Chapter 113 - Tickets to..

Hennes ansiktsuttryck ändrades snabbt när hon öppnade sitt sista paket. Den största presenten hade funnits i det sista paketet, uträknat och klart.
Det var ju ändå jag som gjort det.



 


Biljetter. Två biljetter, till mitt dröm ställe.
HAWAII.
ÄR HAN GALEN ELLER?
Jag drog upp handen mot munnen och andades tungt ut.
Jag gjorde en halv hjärtad ansats att ge tillbaka biljetterna, lägga de i hans händer och låta han ta tillbaka de.
- Jag.. Jag kan inte ta imot de, sa jag långsamt och räckte han biljetterna, men han räckte bara tillbaka de.
- Du har inget val är jag rädd.
- Men det har väll kostat jätte mycket, jag kollade på honom och spärrade upp ögonen.
- Du är värd varenda krona, för vet du en sak? Jag hann inte svara. Jag älskar dig, avslutade han och tryckte sina läppar mot mina.
Plötsligt hörde jag alla jubbla, klappa händer och sådant. Jag kollade chockat upp och möttes av hela hans och min familjs stora glada ögon.
Biljetterna hade luggit i en liten låda, och jag skulle precis lägga ifrån mig den och le mot den andra när Justin hindrade min hand.
- Kolla i den. Jag kollade chockat mot honom och öppnade sedan locket på lådan ännu mer, jag hade missat ett hörn.
Och den lilla asken som låg där i fick mig att tappa andan. Jag andades tungt och la handen snabbt över munnen.
- Justin, kved jag och kände glädjetårarna tränga sig genom ögonlocken.
- Vill du gifta dig med mig, jag kollade upp på Justin och sedan ner på den lilla asken han hade i händerna.
- Ja, jag tog en liten paus, ja jag vill gifta mig med dig. Jag slänge armarna om hans hals och grät mot hans hals. De salta glädjetårarna blötte ner hans shortärm, men det orkade jag verkligen inte bry mig om.
Jag studerade ringen som satt på mitt vänstra ringfinger. Jag kunde inte sudda ut leendet som fanns på mina läppar.
Jag satt i Justins knä i soffan och hade ryggen lutad mot hans bröst.
Klockan hade slagit sen, den var snart halv 12 och jag ville inte att julafton skulle va över än.
- Du är sjuk Justin. Jag kollade upp mot honom och han kollade chockat upp från ringet som jag bar på mitt vänstra ringfinger.
Där den passade perfekt.
- Varför då? Han kollade chockat tillbaka mot mig.
- Jag känner mig grymt bortskämd, skrattade jag och kollade mot den stora påsen med mina grejer.
- Jazzy och Jaxo fick mer än dig.
- Ja, och jag fick nästan bara av dig också! visk-skrattade jag och pussade han mjukt på kinden.
- Du fick av Stefan också, och ett halsband av Pattie.
- Sluta, jag lutade mig mot hans bröst korg och slöt ögonen. Han började nynna på någon liten melodi och jag lyssnade noga på hans mjuka röst.

- Vi ska nog gå upp och sova nu, om det är okej? Jag kollade på mamma och hon nickade stort och snabbt.
- Det är helt okej, Sapp ser ganska trött ut också. Hon log stort och kollade ner på Sapp som låg och sov i min famn. Jag nickade och log stort. Mamma gick iväg ut mot köket, hon skulle antagligen slänga allt presentpapper. Hennes svarta klänning hade åkt upp en bit på låren så jag drog snabbt ner den igen, för att hålla kvar blicken när den åter igen drogs upp.
- Gah, suckade jag och reste mig upp från soffan men Sapp i mina armar. Hon andades djupt ut och putade sött med läpparna.
Jag stannade till, mitt i trappan för att kolla på henne, hennes mjuka läppar och henne smala fina hals.
Jag älskade henne verkligen, det var overkliget att man kunde älska någon så mycket.

- Jag glömde ge dig en sak innan. Jag suckade och satte mig upp i sängen.
- Va? Jag fick ju allt!
- Men detta är ju bara en EXTRA grej, log han.
- Som den sista var också, och då fick jag denna, jag pekade på ringen. Vad ska jag få denna gången då? ETT HUS? På Hawaii kanske? fortsatte jag skrattande. Justin skrattade och skakade på huvudet.
- Nej, det är inte ett hus på Hawaii, jag lovar. Han gick fram till mig och la ner ett halv tungt paket i mitt knä. Jag suckade men öppnade det.
Jag dog lite när jag höll fram flaskan jag fått i mina händer.
- Asså, jag såg att din var slut, så jag bara, ja du fattar. Jag fnissade till och nickade.
- Jag fattar.
Jag höll Justins nyaste parfym, GIRLFRIEND, i mina händer. Jag la den bredvid mig och sträkte ut händerna.
Han kom fram till mig och kysste mig mjukt på läpparna, jag flyttade mig bak mot väggen och skulle precis smeka han på kinden, när jag slog i huvudet, hårt i väggen.
Jag la mig platt ner i sängen och suckade tungt. Justin fnissade till och kröp upp bredvid mig i sängen. Han la sig över mig och flyttade sitt huvud närmre och närmre mitt, när det bara var en millimeter mellanrum, viskade han:
- I can be your hero baby, I can kiss away the pain.


 

DETTA VAR ALLTSÅ SLUTET FÖR "KISS AWAY THE PAIN" som jag döpt om den till, då den innan hade världens tråkigaste! Tyckte detta namnet passade bättre!  

 1. VAD HAR NI TYCKT OM NOVELLEN?

2. HUR MÅNGA STJÄRNOR FÅR DEN?

3. VAD HAR VARIT BÄST?

4. ÄR DET NÅGOT JAG KAN ÄNDRA TILL NÄSTA?

5. KOMMER NI STANNA KVAR OCH LÄSA?

ALLA SVARAR PÅ FRÅGORNA, ÄLSKAR ER!

 

 




Kommentarer
Postat av: lola

1. En av de bästa så ägig.
2. 5 såklart
3. Att du beskriver mck, och du nt skriver om så mck sex och sånt
4. Du kan skriva lite snabbare, bara lite i tiden. Som tex kidnappningen tog lååångt tid på sig innan Sapp var fri
5. Klart jag kommer :D!! Längtar

2012-08-16 @ 00:23:40
Postat av: Wilma

Omg känns hemskt att den är slut men ser fram emot nya novellen :) <3
1: jag tycker att de varit en grymt rolig och romantisk novell! Jag har liksom aldrig känt att jag vill sluta läsa! Efter varje kapitel har jag liksom bara velat läsa mer och mer! Den va amazing
2: 5 av 5 av mig bara för du är bäst hihi och novellen va underbar!
3: jag tycker detta i slutet varit bäst bara för de blev mest romantiskt då :)
4: INGET
5: kommer absolut stanna och fortsätta läsa dina nya noveller... Ser fram emot en lång läs tid fram över :)
ÄLSKAR DIG! Och hoppas du blev nöjd med svaren :)<3

2012-08-16 @ 00:24:16
URL: http://biebzzismine.blogg.se
Postat av: Matilda

1: Att den varit helt grym! :D
2: 10/10 Swag! :D
3: Att den hela tiden varit så spännande, dog liksom när hon blev kidnappad!
4: tycker inte du ska ändra något!
5: Om det kommande är en hälften lika bra som denna, SÅ UTAN TVEKAN! :D!!!!!!!!!!!

2012-08-16 @ 00:35:00
Postat av: Ewweh

1. Novellen har varit sjukt bra, Går inte beskriva ord, de var inte något kapitel som var dåligt.
2. så många stjärnor det går :3
3. Everything, Eller kommer faktiskt inte på något :P Men allt..
4, Kanske inte göra så de går så fort mellan huvudpersonerna?, Tyckte de gick lite fort men eftersom du kom på så mycket annat att skriva och så , så klagar jag inte ;)
5. jag är kvar till slutet babe xD<3

2012-08-16 @ 02:36:36
URL: http://justbiebzz.blogg.se
Postat av: Anonym

1.ÄLSKAR den!!:)
2. Så många stjärnor det finns;)
3.allt har varit bäst
4.inte vad jag vet,du skriver perfekt!!:)
5. Självklart!!:)

2012-08-16 @ 13:13:13
Postat av: sanna

1. Jag älskar novellen! Den är så fin! Som man vill själv uppleva det dem gör! Ja inte bli kidnappad men du hajar!
2. 10000000000 stjärnor
3. När Justin letar reda på sapp! Och när hon blir kidnappad
4. Kan inte komma på något :/
5. Klar jag kommer!

2012-08-16 @ 17:42:33
Postat av: moa

1. Bästa novellen jag någonsin läst, helt seriöst.
2. 9,5/10
3. Precis allt!
4. Nej, jag tycker inte det :)
5. Dum fråga! Det är klart jag kommer stanna kvar! :D
TACK FÖR ATT DU SKRIVIT VÄRLDENS, hittills, BÄSTA NOVELL! ♥

2012-08-16 @ 20:12:21
Postat av: lola

Braaaaaa!!

2012-08-16 @ 21:34:32
Postat av: elin (:

grymt :D

2012-08-26 @ 01:45:36
URL: http://elinohrn.devote.se
Postat av: Anonym

Hon fick girlfriend två gånger? :o

Svar: Urk, jag var liten och dum :( Den novellen var allmänt dålig också, så bara dissa det....... Ber om ursäkt för det :C <3
f,lsd,adasdas

2013-06-24 @ 15:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!