Chapter 44 –Inteview part 2

PREVIOSLY:
- Vill du någonsin träffa Justin igen? *
- SAPP! SAPP! Jag slog upp ögonen. Blöta tårar rann nerför mina kinder. Lakanen var våta och håret klibbade mot min panna. Jag andades oregelbundet. Justin satt bredvid mig med uppspärrade ögon. När han såg att jag kollade på honom lutade han sig ner över mig. Han drog upp mig i sin famn, jag darrade hejdlöst.
BILD
När vi åkt en stund kom vi fram till en radiokanals byggnad. Den var stor.
- Vilken show ska du va med i? frågade jag.
- Ryan Seacrest. förklarade han, jag nickade och han kramade om min hand hårdare när vi spatserade mot ingången, det fanns inte många fans här. Alla kanske inte visste att Justin skulle hit eftersom att det hade visat sig igår. Och det var ju egentligen min "förtjänst". Om inte jag skulle varit ihop med Justin skulle han inte åka hit. Han skulle inte blivit upptäckt på stranden heller. Det var helt enkelt mitt fel, alltihop.
När vi kom fram till ingången började Kenny gå snabbare och snabbare, jag och Justin fick nästan springa efter honom.
JUSTIN
Jag lirkade ut min svettiga hand ut Sapps och la den på hennes midja istället. Jag gillade inte denna intervju. De skulle fråga om Sapp, Sapp och ännu mer Sapp. Jag ville gärna prata om Sapp, det var inte det. Men det kändes konstigt. Vad fick jag säga och vad fick jag inte säga? Skulle jag försäga mig? Skulle Sapp bli sur på mig om jag sa för mycket? Skulle hon bli sur på mig om jag sa för lite? Tankarna snurrade runt i mitt huvud när jag bli bokstavligttalat inknuffad i det lilla rummet. Det fanns en ledig stol bredvid han som höll programmet, Ryan. Det stog även ”Justin Bieber” med snirkliga bokstäver på en liten lapp framför den sköna stolen. Programmet hade inte börjat ännu, Ryan satt nämligen och pratade lågmält till sina ”jobbarkompisar”. Jag gick långsamt fram till de och satte mig ner på stolen. Ryan vände sig mot mig och sken upp i ett stort leende.
- Biebs! Skrattade han och jag log stort, vi gjorde någon slags killkram och började snacka lite. Han frågade inte något om Sapp, han sparade väll de till intervjun. Och jag hade rätt. Direkt när inspelningsapparaterna var på inledde han:
- Ni lyssnar på Ryan Seacrest show och vi gästas idag av Justin Bieber! Hej Justin, hur har du det?
- Jag har det bra man, hur har du det själv?
- Bara bra, vi har hört lite rykten om dig och en viss… han funderade lite. Sapphire Pierce?
- Sapp, rättade jag, han nickade och log litet.
- Hur träffades ni?
- Jag vill inte gå in på detaljer. Sa jag kort.
- Lite kan du väll säga Bieber? Frågade han och gav mig ett leende. Jag skakade på huvudet.
- Nej, tyvärr. Jag vet inte vad jag får säga och inte.
- Hur är hon då? Rodnaden spreds på mina kinder som eld på torr mark.
- Ehhmm.. mumlade jag.
- Va? Frågade Ryan och fnissade.
- Hon är bara… fantaskisk!
SAPP
Mitt hjärta började dunka hårdare och jag kände mig nykär varje gång jag kollade på honom. Glädjetårarna spreds i mina ögon men jag lät de inte rinna ner för kinderna.
- Fantaskisk? De låter bra Biebs, är hon här? Justin nickade och kollade bak mot mig. Vi fick ögonkontakt och han log stort. Jag besvarade snabbt hans leende.
- I love you, mimade jag och han mimade samma ord tillbaka. Sedan pekade han mot mig och kollade tillbaka mot Ryan. Han kollade mot mig och log, jag log också.
- Hon ser vacker ut Justin! Är du orolig över alla skvallerblaskor och skit? Justin nickade.
- Ja, det är jag. Vem skulle inte vara? Jag hoppas att mina fans tar det bra! Jag älskar er alla, med hela mitt hjärta.
Jag ville inte vara självisk, men just nu önskar jag att han bara var min. Att vi bara var vanliga tonåringar som levde helt normala liv. Vi kanske skulle sitta i soffan och smaska på var sin glass nu? Det fick mig att tänka på mina föräldrar. Jag saknade de, men hade haft för mycket att göra för att hinna tänka. Jag beslutade mig för att ringa de på kvällen, när vi kommit hem från studion. Justin sträckte sig efter glaset.
- Har hon varit inne på twitter ännu? Och vad menade han med det? Justin stannade upp i rörelsen. Han skrattade lite bistert, som för att kamouflera misstaget han gjort.
- Jag vet inte.. halvsuckade han.
-
Intervjun var slut och Justin kom in i rummet jag suttit i. Han log stort när han kom fram till mig.
- Hej Beauty, viskade han när han kom riktigt nära. Han drog in mig i en kram och kysste mig på kinden.
-bild- next to you – http://weheartit.com/entry/11775796
Jag fnissade till och kollade upp i hans bruna ögon. Jag lutade mig närmre hon och tryckte mina läppar mjukt mot hans. Han besvarade kyssen och la handen mjukt mot min kind. Hans läppar masserade bokstavligen mina, och jag älskade det. Det var som en befrielse.
- Spara de till kamerorna! Jag ryckte till och slängde blicken bakom mig. Det var Ryan. Justin tog besvärat tag i mitt ansikte och kysste mig mjukt en sista gång innan han avslutade och kollade djupt in i mina ögon. Jag smälte. Sedan kollade han upp och mötte Ryans blick. Han skrattade till.
- Vi får väll se. Han mötte min blick innan han med ett lätt hejdå gick ut från radiokanalrummet. Han höll min hand hårt i sin, jag kramade om den då och då. Bara för att. Efter en stund släppte han min hand och la sin på min midja istället.
-bild nexty to you- http://weheartit.com/entry/20603369
- Varför frågade han om jag checkat twitter på sistone? Frågade jag plötsligt. Jag blev överrumplad över orden, de var inte meningen att jag skulle uttala de. Bara tänka. Justin blev minst lika överrumplad. Han stannade i ett steg, och började sekunden efter gå igen.
- Ehhmm, han undrade väll bara. Jag stannade och stoppade i stort sätt hela ledet. Justin drog mig till sig och fortsatte gå.
- Justin?
- Du vet när min mamma pratade med dig? Jag nickade.
- Hon berättade om hat då va? Där ringde klockan. Twitter var i stort sätt de ändå stället beliebersarna kunde få kontakt med Justin på. Det var nog många som hade letat upp mig bland Justins miljontals followers. Hatet skulle rinna in i mina omnämnanden.
- Jag kommer få hat där, konstaterade jag. Justin nickade och kollade på mig med lidsam blick.
- Jag är ledsen.. började han.
- Var inte det! log jag. Vi hade kommit ut. Paparazzisarna stog på ena sidan och fansen på andra. Justin gick mot fansen och gav de autografer. Han gjorde det tills Kenny sa att vi behövde gå för att komma i tid till studion. När vi kommit in i bilen tog Justin min hand. Jag kramade den hårt.
hand i hand: http://weheartit.com/entry/26831753
- Vill du någonsin träffa Justin igen? *
- SAPP! SAPP! Jag slog upp ögonen. Blöta tårar rann nerför mina kinder. Lakanen var våta och håret klibbade mot min panna. Jag andades oregelbundet. Justin satt bredvid mig med uppspärrade ögon. När han såg att jag kollade på honom lutade han sig ner över mig. Han drog upp mig i sin famn, jag darrade hejdlöst.
När vi åkt en stund kom vi fram till en radiokanals byggnad. Den var stor.
- Vilken show ska du va med i? frågade jag.
- Ryan Seacrest. förklarade han, jag nickade och han kramade om min hand hårdare när vi spatserade mot ingången, det fanns inte många fans här. Alla kanske inte visste att Justin skulle hit eftersom att det hade visat sig igår. Och det var ju egentligen min "förtjänst". Om inte jag skulle varit ihop med Justin skulle han inte åka hit. Han skulle inte blivit upptäckt på stranden heller. Det var helt enkelt mitt fel, alltihop.
När vi kom fram till ingången började Kenny gå snabbare och snabbare, jag och Justin fick nästan springa efter honom.
Jag lirkade ut min svettiga hand ut Sapps och la den på hennes midja istället. Jag gillade inte denna intervju. De skulle fråga om Sapp, Sapp och ännu mer Sapp. Jag ville gärna prata om Sapp, det var inte det. Men det kändes konstigt. Vad fick jag säga och vad fick jag inte säga? Skulle jag försäga mig? Skulle Sapp bli sur på mig om jag sa för mycket? Skulle hon bli sur på mig om jag sa för lite? Tankarna snurrade runt i mitt huvud när jag bli bokstavligttalat inknuffad i det lilla rummet. Det fanns en ledig stol bredvid han som höll programmet, Ryan. Det stog även ”Justin Bieber” med snirkliga bokstäver på en liten lapp framför den sköna stolen. Programmet hade inte börjat ännu, Ryan satt nämligen och pratade lågmält till sina ”jobbarkompisar”. Jag gick långsamt fram till de och satte mig ner på stolen. Ryan vände sig mot mig och sken upp i ett stort leende.
- Biebs! Skrattade han och jag log stort, vi gjorde någon slags killkram och började snacka lite. Han frågade inte något om Sapp, han sparade väll de till intervjun. Och jag hade rätt. Direkt när inspelningsapparaterna var på inledde han:
- Ni lyssnar på Ryan Seacrest show och vi gästas idag av Justin Bieber! Hej Justin, hur har du det?
- Jag har det bra man, hur har du det själv?
- Bara bra, vi har hört lite rykten om dig och en viss… han funderade lite. Sapphire Pierce?
- Sapp, rättade jag, han nickade och log litet.
- Hur träffades ni?
- Jag vill inte gå in på detaljer. Sa jag kort.
- Lite kan du väll säga Bieber? Frågade han och gav mig ett leende. Jag skakade på huvudet.
- Nej, tyvärr. Jag vet inte vad jag får säga och inte.
- Hur är hon då? Rodnaden spreds på mina kinder som eld på torr mark.
- Ehhmm.. mumlade jag.
- Va? Frågade Ryan och fnissade.
- Hon är bara… fantaskisk!
SAPP
Mitt hjärta började dunka hårdare och jag kände mig nykär varje gång jag kollade på honom. Glädjetårarna spreds i mina ögon men jag lät de inte rinna ner för kinderna.
- Fantaskisk? De låter bra Biebs, är hon här? Justin nickade och kollade bak mot mig. Vi fick ögonkontakt och han log stort. Jag besvarade snabbt hans leende.
- I love you, mimade jag och han mimade samma ord tillbaka. Sedan pekade han mot mig och kollade tillbaka mot Ryan. Han kollade mot mig och log, jag log också.
- Hon ser vacker ut Justin! Är du orolig över alla skvallerblaskor och skit? Justin nickade.
- Ja, det är jag. Vem skulle inte vara? Jag hoppas att mina fans tar det bra! Jag älskar er alla, med hela mitt hjärta.
Jag ville inte vara självisk, men just nu önskar jag att han bara var min. Att vi bara var vanliga tonåringar som levde helt normala liv. Vi kanske skulle sitta i soffan och smaska på var sin glass nu? Det fick mig att tänka på mina föräldrar. Jag saknade de, men hade haft för mycket att göra för att hinna tänka. Jag beslutade mig för att ringa de på kvällen, när vi kommit hem från studion. Justin sträckte sig efter glaset.
- Har hon varit inne på twitter ännu? Och vad menade han med det? Justin stannade upp i rörelsen. Han skrattade lite bistert, som för att kamouflera misstaget han gjort.
- Jag vet inte.. halvsuckade han.
-
Intervjun var slut och Justin kom in i rummet jag suttit i. Han log stort när han kom fram till mig.
- Hej Beauty, viskade han när han kom riktigt nära. Han drog in mig i en kram och kysste mig på kinden.
Tumblr_lnj9v6yapk1qivp19o1_500_large
bild
Jag fnissade till och kollade upp i hans bruna ögon. Jag lutade mig närmre hon och tryckte mina läppar mjukt mot hans. Han besvarade kyssen och la handen mjukt mot min kind. Hans läppar masserade bokstavligen mina, och jag älskade det. Det var som en befrielse.
- Spara de till kamerorna! Jag ryckte till och slängde blicken bakom mig. Det var Ryan. Justin tog besvärat tag i mitt ansikte och kysste mig mjukt en sista gång innan han avslutade och kollade djupt in i mina ögon. Jag smälte. Sedan kollade han upp och mötte Ryans blick. Han skrattade till.
- Vi får väll se. Han mötte min blick innan han med ett lätt hejdå gick ut från radiokanalrummet. Han höll min hand hårt i sin, jag kramade om den då och då. Bara för att. Efter en stund släppte han min hand och la sin på min midja istället.
Boy-couple-girl-justin-bieber-favim.com-240068_large
bild
- Varför frågade han om jag checkat twitter på sistone? Frågade jag plötsligt. Jag blev överrumplad över orden, de var inte meningen att jag skulle uttala de. Bara tänka. Justin blev minst lika överrumplad. Han stannade i ett steg, och började sekunden efter gå igen.
- Ehhmm, han undrade väll bara. Jag stannade och stoppade i stort sätt hela ledet. Justin drog mig till sig och fortsatte gå.
- Justin?
- Du vet när min mamma pratade med dig? Jag nickade.
- Hon berättade om hat då va? Där ringde klockan. Twitter var i stort sätt de ändå stället beliebersarna kunde få kontakt med Justin på. Det var nog många som hade letat upp mig bland Justins miljontals followers. Hatet skulle rinna in i mina omnämnanden.
- Jag kommer få hat där, konstaterade jag. Justin nickade och kollade på mig med lidsam blick.
- Jag är ledsen.. började han.
- Var inte det! log jag. Vi hade kommit ut. Paparazzisarna stog på ena sidan och fansen på andra. Justin gick mot fansen och gav de autografer. Han gjorde det tills Kenny sa att vi behövde gå för att komma i tid till studion. När vi kommit in i bilen tog Justin min hand. Jag kramade den hårt.
Tumblr_loiu5mertj1qeadtso1_500_large_large
bild
__________________________________________________________________
Snart kommer det spänning..... ;D<3
MEN. inte om ni inte:
KOMMENTERA



Kommentarer
Postat av: Matilda

Undra vad som kommer hända här näst! Kan knappt vänta!! ^^ <3

2012-05-12 @ 23:53:55
Postat av: elin

mer!

2012-05-13 @ 10:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!