Chapter 53 – Misunderstandings

PREVIOSLY:
- Han kom såhär nära Sapp. Jag skrattade till och vände mig om, sedan tog jag tag om hans händer och förde de mot mina höfter.
- Men det är bara du som får göra såhär, jag tryckte mina läppar mot hans i en mjuk kyss. Jag la mina händer om hans nacke och hans tunga började leka med mig. Han drog mig tätare till sig och lyfte upp mina ben mot sina höfter. Jag fnissade till.
PREVIOSLY:
- Han kom såhär nära Sapp. Jag skrattade till och vände mig om, sedan tog jag tag om hans händer och förde de mot mina höfter.
- Men det är bara du som får göra såhär, jag tryckte mina läppar mot hans i en mjuk kyss. Jag la mina händer om hans nacke och hans tunga började leka med mig. Han drog mig tätare till sig och lyfte upp mina ben mot sina höfter. Jag fnissade till.
bild1,bild2,bild3,bild4,bild5,bild6,bild7
Han satte sig med en duns på min säng och jag fnissade ännu en gång till. Tankarna snurrade i mitt huvud. Allt om Eddie, Issa och Justin. Det borde inte vara så konstigt. Jag umgicks bara med personerna som betydde mest för mig. Tre av fem personer, min mamma, min pappa, Eddie, Issa och Justin. Eddie gillade inte Justin. Det såg man, lätt. Första gången de hälsade på varann tillexempel. Biever? Hur omoget var inte det? Han hade hånflinat också. Silken kompis! Justin envisades med att han gillade mig. Det gjorde han inte, vi har varit kompisar så långt jag kan minnas. Alltid alltså. Justin hade reflekterat mycket över hur nära han kommit. Vi hade varit kompisar ett bra tag, Justin måste acceptera att vi kramas. Det är bara så, vi är BARA kompisar.
Justin avslutade kyssen och lutade sin panna mot min. Han log stort.
-´Han gillar dig fortfarande, men jag struntar i det för denna gången. Jag himlade med ögonen och kollade bort, när jag mötte hans ögon igen var de ett nytt ljus i de. Jag lutade mig fram och viskade mjukt och långsamt in i hans öra:
- Han får gilla mig hur mycket han vill, men jag kommer alltid älska dig. Alltid. Jag kände hur ett välbehagligt rys for genom hans kropp. Jag fnissade till.
- Sluta.. viskade han lika långsamt i mitt öra. Jag rös till, likadant som han gjort en stund tidigare.
- Sluta själv, fnissade jag.
- De kommer snart.
- Jag vet, jag pustade ut och reste mig upp. Han kollade ledsamt mot mig. Jag flinade bara. Dörren öppnade och jag vände mig snabbt om. Justin reste sig upp och ställde sig bakom mig när jag vände mig om mot dörren. Han la armarna om mig också. Eddie och Issa kom in i rummet.
- Ska vi gå? frågade Eddie surt. Han hade blicken på Justins händer. Jag nickade.
- Visst. JAg vände mig om, med Justin bakom mig och drog tag i väskan jag packat. Sedan gick jag ut bakom Issa och Eddie. Observera, Justin höll höll mig fortfaranden hårt om midjan.
-
- Kenny? Justin ropade högt.
- Yup. Vi alla hoppade till och spärrade upp ögonen bakåt. Kenny log stort. Han höll en stor mjukglass i händerna.
- Hur fick du? frågade jag och pekade på mjukglassen med stora sugna ögon, jag slickade mig även om munnen. Han flinade och låtsades beskydda den.
- Don't ask. Jag flinade.
- Har du lusst att skutsa oss till stranden? frågade Justin och log stort. Jag hörde Eddie fnysa bakom oss, men ignorerade det faktum.
- Har jag något val? Kenny höjde på ögonbrynen.
- Vill du att Justin ska åka själv? Jag gjorde an ledsen hundvalpsmin och Justin fnissade. Kenny suckade. Kenny var ju faktiskt Justins livvakt. Hur skulle han kunna "skydda" Justin här inne? Paparazzisarna skulle bomba Justin med frågor om Kenny inte var med.
-
Jag hade dock fel. Antingen hade paparazzisarna glömt att Justin var här i Pennsylvania eller så hade de bara struntat i det faktum. Vi såg inga paparazzisar på hela vägen till stranden. Jag satt där fram med Kenny, för att visa vägen. Medan Justin satt där bak och surade med Eddie och Issa. Issa hade dock fått ut några ord från honom. Han kunde prata med henne. Men inte Eddie. Hon hade frågat:
- Vad tycker du om delstaten Pennsylvania än sålänge då? Justin hade lett stort mot henne och sagt.
- Jag älskar det. Ja, jag hade kickat bak. Justin hade märkt det och kollat mig djupt in i ögonen. Eddie hade fnyst.
-
- Vi är framme nu! sa jag högt och log stort. Jag slängde upp dörren och sprang ut. Jag hade saknat denna lilla viken. Vattnet drog sig mjukt in mot land. Jag sprang ut i den varma sanden och drog av mig mitt linne och sedan shortsen. Sedan började jag springa ner i vattnet. När de slogs imot mina ben rös jag av välbehag till. När jag kommit en bit ut i vattnet dök jag ner i det. Jag älskade att bada här. Den lilla sjön var i riktigt bra skick. Inget tång, om de nu kunde finnas i sjöar. Efter en stund av dykningar kände jag två händer om min midja. Jag vände mig om utan att kolla efter. Men det kändes annorlunda. Längre, större. Muskulösare. Jag öppnade ögonen och drog väck vattnet från ögonen med vänster handen. Jag kollade upp i personens ansikte och mötte ett par blå ögon.
- Eddie, sa jag, försökte att inte låta besviken.
- Badkrukan är där uppe, han pekade bakom sin axel och jag kollade efter. Eddie dök förbi mig ut i vattnet. Justin kollade djupt in i mina ögon. Han hade sett vad som hänt. Jag måste förklara för honom hur det ligger till. Jag vinkade med handen mot honom i gest som betydde att han skulle komma ut i vattnet. Han skakade på huvudet, jag suckade leendes. Jag började sakta men säkert gå upp mot stranden, allt hoppande och stutsande hade gjort mig trött i benen.Jag kom fram till honom och la mina händer mot hans höfter. Han log.
- Förlåt.
- För vad? Jag kollade bak mot Eddie, han kollade mot mig.
- Inget.
- Jag såg kramen.
- Det var inte meningen, jag trodde det var du.
- Jag vet.
- Hur?
- Du kollade på hans ögon, han log stort, sedan såg du besviken ut. Jag fnissade till och kysste han mjukt. Sedan kollade jag ner på hans badshorts. De var vita  med svarta, rosa och blå krumelurer på. Jag tog tag i hans hand och tvungade ut honom i vattnet.
- Justin kom nu! ropade jag, tilslut gav han med sig och följde efter mig ut i vattnet.
-
- Ska vi kolla på film? Eddie och Issa bestämmde sig för att stanna kvar en stund till efter badandet. Klockan hade redan blivit 8 och jag var dödstrött. Men jag hade ju badat ett bra tag. Justin hade sin högerhand mot min höft. Allt hade gått bra på stranden, de var ett fåtal personer som kommit fram och frågat efter autograf. Justin hade mer än gärna skrivit autografer till folket. Han ställde mer än gärna upp på ett foto också, det var till och med en tjej som ville ha ett foto med mig. Jag hade gärna ställt med. Även fast jag var osäker på om hon skulle lägga ut de på facebook och rita en liten mustach på bilden.
- Visst! svarade Justin på Issas fråga. Hon log flörtigt och gick bort till vårt filmskåp. Pappa hade åkt iväg någon stans, jag visste inte vart.
- Vi kanske ska beställa pizza också? Alla nickade gillandes.
- Inte Hawaii bara! Justin flinade och kysste mig mjukt på kinden innan han uttbrast.
- De som vill ha hawaii skriker. Alla skrek.
___________________________
KOMMENTERA



Kommentarer
Postat av: Moa

Jättebraaa! MER NUUUU, TACK :D

2012-05-23 @ 21:59:07
Postat av: Wilma

Verkligen superbra! Hoppas nästa kommer upp snart så man kan få läsa vidare!! =)

2012-05-23 @ 21:59:42
Postat av: Anonym

skulle kunna fortsätta läsa i evigheternas evighet, om det var så lång text vill säga ;-)

VILL HA NÄSTA NU!

2012-05-23 @ 22:00:40
URL: http://smultronponnys.blogspot.com
Postat av: Natalie

Skiit bra e den meeeeer !

2012-05-24 @ 15:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!