ny novell?

Vill ni ha en ny novell efter denna?:) Har MÅNGA IDEER till MÅNGA NOVELLER! Kan ju inte skriva alla, men har tänkt att EFTER DENNA, skriva lite sneak peek på alla, eller iallafall de jag har lust att skriva då så får ni bestämma! Låter det bra? :D
 
DETTA KOMMER DOCK INTE HÄNDA PÅ ETT BRA TAG! ;D 
 
Kommer ett kapitel idag, jag LOVAR! Har inte kommit på jätte länge då jag varit iväg typ hela tiden! Utan tillgång till data ;(<3 Men nu är jag hemma igen!<3
 
KOMMENTERA SÅ MYCKET NI KAN PÅ FÖRRA INLÄGGET och GÅ IN PÅ MIN PRIVATA BLOGG: http://dusines.blogg.se/
 
;)



Kommentarer
Postat av: elin

ja en ny efter :D

2012-06-24 @ 17:58:42
URL: http://elinohrn.devote.se
Postat av: Ewweh

Det låter grymt bra :D But promise me att de inte ska gå för fort med justin och hans nya flickvän:')<3 Btw du är grym på att skriva och jag lovar att jag kommer vara kvar till slutet :) Puss!

Svar: Jag lovar! ;D Gick lite för fort fram för Sapp o Justin? Eller vad tycker du? <3<3
Ebba

2012-06-24 @ 21:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!