Chapter 63 - When the music turns off

Hennes klippta lugg låg lite över ögat, hon försökte lönlöst dra den bakom örat. Det gick inte. Hon log mot sig själv i speglen, hon mötte sedan min blick, fortfarande leende. Hon hade inget smink, endast lite mascara och eyeliner. Hon såg naturlig ut, naturligt vacker. Jag log stort tillbaka mot henne. Sedan kollade hon ner mot min outfit och log ännu större.
- Så fin du är! log hon. Hon kollade sedan ner på mig, jag hade på mig ett par svarta jeans, en svart t-shirt och ett par blå supras.
Hennes klippta lugg låg lite över ögat, hon försökte lönlöst dra den bakom örat. Det gick inte. Hon log mot sig själv i speglen, hon mötte sedan min blick, fortfarande leende. Hon hade inget smink, endast lite mascara och eyeliner. Hon såg naturlig ut, naturligt vacker. Jag log stort tillbaka mot henne. Sedan kollade hon ner mot min outfit och log ännu större.
- Så fin du är! log hon. Hon kollade sedan ner på mig, jag hade på mig ett par svarta jeans, en svart t-shirt och ett par blå supras.


Justin kollade tomt på mig, tårarna rann ner för hans kinder, jag ville egentligen bara gå fram till honom och tvinga bort de. Men han tog hand om det själv. Han drog frustrerat handryggarna mot kinderna och gjorde allt för att inte det skulle komma mer. Han tog ett steg fram imot mig. Han stog cirka 10 meter från mig fortfarande, längden kändes som mil. Han klev ett steg mot mig. Och sedan ännu ett, sedan stannade han.
- Jag lovar Justin, han kysste mig, jag försökte putta väck honom, men han tränar stenhårt, han är stark! Tro på mig.
- Jag tror på dig.
- Varför gråter du då? Han svarade inte. Tog bara ännu några steg mot mig. Han stog cirka 5 meter från mig nu. Han kollade på mig med de där gamla kärleksfulla ögonen, den glimten igen. Jag värmdes upp inuti, kunde inte motstå att le, ett leende under tårarna som rann nerför kinderna. Han log inte, såg bara avslappnad ut. Han tog ännu några steg, så att han stog 3 meter från mig, det kändes fortfarande som mil. Jag ville, men vågade inte sträcka fram handen och röra vid honom. Rädd för att han skulle backa eller göra något annat tecken på att det var för tidigt. Han drog upp handen mot mitt ansikte och drog bort luggen från mina ögon, han grät fortfarande, det gjorde jag med. Hans beröring fick fjärilarna att flyga vilt i magen och huden att brännas.
Smällen var öronbedövande. Jag såg Justins ögon panik öppnas och sedan stängas när något träffade han bakifrån och slog honom mot mig. Jag hann inte förstå någonting innan allt svartnade.
Jag kände doften av rök, eld och Justin. Det var då jag förstod att jag levde. Jag försökte öppna ögonen, men det gick inte. Jag försökte röra benen, armarna eller lyfta på huvudet. Jag kände ingen kroppsdel. Justins kropp låg över mig. Hans tyngd gjorde det svårt att andas. Jag kunde känna hans ansikte mot min hals, jag kände tunga andetag också. Jag ville skrika på hjälp, ville berätta vilken smärta jag kände, allt. Men jag fick inte fram ett ord. Tårarna rann fortfarande ner för mina kinder. Jag kunde inte se Justins ansikte. Det luktade blod, järn blandat med gammalgrusig asfalt luktade det. Lite kött också. Jag hulkade mig, jag kunde fortfarande inte röra mig. Var det såhär mamma hade dött? Hade hon känt panik innan hon dog. Panik ångest. Det kände jag nu. Vad skulle hända. Skulle jag dö här? Skulle Justin dö här. Jag hulkade till. Justin. Jag samlade så mycket luft jag kunde i lungorna och blåste ut allting på Justin, hans hår rörde sig mjukt, men han vaknade inte, som jag hade hoppats på.
Jag hörde en dörr öppnas och sedan smällas igen på nytt. Kom någon hit?
- Vad fan?! Hörde jag någon ropa och sedan en dörr smällas igen på nytt. Jag blundade hårt och försökte koncentrera mig på att röra benen och armarna. Dock han jag inte koncentrera mig så mycket innan dörren öppnades på nytt. Justin låg fortfarande helt stilla.
Denna gång hördes mer ljud än från förra. Musiken hade stängts av och alla, kunde jag gissa, hade samlats här ute. Det var inte förens tystnade hade lagt sig igen som jag hörde de smattrande ljudet. Som av eld, brasan som jag och Justin tänt på stranden någon gång lät precis lika dant. Bilen, det var bilen som brann.
- RING AMBULANS FÖR HELVETE! skrek någon. Jag ryckte till och märkte då att det spändes runt ringfingret på högerhand, det var ringen jag fått av Justin.
_________________________________________________________
HERRE GUD, vad hände där!?
VILL NI HA MER? KOMMENTERA!
NI KOMMENTERADE JÄTTE BRA IDAG!<3
BLIR SÅ GLAD!<3
FÖRLÅT FÖR LITE IDAG, KOMMER MER IMORGON!<3
KOMMENTERA



Kommentarer
Postat av: Wilma

Jätte bra och lite läskigt haha hoppas dom överlever annars för jag :) meeeeeeeeeer<3

2012-06-02 @ 00:14:05
URL: http://wiilmiiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

MENAR DU ATT JAG MÅSTE VÄNTA PÅ NÄSTA TILLS IMORGON?!??!?! :o

Kommer fan inte kunna sova.. Haha!

skriv meeeeeeeeeeeeer innan jag sover, snälla (a)



mermermermermermermermer !♥!♥!♥!♥!♥!♥!

2012-06-02 @ 00:42:52
Postat av: Natalie

Omg jätte braa !!!

2012-06-02 @ 01:39:41
Postat av: matilda

Mer! MER MER MER MER MER MER MER MER MER MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-06-02 @ 09:30:51
URL: http://justinkiss.blogg.se/
Postat av: Mona

MEEEEER NUUUU! :D

2012-06-02 @ 10:37:04
Postat av: Lynn

MERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!MERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!MERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!MERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!MERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!MERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!MERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!MERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!MERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!MERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-06-02 @ 12:15:07
Postat av: sanna

mer mer mer mer! ebba älskling om du någon gång slutar skriva på bloggen jag kommer böla!<3<3

2012-06-02 @ 14:09:40
Postat av: elin

grymt <3

2012-06-02 @ 14:28:59
URL: http://elinohrn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!