig.
_____
Jag drog ut allt från resväskan. Justin hade sagt att det var betydligt kyligare på kvällarna än på dagarna. Det var förstligt, så var det alltid. Jag drog fram ett par ljusa pösiga jeans och en randig t-shirt. Det fick bli det, tillsammans med mina USA converse.
-
bild kommer sedan
-
Jag gick in mot toaletten och drog på mig kläderna. Jag hade alltid varit obekväm i för tajta jeans, jag gillade mer min avslappnade stil. Det var jag. När jag var klar kollade jag mig själv i speglen och funderade på om jag hann duscha, jag kom överens om att jag inte hann. Istället blötte jag ner händerna och fluffade till håret lite snabbt. Justin sa att jag inte behövde fixa till mig så mycket, och det gjorde jag inte heller. Han hade till och med varnat mig om jag gjorde det. Jag log för mig själv. Jag betracktade min spegel bild, jag blev hyffsat nöjd och gick sedan ut från toaletten. Justin log stort mot mig när vi kom ut.
- Så fin du är! Jag skrattade och himlade med ögonen. Själv hade Justin på sig ett par svarta jeans och en vit t-shirt med en blå shorta.
- Tack detsamma, sa jag och han kysste mig på pannan, han la händerna om mig och drog in mig i en mysig kram. Jag skrattade, Justin gjorde det samma.
- Ska vi gå? Jag nickade tog tag i Justins hand och gick mot hallen, jag drog på mig mina converse och knöt de snabbt. Justin var nära på att ta tagi min hand när jag knutit klart skorna. Jag drog snabbt undan handen, Justin kollade förvånat på mig och jag ryckte på axlarna.
- Paparazzis, remember? Jag log retligt och tog hans han, kramade om den och släppte den sedan igen. Han kramade om mig och öppnade sedan dörren.
- Det finns väll inga paparazzis här? frågade Justin och log retligt mot mig, jag skrattade och skakade på huvudet.
- Nej det klart, men man måste vara på den säkra sidan! Han nickade och skrattade till. Han log stort. Jag började gå snabbare i koridoren, ville komma fram till hissen. Mellan rummet mellan oss tog kol på mig, det var för mycket. Hur klarade sig distanspar? På sätt och vis var ju jag och Justin också det, men det var ju inte riktigt samma sak, inte ennu. Kanske aldrig. Vad skulle hända när jag åkte tillbaka och Justin skulle stanna här, eller åka ut på turneer och liknande. Jag sprang de sista stegen till hissen och tryckte snabbt på knappen. Justin kom snabbt efter mig, han hade nog också springit. Han ställde sig bakom mig och försökte se normal ut, i säkerhet skull. När hissen kom gick jag snabbt in men Justin bakom mig.
_____
Resten kommer ikväll!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!