Chapter 43 - Interview part 1

- Vill du någonsin träffa Justin igen? *

- SAPP! SAPP! Jag slog upp ögonen. Blöta tårar rann nerför mina kinder. Lakanen var våta och håret klibbade mot min panna. Jag andades oregelbundet. Justin satt bredvid mig med uppspärrade ögon. När han såg att jag kollade på honom lutade han sig ner över mig. Han drog upp mig i sin famn, jag darrade hejdlöst.

 

bild1,bild2,bild3,bild4,bild5,bild6,bild7
- Vill du någonsin träffa Justin igen? *
- SAPP! SAPP! Jag slog upp ögonen. Blöta tårar rann nerför mina kinder. Lakanen var våta och håret klibbade mot min panna. Jag andades oregelbundet. Justin satt bredvid mig med uppspärrade ögon. När han såg att jag kollade på honom lutade han sig ner över mig. Han drog upp mig i sin famn, jag darrade hejdlöst.
BILD
JUSTIN
Sapp skakade i min famn, hon var livrädd. Det var jag med. Jag drog handen försiktigt upp och ner för hennes rygg.
- Shhh, hyssade jag tyst. Jag la armarna sakta om mig och la huvudet mot min hals. Jag hatade att se människorna jag älskade rädda, eller skadade. Jag hatade det.
- Vad hände älskling? Frågade jag tyst, hon grät tyst mot min hals.
- Mardröm, bara. Viskade hon. Jag strök henne fortfarande på ryggen. Hon drog tag om mitt hår i nacken och höll de näst intill krampaktigt. Jag flyttade bak ena handen till min nacke och greppade tag om hennes hand, jag tog sedan fram våra händer framför mig och kramade om hennes hand hårt. Hon kollade upp mot mig och jag såg de näst intill torkade tårarna i mina ögon. Jag lutade mig ner och tryckte mina läppar mot hennes panna. Han började andas tyngre och tyngre och nästan precis när mina läppar lämnat hennes panna. Jag la henne därefter försiktigt ner på sängen igen. Jag hade inte fått ur henne vad drömmen handlat om. Ville jag veta? Jag visste inte. Jag slängde mig på kudden och la händerna om Sapps smala lilla kropp, jag borrade sedan ner huvudet i hennes hår och drog in hennes underbara doft. Jag la sedan min kind mot hennes och blundade djupt, sekunden där efter somnade jag, och drömde oroliga drömmar.
SAPP
Jag vaknade av Justins läppar mot min hals. Han kysste mig upp mot örat och nafsade mig busigt i örsnibben. Jag fnissade till och försökte dra mig ur hans fasta grepp. Han höll mig hårt mot sitt nakna bröst.
- Bieber! Släpp! Morrade jag, han skrattade dock bara. Jag gav efter en liten stund upp och slappnade av i hans omfamning. Han fortsatte då kyssa mig i nacken, det kittlades något innerligt.
- Vad.. ska.. vi göra idag? Stammade jag fram. Han fnissade oskyldigt till och kollade mjukt in i mina ögon.
- Scooter sa att vi skulle på någon intervju och sedan jobba lite i studion.
- Så vi får inte ta det lika lugnt som igår alltså? Han skakade bistert på huvudet.
- Det är ju inte lika kul för dig som för mig, konstaterade han bistert. Jag suckade djupt.
- Fast du sjunger fantaskiskt. Jag älskar din röst Justin, jag älskar dig. Jag älskar vad du gör. Du har ett jobb, du gör det för fansen, han nickade och lutade sig ner mot min hals igen.
- Bra att du förstår. Sedan började han kyssa mig igen.
-
- Scooter?! När drar vi? Ropade Justin, vi stog i receptionen. Vi hade väntat här en liten stund, efter mycket mys hade vi dragit oss upp och tagit på oss kläder. Jag valde något enkelt. Ett par halvpösiga jeans och en hyfsatkort vit topp. Jag gillade egentligen inte toppen, den var näst intill genomskinlig. Men det fick vara. Vi hade sedan gått ner till matsalen och ätit en lätt frukost. Sedan hade vi samlats här, efter tandborstning. Scooter stog vid utgången och pratade med Kenny. Han kollade mot oss och vinkade sig till oss. När vi kommit nära sa han:
- Vi åker om en liten stund. Men jag har en fråga, började han. Jag och Justin lyssnade på hel spänt.
- Ni vet hur mycket press ni kommer få på er va? Justin kollade på mig och jag nickade. Jag var medveten, trodde jag i alla fall. Jag visste att jag skulle få mycket hat också, men med Justin vid min sida klarade jag allt.
- Vi vet, konstaterade jag. Scooter nickade och kollade på Justin, som kollade tillbaka med en säker min. Han ville ha bekräftelse av båda, jag förstod honom.
- Vi kan gå ut nu, halvskrek Kenny efter ännu liten stunds väntan. Vi alla nickade och mötte fansen och paparazzisarna utanför. Vi gick vidare mot bilen när Justin skrivit lite autografer till tjejerna här och var, de hade blivit fruktansvärt glada. När vi kom in i bilen pustade jag ut. Jag gillade inte blickarna alla paparazzis gav mig, inte vissa av fansen heller. Vissa gav mig fina leenden medans vissa tittade på mig irriterat. Och vissa behandlade mig som luft.
-
Hur länge varar intervjun? Frågade jag när vi klev ut ur den stora svarta mörkrutade bilen. Justin kollade på mig och log stort.
- En halvtimme, timme skulle jag tro, jag nickade och log stort mot honom.
- Sen studio? Han nickade.
Sapp skakade i min famn, hon var livrädd. Det var jag med. Jag drog handen försiktigt upp och ner för hennes rygg.
- Shhh, hyssade jag tyst. Jag la armarna sakta om mig och la huvudet mot min hals. Jag hatade att se människorna jag älskade rädda, eller skadade. Jag hatade det.
- Vad hände älskling? Frågade jag tyst, hon grät tyst mot min hals.
- Mardröm, bara. Viskade hon. Jag strök henne fortfarande på ryggen. Hon drog tag om mitt hår i nacken och höll de näst intill krampaktigt. Jag flyttade bak ena handen till min nacke och greppade tag om hennes hand, jag tog sedan fram våra händer framför mig och kramade om hennes hand hårt. Hon kollade upp mot mig och jag såg de näst intill torkade tårarna i mina ögon. Jag lutade mig ner och tryckte mina läppar mot hennes panna. Han började andas tyngre och tyngre och nästan precis när mina läppar lämnat hennes panna. Jag la henne därefter försiktigt ner på sängen igen. Jag hade inte fått ur henne vad drömmen handlat om. Ville jag veta? Jag visste inte. Jag slängde mig på kudden och la händerna om Sapps smala lilla kropp, jag borrade sedan ner huvudet i hennes hår och drog in hennes underbara doft. Jag la sedan min kind mot hennes och blundade djupt, sekunden där efter somnade jag, och drömde oroliga drömmar.
Jag vaknade av Justins läppar mot min hals. Han kysste mig upp mot örat och nafsade mig busigt i örsnibben. Jag fnissade till och försökte dra mig ur hans fasta grepp. Han höll mig hårt mot sitt nakna bröst.
- Bieber! Släpp! Morrade jag, han skrattade dock bara. Jag gav efter en liten stund upp och slappnade av i hans omfamning. Han fortsatte då kyssa mig i nacken, det kittlades något innerligt.
- Vad.. ska.. vi göra idag? Stammade jag fram. Han fnissade oskyldigt till och kollade mjukt in i mina ögon.
- Scooter sa att vi skulle på någon intervju och sedan jobba lite i studion.
- Så vi får inte ta det lika lugnt som igår alltså? Han skakade bistert på huvudet.
- Det är ju inte lika kul för dig som för mig, konstaterade han bistert. Jag suckade djupt.
- Fast du sjunger fantaskiskt. Jag älskar din röst Justin, jag älskar dig. Jag älskar vad du gör. Du har ett jobb, du gör det för fansen, han nickade och lutade sig ner mot min hals igen.
- Bra att du förstår. Sedan började han kyssa mig igen.
-
- Scooter?! När drar vi? Ropade Justin, vi stog i receptionen. Vi hade väntat här en liten stund, efter mycket mys hade vi dragit oss upp och tagit på oss kläder. Jag valde något enkelt. Ett par halvpösiga jeans och en hyfsatkort vit topp. Jag gillade egentligen inte toppen, den var näst intill genomskinlig. Men det fick vara. Vi hade sedan gått ner till matsalen och ätit en lätt frukost. Sedan hade vi samlats här, efter tandborstning. Scooter stog vid utgången och pratade med Kenny. Han kollade mot oss och vinkade sig till oss. När vi kommit nära sa han:
- Vi åker om en liten stund. Men jag har en fråga, började han. Jag och Justin lyssnade på hel spänt.
- Ni vet hur mycket press ni kommer få på er va? Justin kollade på mig och jag nickade. Jag var medveten, trodde jag i alla fall. Jag visste att jag skulle få mycket hat också, men med Justin vid min sida klarade jag allt.
- Vi vet, konstaterade jag. Scooter nickade och kollade på Justin, som kollade tillbaka med en säker min. Han ville ha bekräftelse av båda, jag förstod honom.
- Vi kan gå ut nu, halvskrek Kenny efter ännu liten stunds väntan. Vi alla nickade och mötte fansen och paparazzisarna utanför. Vi gick vidare mot bilen när Justin skrivit lite autografer till tjejerna här och var, de hade blivit fruktansvärt glada. När vi kom in i bilen pustade jag ut. Jag gillade inte blickarna alla paparazzis gav mig, inte vissa av fansen heller. Vissa gav mig fina leenden medans vissa tittade på mig irriterat. Och vissa behandlade mig som luft.
-
Hur länge varar intervjun? Frågade jag när vi klev ut ur den stora svarta mörkrutade bilen. Justin kollade på mig och log stort.
- En halvtimme, timme skulle jag tro, jag nickade och log stort mot honom.
- Sen studio? Han nickade.
_____________________
Rätt kort kapitel D; Kommer mer imorgon <3<3
Bjussar på lite bilder för det<3
Tumblr_m1epdylu131r1a99h_large
Tumblr_lyv0mjpa0z1qhs8c0o1_500_large
Tumblr_lplellhnv11qdldif_large

KOMMENTERA



Kommentarer
Postat av: Matilda

Som alltid lika grym! Och som alltid längtar jag till nästa del! :D<3

2012-05-11 @ 23:31:11
Postat av: Wilma

Meeeeeeer... Den är så jäffla bra!<33333333333

2012-05-12 @ 09:25:52
URL: http://wiilmiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!