Chapter 54 – Pizza

PREVIOSLY:
- Vi kanske ska beställa pizza också? Alla nickade gillandes.
- Inte Hawaii bara! Justin flinade och kysste mig mjukt på kinden innan han uttbrast.
- De som vill ha hawaii skriker. Alla skrek.
- Vi kanske ska beställa pizza också? Alla nickade gillandes.
- Inte Hawaii bara! Justin flinade och kysste mig mjukt på kinden innan han uttbrast.
- De som vill ha hawaii skriker. Alla skrek.
bild1,bild2,bild3,bild4
Justin brast ut i skratt, jag med. Jag luade huvudet mot hans bröst korg och suckade.
- Jag tar en vesuvio.
- Det blir extra pris om man beställer samma pizza, jag kollade upp i hans ansikte och rynkade panna.
- Och hur vet du det?
- Man har ju skills på pizzaresturanger. Jag fnissade till och slog löst till han på armen. Han drog in mig i en kram och kysste mig mjukt på hjässan.
Eddie harklade mig, något som gjorde att jag hoppade högt upp i luften. Herrre gud. Jag hade glömt att de var här. Bella satt fortfarande ner bredvid filmstället och Eddie kollade surt på oss, jag rynkade pannan. Vad var hans problem? Bella kollade dumt ner i marken. Sedan log hon flörtigt, mot Justin.
- Vad vill ni titta på för film? Frågan var till Justin, men hon uttalade den som om den skulle vara till oss. Som kamoflage. Jag fnös tyst, så att ingen skulle höra. Men Justin ryckte till och stod blickstilla bredvid mig. Bella tittade fortfarande på honom med intensiv blick. Eddie harklade sig och sa:
- Någon action? Thriller kanske?
- NEVER SAY NEVER! utbrast jag och skrattade. Jag kunde se Justin himla med ögonen bredvid mig.
- Thriller? Jag fnissade till och fick sedan en allvarlig min.
- Väldigt thrillrig!
- Jo tjena, Eddie suckade och gick fram till skåpet.
- Paranormal activity?
- Visst, svarade jag. Justin nickade. Jag och Justin gick sedan in i köket och beställde pizzorna, det fick bli tre hawaii och en vesuvio.
Jag la telefonluren mot örat och väntade på att resturangen skulle svara. Efter ett tag gjorde de det.
- Hej. JAg kände ett par mjuka läppar mot min hals och svalde hårt.
- Hej, vad vill du beställa? frågade en tjej med vänlig röst.
- Jag vill ha.. två.. tre hawaii och två.. en vesuvio. Justin fnissade mot min nacke. Han la sedan händerna mot mina höfter och drog mig närmre sig. Sedan började han kyssa mig på halsen igen. Jag gjorde allt för att inte stöna till. Det fick inte hända.
- Okej, vad vill ni ha att dricka?
- Cola, svarade jag snabbt. Jag sa sedan min adress och la sedan snabbt på, efter ett kort hejdå. Jag vände mig om i Justin, för tillfället, lösa omfamning. Han log hånfullt.
- Vad fan Justin! utbrast jag. Han skrattade bara.
- Vad?
- De kommer tro att jag är typ..... psykiskt störd! Han skrattade och skakade på huvudet.
- När de kommer hit kommer de tro att... vi gjorde... du vet vad, han blinkade med ena ögat och hånlog stort. Jag slog mig hårt för panna och ögonen blev bara större och större.
- JUSTIN! utbrast jag och han vände sig om och kutade in i vardagsrummet. Jag var kort efter. Han hoppade upp i soffan och stog där med händerna i luften.
- Jag har inte gjort något! Han flinade stort, och hånfullt.
- Åhhh! skrek jag och han skrattade. Jag hoppade upp efter honom i soffan och putade löst till honom i bröstet. Mer kunde jag inte innan jag låg under honom i soffan. Han hade händerna på varsin sida om mig och kysste mig mjukt på läpparna. Jag besvarade kyssen och la händerna på hans nacke. Jag tryckte hans ansikte närmre mitt och njöt av kyssen. Jag ville att den aldrig skulle ta slut, vilket det gjorde, alldeles för tidigt.
- Hallå? Har ni beställt pizza? Eddie och Bella kollade surt på oss. Jag kollade förvånat upp och nickade.
- Ja! Det har vi, men Justin var lite irriterande, så ni får öppna, jag blinkade med ena ögat mot de. De brast inte ut i skratt, vilket jag trodde att de skulle göra.
- Hur kan han vara mer irriterande än han redan är? Man hörde att Bella skojjade. Ändå stelnade Justin till. Jag kollade upp mot honom och suckade, men log.
- Hon skojjade Justin. Han fnissade till och kollade mot mig innan han kysste mig mjukt på läpparna och viskade.
- Jag vet!
Knackningen avbröt vårt snack. Justin låg fortfarande över mig, hur mycket jag än ville att han skulle flytta på sig, vägrade han. När knackningen lät reste sig Justin snabbt från soffan och jag pustade ut. Men sedan log han ett stort leende mot mig och bärde upp mig i sin famn. Jag skrek dovt. Sedan skrattade jag bara. Han hade höger handen under mina knäväck och vänster handen på slutet av nacken. Han gick ut i hallen, Eddie och Bella stog redan och tog imot pizzorna.
- Langa hit vesuvion! Bella skrattade och gav mig en av pizzorna. Eller rättare sagt så la hon den i mitt knä.
När hemkörarna lämnat pizzorna med pengarna Sapp gett de, gick vi vidare till köket. Jag släppte inte ner Sapp. Hon fick ta ut bestick och tallrikar i min famn. Jag kände Eddies avundsjuka blickar mot min hud, oftast nacke eller rygg.
När Sapp öppnade sig kartonglåda fick hon en äcklidgrimash.
- Detta är inte en vesuvio. Hon kräckte nästan.Jag kollade ner på pizzan och sken upp i ett stort leende.
- Åh! Den är min! skrattade jag. Sapp kollade med rynkad panna på mig, hon hade fortfarande samma grimsh i ansiktet.
- Hur kan du äta det där? Jag skrattade och släppte ner i henne på golvet.
- De är godast, jag kysste henne mjukt på läpparna och delade sedan upp min pizza i fyra lika stora delar. Sapp gjorde samma sak med sin pizza, som Eddie först hade fått. När alla var klara gick vi in till vardagsrummet och satte på filmen. Jag kom sist ut från köket. Den första synen jag fick syn på var Eddie, som satt jämte Sapp, och Bella, som satt på andra sidan Sapp. Jag stannade upp, Sapp fick syn på mig och reste sig upp med ett leende på läpparna.
- Jag kan sitta i ditt knä? Jag flinade och nickade snabbt. Jag gick fram till henne och kunde med lite hjälpt från Sapp satta mig ner i soffan. Bella flyttade på sig lite, men Eddie gjorde ingenting. Sapp satte sig ner i mitt knä. Eddie kollade surt på mig, sedan Sapp, sedan mig igen. Jag kolalde bara mot tv:n och åt så mycket av min pizza jag förmådde. Sapp matade mig en del också. Jag flinade mest åt henne, då flinade hon tillbaka. Min söta snälla Sapp.
_________________________________
Kommer ett till ikväll! VET DOCK INTE VILKEN TID;D<3<3<3
KOMMENTERA



Kommentarer
Postat av: Natalie

Jätte bra !!

2012-05-25 @ 15:51:43
Postat av: Matilda

Riktigt bra :D<3

2012-05-25 @ 16:30:54
Postat av: Moa

Jätte bra! Vill ha nästa NU ♥

2012-05-26 @ 00:21:30
Postat av: Christin

Spelar ingen roll vilken tid det kommer, så länge det kommer då vi får läsa vidare!! :D<3

2012-05-26 @ 00:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!