Rain - Chapter 33

Previosly:
- Du.. dödar.. mig, viskade jag fram. Han skattade och la sina händer på mina, som låg på bordet. HAn kramade om det och la de runt min kropp. Det skulle se lite konstigt ut om man titta framifrån. Det skulle se ut som om jag kramade om mig själv, det gjorde jag inte. Justin var bara fullt koncentrerad på att kyssa mig i nacken. När han kom fram till käken klarade jag inte av det mer, jag vände mig hastigt om och kollade frustrerat på honom. Sedan tryckte jag snabbt mina läppar mot hans. Han besvarade kyssen. Efter en liten stund avslutade vi båda den och han pussade mig en sista gång på kinden.

-
bild kollage 1
-
SAPP:
- Hur kan du äta det där? frågade jag med avsky i blicken, Justin började skratta och tog ennu en tugga av hawaii-pizzan.
- Den är godare än det där? Han gav min vesuvio en kort blick innan han låtsades få kräkreflexer. Jag började skratta.
- Glöm att du kysser mig efter maten bara, sa jag och skrattade, Justin såg förskräckt ut och puttade ifrån sig tallriken. Jag himmlade med ögonen. Justin började skratta och började äta igen.
- Det kommer jag göra endå, mumlade han.'
- Ha-ha, sa jag och fnissade till. Vi fortsatte äta under tystnad.
- Jag sa till dig innan om imorgon va? frågade Justin efter en stund. Han hade ett stort leende på läpparna.
-justin smile- http://weheartit.com/entry/27605385
- Du.. dödar.. mig, viskade jag fram. Han skattade och la sina händer på mina, som låg på bordet. HAn kramade om det och la de runt min kropp. Det skulle se lite konstigt ut om man titta framifrån. Det skulle se ut som om jag kramade om mig själv, det gjorde jag inte. Justin var bara fullt koncentrerad på att kyssa mig i nacken. När han kom fram till käken klarade jag inte av det mer, jag vände mig hastigt om och kollade frustrerat på honom. Sedan tryckte jag snabbt mina läppar mot hans. Han besvarade kyssen. Efter en liten stund avslutade vi båda den och han pussade mig en sista gång på kinden.
bild1,bild2
- Hur kan du äta det där? frågade jag med avsky i blicken, Justin började skratta och tog ennu en tugga av hawaii-pizzan.
- Den är godare än det där? Han gav min vesuvio en kort blick innan han låtsades få kräkreflexer. Jag började skratta.
- Glöm att du kysser mig efter maten bara, sa jag och skrattade, Justin såg förskräckt ut och puttade ifrån sig tallriken. Jag himmlade med ögonen. Justin började skratta och började äta igen.
- Det kommer jag göra endå, mumlade han.'
- Ha-ha, sa jag och fnissade till. Vi fortsatte äta under tystnad.
- Jag sa till dig innan om imorgon va? frågade Justin efter en stund. Han hade ett stort leende på läpparna.
Tumblr_m36vwdhtrn1ruvls8o1_500_large
bild
- Varför ler du som en galning? frågade jag med ironi i rösten, hans leende blev, om det var möjligt, ennu större. Mitt med. Han ryckte på axlarna.
- Men sa jag det? Jag skrattade till och nickade.
- Yes box, vi testar, om jag kan va med i studion är jag det, om inte stannar jag hemma i hotell rummet, helt ensam! Jag sa det med lite mycket inlevelse, som om jag tyckte fruktansvärt synd om mig själv, något jag inte gjorde. Men Justin blev lite väl ledsen över just det, att jag skulle va ensam.
- Det kommer funka. Han sa det kort, snabbt och bestämt. Det fanns inget annat i hans medvetande, jag skulle vara där, punkt slut. Jag fnissade till.
- Jag var ironisk, han nickade. Men log inte, såg bara sammanbiten ut.
Tumblr_m3717htfpy1rukw1qo4_250_large
bild
- Jag menar det JB, sa jag och log stort. Han började också le.
- Jag kan ju nörda twitter om jag blir utslängd? Jag skrattade till men Justin såg sammanbiten ut igen.
- Vad är det? frågade jag försiktigt och tog hans hand som låg på bordet. Han kramade om den och såg på mig med ett leende, ett mycket svagt dock.
- Inget. Han gav mig ett snett leende.
Det hade jag glömt, twitter. Hatmejlen måste rinna in i, Jag gav henne ett snett leende. Hon besvarde det. Hennes söta sockersöta läppar, jag älskade de. Jag log stort igen. Denna gången var leendet inte fejk, denna gången var det helt igenom äkta. Jag hade lärt mig att le rätt glatt, även fast jag mådde piss. Jag log åt paparazzisar ibland. Även fast de var som sniglar. Kletiga, slemmiga saker som inte ville släppa en. Om de väl kletat sig fast, släppte de en aldrig. Iallafall nästan.
- Vad ska vi göra ikväll då? Vi ska ju upp tidigt imorgon, så vi kan inte va uppe hur länge som helst! Jag skrattade till, denna gången inte fejkat och nickade.
- Kolla på film med min bästis? frågade jag och hon kollade fundersamt på mig.
- Din bästis?
- Ben & Jerrys!
Img_0731_large
bild
Sapp skrattade till, det där underbara klingande skrattet som fick hjärtat att banka snabbare i bröstet.
Justin skrattade också till och kollade sedan på mig länge. Jag fortsatte äta, men kände hans blick mot min kind hela måltiden.
-
- SNÄLLA! Kan inte jag få välja film? Justin stod vid cd-skåpet och drog med handen över hansryggarna. Jag suckade och himmlade med ögonen.
- OKEJ DÅ! sa jag sedan och slängde dramatsiskt ut med händerna. Han skrattade och drog ut en film, han hade lagt handen på den länge, det hade jag lagt märke till. Han satte in skivan i dvdn och började fippla och sätta på filmen, när han var klar och hade valt språk sprang han ut till köket, när han kom tillbaka hade han 2 Ben & Jerrys och två skedar med sig, jag log stort och tog tag om den ena. Justin satte sig snabbt bredvid mig och flyttade mina ben till hans knä. Jag låg med huvudet mot handstöden och benen i hans knä, fint.
- Vad är det för film? Justin log lurigt och höjde ögonbrynen innan han sa:
- Det vill du allt veta va?
- Ja? sa jag och rykte på axlarna innan han drog upp en bit glass och började äta. Justin skrattade till.
- Den är inte äklig.
Jag hoppade förskräkt till och skrek högt, Justin bara log. Halva filmen hade gått, jag visste inte vad den handlade om, inte vad den hette, inte något, men det var fruktansvärd, det var de enda jag visste. Jag hade för länge sedan ätit upp glassen, jag hade hetsätit den. Ätit, ätit och ätit. Jag tryckte mig närmre mot Justin när en någon skrek på skärmen. Justin la beskyddande handen över mig, jag borrade in mitt huvud i hans hals. Han kysste mig långsamt på hjässan. Jag blundade hårt och försökte tänka bort de skrikande människorna på tv:n. Jag drog in Justins underbara doft och log för mig själv. Han var min, bara min. Jag la huvudet i hans knä istället och suckade lättat. Han la handen på min rygg och drog den försiktigt upp och ner.
- Godnatt älskling, viskade han och jag log ennu större för mig själv. Jag blinkade en sista gång innan jag slöt ögonen en sista gång, denna kvällen.
- Älskling, vakna, viskade Justin mjukt i mitt öra. Han vaknade alltid först? Varför? Jag ville också väcka han på morgonen, men det var alltid han. Jag sträckte lite på mig och stönade till. Jag kände två armar om mig som tryckte mig hårdare sig. Jag fnissade trött till, han kysste mig länge på kinden och viskade sedan i mitt öra.
- De kommer döda oss om vi kommer försent. Jag fnissade till igen och kollade upp mot han, hans hår var ruffsigt.
560296_327635680639781_186558984747452_825793_1375212708_n_large
bild
Men endå så perfekt. Jag hade väldig lust att röra det. Han log ennu större mot mig.
- Frukost! ropade Justin, jag drog på mig byxorna och drog sedan tjocktröjan över huvudet. När jag var klar lutade jag mig framåt och satte upp en hög tofs på huvudet. Jag spännde den hårt och kollade mig sedan i speglen. Ögonen såg tomma ut, men endå levande. Jag var trött. Jag log för mig själv och gick sedan ut till köket, där Justin satt på en barstol. Jag satte mig bredvid han och tog en stor tugga av mackan. Jag kollade ut mot fönstrena, det ösregnade. Regnet smattrade på rutorna. Jag log stort, jag älskade regn.
Regn ;)
min egna bild ;D
_________________________________
KOMMENTERA!



Kommentarer
Postat av: elin (:

grymt :D

2012-04-30 @ 01:32:33
URL: http://elinohrn.devote.se
Postat av: saga

Meer! :D

2012-04-30 @ 13:06:49
Postat av: Linnnea

När kommer mer? Jag älskar den :D

Svar: Hej sötnos! :D Jag har skrivit ända upp till kapitel 99 :D Så det finns MYCKET att läsa! :D Hehe :D För att komma till kapitel 34-64 tryck på MÅNAD *MAJ* i ARKIVET :D Sedan för att komma till kapitelena 65-86 tryck på juni, och sedan när du läst det tryck på JULI :D<3 :D
Ebba

2012-07-23 @ 12:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!