Chapter 45 – Studio

PREVIOSLY:
- Jag kommer få hat där, konstaterade jag. Justin nickade och kollade på mig med lidsam blick.
- Jag är ledsen.. började han.
- Var inte det! log jag. Vi hade kommit ut. Paparazzisarna stog på ena sidan och fansen på andra. Justin gick mot fansen och gav de autografer. Han gjorde det tills Kenny sa att vi behövde gå för att komma i tid till studion. När vi kommit in i bilen tog Justin min hand. Jag kramade den hårt.
BILD
SAPP:
Justin klev in i studio och gav mig en sista blick innan han satte sig vid mixer bordet och började prata med Kuk Harrell. Jag reste mig upp från soffan och ursäktade mig innan jag gick ut från rummet. Jag höll Justins mobil hårt i handen, de var inte meningen att ta den. Men jag hade kommit på att jag inte hade med min egna. Så jag hade inget annat val. Han hade gett mig den direkt. Jag låste upp mobilen och klickade in på telefon. Jag slog vårt hemnummer och la handen vid örat. Det tutade en stund innan någon svarade.
- Kathrine Pierce, svarade en ljus stämma. Min mamma. Jag fnittrade till.
- Hej mamma! Sa jag och jag gissade att hon log.
- Hej gumman! Jag kan tyvärr inte prata så mycket nu! Men lite, sedan kan jag väll ringa upp dig imorgon va?
- Ja visst! Jag vill bara säga några ord och höra din röst, hon skrattade till. Min mamma hade alltid varit en av de snällaste mammorna, de med ny gjorda kakor och nybakta bullar.
- Hur har du det?
- Bara bra!
- Vad har du gjort då?
- Typ… umgåtts med Taylor…. Jag drog ut på det lite, skulle jag berätta om Justin? Ja.
- Sapp?
- Och Justin.
- Vem är Justin. Och vad skulle jag svara på det? Han var ju min pojkvän, det var jag ju typ helt medveten om.
- Min kille typ, sa jag och fnittrade till.
- Va roligt! Hur är han?
- Har inte du varit inne i en affär på sistone? Frågade jag och skrattade till. Hon blev tyst.
- Nej, typ inte. Jag har haft mycket i jobbet och så.
- Jaha, han är underbar.
- Hur ser han ut?
- Brunt hår, bruna ögon. Fruktansvärt söt, och snygg, de sista viskade jag.
- Det låter bra! Hoppas jag får träffa han någon gång.
- Det får du!
- Det var kul att höra gumman, men jag måste gå nu, vi hörs imorgon! Jag skrattade till och nickade.
- Det gör vi, hejdå, älskar dig.
- Älskar dig med gumman. Hon tryckte av samtalet. Jag drog ner mobilen från örat och kollade in den lite. Fick jag det? Jag gick in i studion igen och satte mig ner i soffan. Kenny kollade granskande på mig.
- Är du säker på att du får titta i den?
- Jag är hans tjej, jag ryckte på axlarna och pratade med ironi i rösten. Nej jag vet inte. Det är därför jag inte gör det, sa jag och la den i knät. Sedan tog jag upp den igen och gick in på musik.
- Har han någon bra musik?
- Det tror jag nog.
- Är han så egotrippad att han har sin egen musik? Skrattade jag när jag rullade ner i musiklistan. Det fanns mycket av hans egen musik. Jag tryckte på en och höll mobilens högtalare vid örat.
- Never say never, sa Kenny kort när han lyssnat på några ord av den. Han hade rätt, när refrängen kom sjöng Justin och någon annan liten kille ”Never say never”. Jag gillade den. Jag bläddrade ner ännu mer och satte på en låt. Denna låt hade jag hört innan, innan jag blev hans tjej det vill säga.
- Vad heter denna? Frågade jag snabbt.
- Turn to you.
- Den är jätte fin! sa jag och han nickade.
- Han sjunger den till sin mamma, Pattie.
- Naw.
- Vad håller ni på med här ute, jag ryckte till och kollade mot studiorums dörren. Justin skrattade till och gick fram imot oss. Han satte sig ner mellan mig och Kenny och drog in mig i en stor kram. Han drog sedan upp mig i hans famn och kysste mig mjukt på kinden.
- Kollar igenom dina låtar! Sa jag och fnissade till.
- Erkänn bra? Jag nickade och tog upp mobilen.
- Jag älskar denna. Viskade jag och gav han mobilen. Jag hade inte stängt av ”Turn to you”. Han kollade ner på skärmen och log.
- Jag med. Han drog in mig i sin omfamning igen och kysste mig mjukt på läpparna. Jag besvarade kyssen.
- Är du klar nu? Eller ska du jobba mer? Frågade jag försiktigt. Han kollade bort mot studion där inne satt Tay.
- Tay! Jag reste mig upp i hans omfamning och sprang in i studion. Jag sprang rakt fram till Taylor och slängde mig i hennes famn. Hon stog upp, som tur var. Jag kramade hårt om henne. Vi träffades ju inte på hela gårdagen. Hon kramade mig hårt tillbaka.
- Är det inte jobbigt att jobba hela tiden? Viskade jag in i hennes öra. Hon fnissade till.
- Sådär, viskade hon tillbaka.
-
Justin tog täten ut från studion, jag gick med Taylor bakom. Jag hade gjort armkrok med henne. Jag ville inte dissa min kille. Justin gick framför med Kenny. De småpratade till. Jason gick bakom oss, han pratade inte med någon. När vi kommit ut från studion gick vi raka vägen till bilen. Förutom Justin, han stannade en massa gånger och skrev autografer. Jag satte mig i mitten jämte Taylor i bilen. När Justin kom in satte han sig på den andra platsen bredvid mig och tog tag i min hand. Jag kramade den hårt. Vi åkte snabbt hem till hotellet. Det fanns näst intill inga fans utanför hotellet, så Justin kunde ta foto med de alla. När det var klart traskade vi alla in. Då kom jag på en sak:
- Funkar värmen i dit hotellrum Tay? Hon kollade mot mig och nickade.
- Ja…? Det gör den. Jag fnissade till och blickade mot Justin, han fnissade också.
- Vadå då?
- Äh inget. De andra gick upp till sina hotellrum och kom överens att äta middag tillsammans senare. Jag och Justin stannade nere på första plan, men bestämde med de andra att äta senare. Jag och Justin fikade dock lite innan vi gick upp. Vi båda var fruktansvärt hungriga.
- Vad sa din mamma då? Jag klev in i hissen efter honom och han tog ett fast tag om min hand.
- Hon frågade om dig, bland annat.
- Vad frågade hon då? Han log stort.
- Hur du var och såg ut typ, sa jag och ryckte på axlarna.
- Vad sa du då? Han log ett retligt leende.
- Nja, jag sa att jag hade sett snyggare, men att du dög. Jag ryckte på axlarna. Jag hade försökt att inte ha ironi i rösten, även fast hela meningen var ironi.
- Va?
- Justin, jag skojar bara med dig! Jag började gapskratta, kunde inte hålla de tillbaka längre. Han pustade ut och drog in mig i en hård kram.
- Jag blev faktiskt lite rädd! Jag skrattade och sa sedan:
- Det var det som var meningen.
- Ha-ha. Det var inte kul, hans leende avslöjade honom.
JUSTIN
Vi klev av på vår våning. Vi vandrade sedan mot vårt hotell rum.
- Vad ska vi göra nu då? frågade Sapp när vi kommit in. Hon gäspade stort och skrattade till. Hon hade det näst intill svarta håret utsläppt, det hängde perfekt nerför de smala axlarna. De små lockarna lockade sig också perfekt. Hon var helt enkelt perfekt. Näst intill perfektare än perfekt. Den elfenbens vita toppen satt perfekt mot hennes smala kropp och fick mig bara att vilja ha henne nära ännu mer.  De halvpösiga jeansen satt snyggt i midjan. Jag gick snabbt fram till henne och la händerna på hennes midja.
- Jag vet inte, vad vill du? viskade jag i hennes öra. Hon rös till under min beröring.
- Sova, viskade hon tillbaka. Jag fnittrade till och skakade på huvudet.
- Ne, vi kollar på film. Hon nickade.
- Visst, men va beredd på att jag kommer somna, viskade hon tillbaka. Jag nickade och lutade huvudet mot hennes axel.
____________
- Jag kommer få hat där, konstaterade jag. Justin nickade och kollade på mig med lidsam blick.
- Jag är ledsen.. började han.
- Var inte det! log jag. Vi hade kommit ut. Paparazzisarna stog på ena sidan och fansen på andra. Justin gick mot fansen och gav de autografer. Han gjorde det tills Kenny sa att vi behövde gå för att komma i tid till studion. När vi kommit in i bilen tog Justin min hand. Jag kramade den hårt.
Justin klev in i studio och gav mig en sista blick innan han satte sig vid mixer bordet och började prata med Kuk Harrell. Jag reste mig upp från soffan och ursäktade mig innan jag gick ut från rummet. Jag höll Justins mobil hårt i handen, de var inte meningen att ta den. Men jag hade kommit på att jag inte hade med min egna. Så jag hade inget annat val. Han hade gett mig den direkt. Jag låste upp mobilen och klickade in på telefon. Jag slog vårt hemnummer och la handen vid örat. Det tutade en stund innan någon svarade.
- Kathrine Pierce, svarade en ljus stämma. Min mamma. Jag fnittrade till.
- Hej mamma! Sa jag och jag gissade att hon log.
- Hej gumman! Jag kan tyvärr inte prata så mycket nu! Men lite, sedan kan jag väll ringa upp dig imorgon va?
- Ja visst! Jag vill bara säga några ord och höra din röst, hon skrattade till. Min mamma hade alltid varit en av de snällaste mammorna, de med ny gjorda kakor och nybakta bullar.
- Hur har du det?
- Bara bra!
- Vad har du gjort då?
- Typ… umgåtts med Taylor…. Jag drog ut på det lite, skulle jag berätta om Justin? Ja.
- Sapp?
- Och Justin.
- Vem är Justin. Och vad skulle jag svara på det? Han var ju min pojkvän, det var jag ju typ helt medveten om.
- Min kille typ, sa jag och fnittrade till.
- Va roligt! Hur är han?
- Har inte du varit inne i en affär på sistone? Frågade jag och skrattade till. Hon blev tyst.
- Nej, typ inte. Jag har haft mycket i jobbet och så.
- Jaha, han är underbar.
- Hur ser han ut?
- Brunt hår, bruna ögon. Fruktansvärt söt, och snygg, de sista viskade jag.
- Det låter bra! Hoppas jag får träffa han någon gång.
- Det får du!
- Det var kul att höra gumman, men jag måste gå nu, vi hörs imorgon! Jag skrattade till och nickade.
- Det gör vi, hejdå, älskar dig.
- Älskar dig med gumman. Hon tryckte av samtalet. Jag drog ner mobilen från örat och kollade in den lite. Fick jag det? Jag gick in i studion igen och satte mig ner i soffan. Kenny kollade granskande på mig.
- Är du säker på att du får titta i den?
- Jag är hans tjej, jag ryckte på axlarna och pratade med ironi i rösten. Nej jag vet inte. Det är därför jag inte gör det, sa jag och la den i knät. Sedan tog jag upp den igen och gick in på musik.
- Har han någon bra musik?
- Det tror jag nog.
- Är han så egotrippad att han har sin egen musik? Skrattade jag när jag rullade ner i musiklistan. Det fanns mycket av hans egen musik. Jag tryckte på en och höll mobilens högtalare vid örat.
- Never say never, sa Kenny kort när han lyssnat på några ord av den. Han hade rätt, när refrängen kom sjöng Justin och någon annan liten kille ”Never say never”. Jag gillade den. Jag bläddrade ner ännu mer och satte på en låt. Denna låt hade jag hört innan, innan jag blev hans tjej det vill säga.
- Vad heter denna? Frågade jag snabbt.
- Turn to you.
- Den är jätte fin! sa jag och han nickade.
- Han sjunger den till sin mamma, Pattie.
- Naw.
- Vad håller ni på med här ute, jag ryckte till och kollade mot studiorums dörren. Justin skrattade till och gick fram imot oss. Han satte sig ner mellan mig och Kenny och drog in mig i en stor kram. Han drog sedan upp mig i hans famn och kysste mig mjukt på kinden.
- Kollar igenom dina låtar! Sa jag och fnissade till.
- Erkänn bra? Jag nickade och tog upp mobilen.
- Jag älskar denna. Viskade jag och gav han mobilen. Jag hade inte stängt av ”Turn to you”. Han kollade ner på skärmen och log.
- Jag med. Han drog in mig i sin omfamning igen och kysste mig mjukt på läpparna. Jag besvarade kyssen.
- Är du klar nu? Eller ska du jobba mer? Frågade jag försiktigt. Han kollade bort mot studion där inne satt Tay.
- Tay! Jag reste mig upp i hans omfamning och sprang in i studion. Jag sprang rakt fram till Taylor och slängde mig i hennes famn. Hon stog upp, som tur var. Jag kramade hårt om henne. Vi träffades ju inte på hela gårdagen. Hon kramade mig hårt tillbaka.
- Är det inte jobbigt att jobba hela tiden? Viskade jag in i hennes öra. Hon fnissade till.
- Sådär, viskade hon tillbaka.
-
Justin tog täten ut från studion, jag gick med Taylor bakom. Jag hade gjort armkrok med henne. Jag ville inte dissa min kille. Justin gick framför med Kenny. De småpratade till. Jason gick bakom oss, han pratade inte med någon. När vi kommit ut från studion gick vi raka vägen till bilen. Förutom Justin, han stannade en massa gånger och skrev autografer. Jag satte mig i mitten jämte Taylor i bilen. När Justin kom in satte han sig på den andra platsen bredvid mig och tog tag i min hand. Jag kramade den hårt. Vi åkte snabbt hem till hotellet. Det fanns näst intill inga fans utanför hotellet, så Justin kunde ta foto med de alla. När det var klart traskade vi alla in. Då kom jag på en sak:
- Funkar värmen i dit hotellrum Tay? Hon kollade mot mig och nickade.
- Ja…? Det gör den. Jag fnissade till och blickade mot Justin, han fnissade också.
- Vadå då?
- Äh inget. De andra gick upp till sina hotellrum och kom överens att äta middag tillsammans senare. Jag och Justin stannade nere på första plan, men bestämde med de andra att äta senare. Jag och Justin fikade dock lite innan vi gick upp. Vi båda var fruktansvärt hungriga.
- Vad sa din mamma då? Jag klev in i hissen efter honom och han tog ett fast tag om min hand.
- Hon frågade om dig, bland annat.
- Vad frågade hon då? Han log stort.
- Hur du var och såg ut typ, sa jag och ryckte på axlarna.
- Vad sa du då? Han log ett retligt leende.
- Nja, jag sa att jag hade sett snyggare, men att du dög. Jag ryckte på axlarna. Jag hade försökt att inte ha ironi i rösten, även fast hela meningen var ironi.
- Va?
- Justin, jag skojar bara med dig! Jag började gapskratta, kunde inte hålla de tillbaka längre. Han pustade ut och drog in mig i en hård kram.
- Jag blev faktiskt lite rädd! Jag skrattade och sa sedan:
- Det var det som var meningen.
- Ha-ha. Det var inte kul, hans leende avslöjade honom.
Vi klev av på vår våning. Vi vandrade sedan mot vårt hotell rum.
- Vad ska vi göra nu då? frågade Sapp när vi kommit in. Hon gäspade stort och skrattade till. Hon hade det näst intill svarta håret utsläppt, det hängde perfekt nerför de smala axlarna. De små lockarna lockade sig också perfekt. Hon var helt enkelt perfekt. Näst intill perfektare än perfekt. Den elfenbens vita toppen satt perfekt mot hennes smala kropp och fick mig bara att vilja ha henne nära ännu mer.  De halvpösiga jeansen satt snyggt i midjan. Jag gick snabbt fram till henne och la händerna på hennes midja.
- Jag vet inte, vad vill du? viskade jag i hennes öra. Hon rös till under min beröring.
- Sova, viskade hon tillbaka. Jag fnittrade till och skakade på huvudet.
- Ne, vi kollar på film. Hon nickade.
- Visst, men va beredd på att jag kommer somna, viskade hon tillbaka. Jag nickade och lutade huvudet mot hennes axel.
____________
OBS, kanske kommer två idag, KANSKE
Men inte om ni inte kommenterar ;D
KOMMENTERA



Kommentarer
Postat av: Wilma

Meeeeeer!<33333

2012-05-13 @ 20:04:21
URL: http://wiilmiiis.blogg.se/
Postat av: Matilda

Så galet spännande ^^ <3

2012-05-13 @ 22:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!