Chapter 35

" Mirror is my best friend, cause when I cry it never laughs. " - Charlie Chaplin

JUSTINS PERSPEKTIV

Mercedes lekte med mina fingrar när vi efter frukosten var påväg till arenan, jag satt och funderade på när vi skulle berätta för de andra att vi var tillsa... Dejtade.
- Vad tänker du på? viskade hon och jag lutade pannan mot hennes tinning och viskade långsamt:
- Dig. Hon fnissade till och smekte min hand mjukt med sin tumme. Rutorna var tonade, och man kunde därför inte se in genom de. Tonade rutor var i de tillfället den bästa uppfinningen ever.
Fredo satt bredvid oss och skakade på huvudet.
- Ni är ju fan hopplösa. Mercedes gav ifrån sig ett gulligt skratt och log stort. Flätan jag gjort hängde nerför hennes bröstkorg och jag kysste hennes kind mjukt. Hon lutade huvudet snabbt mot min axel och suckade lyckligt.
Jag kunde inte ungå att tänka på vad som skulle hända sen, jag skulle börja min nästan två års långa turne och vad skulle hända då?
Jag hade haft en plan med Selena, att hon skulle komma och hälsa på mig när hon hann, oc att jag skulle göra samma sak mot henne. Men det var inte samma sak med Mercedes, hon bodde i Washington, hon flyttade inte runt som jag och Selena gjorde. Washington var hennes hem, hon kunde inte följa med mig överallt, jag kunde inte tvinga henne att komma till mig till våren när jag turnerade i Europa. Men jag skulle försöka hälsa på henne när jag hade tid. Jag lekte lite med hennes fingrar och kunde se ett stort strålande leende spridas på läpparna.
Kenny hade nog redan fattat att något var på gång, men han sa inget och lät oss hållas.

MERCEDES PERSPEKTIV

Justin visade mig till hans loge och stannade där en liten stund med mig innan han begav sig till Scooter, som ville att han skulle komma direkt. Jag la mig trött i soffan och suckade djupt. Slöt ögonen och försökte somna. Jag hade sovit riktigt gott inatt, bättre än vad jag gjort på länge. Något som gladde mig, men det var inte så konstigt, eftersom att jag sovit hos Justin. Jag lyckades tillslut somna.
- Shawty... Jag försökte hindra ljudet som väckte mig och råkade därför slå Justin i ansiktet med min handflata. Jag vaknade direkt när han stönade till och kollade upp på honom. Han höll ena handen för ögat och jag reste mig genast upp från sängen för att stapla fram till honom.
- Förlåt älskling, det var inte meningen, viskade jag samtidigt som jag försökte få de stutsande svarta framför ögonen att försvinna och ett leende spreds på hans läppar. Han tog bort handen, kliade sig lite i ögat och blinkade några gånger innan de var bra.
Jag hade råkat peta honom i ögat.
Han skrattade bara.
- Det gör inget, shawty. Han tog ett steg fram mot mig och la handen mot min rygg mjukt, hans läppar var ändast några centimeter från mina och ett leende spreds på mina läppar.
- Vad är de för fånigt smeknamn? skrattade jag och han smekte min rygg mjukt med sin hand. Han lutade sig ner till mitt öra och viskade:
- Jag gillar det.
- Det låter fånigt.. Jag hann inte avsluta meningen.
- Men gulligt. Jag skrattade till och himlade med ögonen.
- Ja, lite kanske.
- Påtal om de måsta jag förkorta Mercedes, jag skrattade tyst och fnissade till.
- Kom på något bra du, de finns många att välja mellan. Han skrattade och la armarna hårt om min midja.
- Vi ska äta, det är lunch.
- Ska vi till hotellet? Han skakade på huvudet.
- Vi ska äta ute. Jag nickade långsamt.
- Och det betyder "inte-kyssandes", han nickade låtsas-ledsamt.
- Ja älskling. Jag skrattade till och log stort.
- De klarar vi.

-

Middagen gick snabbt, Justin och jag satt så lång ifrån varandra vi kunde. Men ingen förutom Fredo och Kenny visste om oss, så det var ju inte så konstigt. Pattie hade nog en aning, men hon kunde inte veta säkert. Jag satt bredvid Pattie som satt på min vänstra sida, och Scooter satt mittimot mig. Bredvid honom satt Fredo och sedan alla andra till Justin som satt längst ut på andra sidan. Det förvånade mig att vi åt på fin resturang, varför inte bara ta McDonalds? Det var ju inte jag som bestämde det, men om jag skulle gjort det.
- Vad har du tyckt om resan än sålänge då? frågade Pattie vänligt och log stort mot mig. Jag log tillbaka och sneglade på Justin, han log stort mot mig och gjorde tummen upp i smyg.
- Den har varit underbar, jag log stort och Pattie gjorde likadant, visade upp två perfekta rader. Jag log genast utan tänderna. Jag hade ända sedan jag varit liten haft lite komplex över mina tänder. Jag visste inte varför, det hade bara alltid varit så.
- Vad bra! Saknar du inte din familj hemma då? frågade hon vänligt och jag funderade på om hon verkligen undrade eller bara frågade för att verka snäll.
- Jag saknar min häst, min bror och min mamma, jag log snett och hon gjorde det samma.
- Rider du? Jag nickade kort.
- Aa, det gör jag. Hon log ännu lite större.
- Gud va roligt! Jag nickade och en pinsam tystnad spreds mellan oss samtidigt som Justin ropade på mig.
- Mercedes kom, vi ska åka. Jag log ursäktande till Pattie och började sedan snabbt gå till Justin. Jag var inte ett dugg uppklädd, hade Justins joggingbyxor, dock hade jag bytt tröja när vi kommit till min och Fredos lägenhet, jag hade dragit på mig en vit magtröja som var längre där bak med tryck på.
Justin hade ett litet leende på läpparna och jag motstod att kyssa honom inför alla, försökte tygla mina känslor. Vi begav oss snabbt ut till bilarna och sedan tillbaka till arenan.

-

Dagen gick snabbt, beroende på att jag sov bort hela dagen. Jag visste inte varför, men jag bara sov. Det var skönt att sova i Justins loge, den bekväma soffan var nästan lika skön som Justins säng, men jag skulle nog sovit bättre i Justins säng ändå, den på hotellet då.
Jag hade inte sovit i Justins RIKTIGA säng ännu, om jag någongång skulle få göra det.
- Ska vi åka hem nu? frågade jag när jag kunde känna den frätande svettdoften i min näsa, jag hade vaknat av Justins läppar som mjukt hade tryckts mot mina, han trodde att jag fortfarande sov och ryckte därför till där han stod utanför toalett dörren utan tröja, han drog snabbt av sig byxorna och vände sig sedan mot mig.
Om jag inte var så trött skulle jag antagligen stirra ut honom, men jag orkade inte.
- Jag ska duscha här först. Jag vände mig om så att jag låg med ryggen mot honom och suckade tungt innan jag tog ett djupt andetag.
- Väck mig när vi ska åka.
Jag slöt ögonen och koncentrerade mig på att somna om.
Jag rös till när Justins fjäderlätta fingrar smekte mig över armen. Jag kunde känna hans andetag mot min kind och viskade.
- Sluta, jag försöker sova. Jag fick klämma ut orden, svettstanken frät fortfarande i min näsa och jag tryckte tummen och pekfingret snabbt mot näsansvingar.
- Du luktar piss. Jag skrattade till.
- Jag har varit på scen i tre timmar.
- Konserten är en timme, högst. HAn skrattade till och muttrade sedan något konstigt svar.
- Bara låt mig va, jag vill sova, godnatt.
- Vill du inte följa med mig in i duschen. Jag brast ut i skratt och kollade upp på honom.
- Är du seriös ditt perv? Han skrattade och kysste mig mjukt på läpparna innan han vände sig om och snabbt gick in i badrummet.
Jag försökte inte tänka på att han precis stått i kalsonger framför mig, BARA kalsonger.

-

Tillbaka till hotellet. Jag var så pigg att jag nästan hjulade i korridoren till hotellrummet. Justin fick nästan hålla i mig för att jag inte skulle börja göra kullebytor in genom hotelldörren.
Vi hade fortfarande inte berättat att vi var ihop för crewet, men Justin hade lovat att göra det.
- Jag ska ju bara visa, sa jag uppspelt när Justin höll fast mig i hallen till hotellrummet. Han suckade och släppte mig. Genast hjulade jag en gång och var nära att slå Justin i ansiktet med foten.
- Tack! ropade han när jag stack in i sovrummet för att dra på mig något annat. Det fick bli ett par shorts, jag bytade inte tröja, lät den vita magtröjan få sitta kvar på kroppen, också Justins ankelsockar. Vi hade klivit in i Fredos hotellrum, Fredo hade dock sprungit in på toa innan vi kommit in i hissen, han hade tagit en av toaletterna vid repesionen, jag hade i alla fall fått hans kortnyckel, eller VÅR kortnyckel. Justin klampade in i rummet och smög genast fram till mig när jag stod och knäppte shortsen för att slingra armarna om min midja och dra mig mot sig. Hans läppar började massera mina samtidigt som jag drog handen egenom hans gyllene hår.
- Har jag berättat för dig hur mycket jag älskar ditt hår? viskade jag och han skrattade kort, samtidigt som han skakade på huvudet.
- Nej, men du kan ta det en annan gång. Jag skrattade till och han tryckte ner sina händer i mina bakfickor. Jag skrattade till och jag fingrade på håret längst ner på hans nacke. Jag öppnade min mun för hans tunga och kunde känna hur vi snurrade runt och hur han sedan lät mig falla ner i min och Fredos säng. Han läppar masserade min samtidigt som hans tunga smekte min. Jag särade snabbt på benen så att han kunde komma närmre min bröstkorg och mage, magtröjan åkte upp så att jag blottade hela magen. Dock visades den inte ändå, eftersom att Justin låg på mig. Han puttade upp mig så att han inte behövde ligga med halva kroppen utanför den stora bäddade sängen. Rättare sagt så var den inte så bäddad längre.
Tonerna blev högre och högre, de kanske hade börjat ringa redan när vi fallit ner i sängen, jag visste inte. Men tillslut spelade den entoniga ringsignalen om och om igen på min mobil.
- Vänta.. viskade jag och la pekfingret framför Justins läppar, han lyssnade också, och när ringsignalen ännu en gång spelades om krånglade jag mig ur Justins grepp och hoppade ner från sängen för att jogga fram till min mobil som låg i hallen. Jag hörde hur Justin sackade ihop på sängen och suckade högt och tydligt. Justin hade hunnit dra av min tröja och jag stod nu ute i hallen utan tröja, men som tur va var bh:n kvar, och byxorna.
Jag kollade inte upp den som hade ringt innan jag tryckte på den gröna knappen och förde mobilen till örat.
- Hallå? andades jag tungt ut, att hångla tog på krafterna. Ha ha, skämt o sido, det gjorde det.
- Mercedes? Jag kände genast igen rösten och sken upp i ett stort leende.
- Chris! utbrast jag och vände mig om för att gå tillbaka till Justin.
- Perfekt tajming! skrattade jag och ställde mig framför Justin och sängen. Hon kollade upp på mig och mimade:
- Vem är det? Jag la pekfingret framför läpparna med ett leende igen, hoppade upp i sängen och satte mig tyst i hans knä, med benen om hans midja. Han började kyssa min nacke mjukt och smekte säkert min rygg med sina magiska händer samtidigt som Chris började prata på andra sidan luren.
- Vad gör du? Jag skrattade till och kollade upp på Justin som signalerade att jag skulle lägga på, jag skakade på huvudet.
- Jag ehm.. Jag visste inte vad jag skulle svara.
- Äh, skit i det, hur har du det syrran? Jag skrattade till och himlade med ögonen åt hans smeknamn.
- Jag har det helt awesome! Justin hade lutat sig fram och satt nu nära mig för att lyssna på mitt och Chris samtal, jag himlade mentalt med ögonen åt honom också.
- Har du fått några nya vänner? Han sa det lite flörtigt, som om han visste vad som pågick här, på andra sidan jorden.
- Haha, aaa typ..
- Vad är det som har hänt, du låter så mystisk! Han skrattade och jag tog ett djupt andetag innan jag klämde fram:
- Jag typ... Dejtar någon.
Justin nös, högt och ljudligt nästan rakt in i mobilen.
Perfekt tajming Justin, perfekt tajming.
- Vem va det där?! Han lät chockad.
Jag skrattade och himlade med ögonen mot Justin som försökte hålla in en nysning till. Jag la min högra arm om hans nacke, den andra höll jag mobilen i. Jag flyttade också närmre honom. Tryckte min bröstkorg mot hans och han lutade sig fram för att mjukt kyssa mig på kinden.
- Gissa.
- Vem?
- Gissa sa jag ju! Han skrattade till och sa sedan:
- Fredo? Jag skrattade till och skakade på huvudet.
- Nej. Justin. Han blev tyst.
- Justin....?
- Vem tror du?
- Justin Bieber? Popstjärnan?
- Han är inte "popstjärnan" för mig Chris! skrattade jag men fortsatte sedan: Men aa, killen som är känd som "popstjärnan Justin Bieber".
- Herre gud, att du kunde få en sådan tonårshunk att nappa syrran! Jag gratulerar! Justin skrattade till bredvid mig och Chris blev sur.
- Och jag gissar på att jag hade "perfekt-tajming" för att ni nyss höll på att my...
- Ja, vi mös.
- Myyyyyysigt.
- Mmm.. Jag visste inte vad jag skulle svara.
- Får jag prata med honom? Jag kollade förskräckt på Justin som skrattade till och ryckte på axlarna.
- Sure, mimade han.
- Okej... sa jag tyst och räckte luren till Justin.
- Hej... Jaa... Jag lovar... Ha det så bra... Ja det ska jag.. Hejdå.. Samtalet var snart över och Justin la min tegelsten bredvid sig i sängen. Han kolllade upp på mig och lutade sig på armarna som han hade bakom sig. Ett lurigt leende tog plats på hans läppar och jag lutade mig snabbt över honom.
- Vad sa min bror? Jag försökte stirra ut honom så gott jag kunde, och det gick faktiskt ganska bra.
- Att jag skulle ta hand om dig. Jag stirrade på honom.
- Seriöst? Han nickade.
- Seriöst.
- Jag är inte tvååå! utbrast jag och han lutade sig fram för att mjukt kyssa min läppar och lägga armarna om min midja.
- Jag tyckte det var gulligt.
- Okej lite, bekände jag.
- Jag skulle hälsa också. Jag skrattade till och kysste hans läppar mjukt.
Vi hörde hur dörren snabbt öppnades och hur Fredo sedan ropade:
- HEMMA!
Justin suckade högt och slängde sig bak i sängen med handen mot pannan.
- ALDRIG ENSAMMA.
- Vi är inte med i ensam hemma Bieber, vad hade du förväntat dig?


 

CHRIS RINGDE :D OCh Fredo kom in när de kysste varandra ;) Haha XD Aja, trist kapitel :/ 

 KOMMENTERA

 Kolla in citatet längst upp, älskar det <3




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Super bra kapitel :D MERA!

2012-11-26 @ 00:03:08
Postat av: frida

ååh fett bra!:)

2012-11-26 @ 10:13:33
URL: http://justidrewbiebergotswag.blogg.se
Postat av: Cindy

Meraa!

2012-11-26 @ 10:32:13
Postat av: Elin

meer! :)

2012-11-26 @ 18:50:44
URL: http://phootobyelin.devote.se
Postat av: Wilma

Åh så jäkla bra, meeeeeer<333

2012-11-26 @ 19:17:49
URL: http://biebzzismine.blogg.se
Postat av: Emma

Jätte bra! :)

2012-11-26 @ 20:51:40
Postat av: Amanda

As bra!! Asså bara älskar din novell :D

2012-11-26 @ 22:01:42
Postat av: emilia

sjukt bra!

2012-11-26 @ 22:43:19
Postat av: Anonym

Sorry sorry sorry för att jag inte har kommenterat men jag har varit bortrest och har knappt haft tillgång till nät men nu är jag back om track;):)

Svar: Woho!! :D
Ebba

2012-11-27 @ 11:12:35
Postat av: Cindy

Mera mera

2012-11-27 @ 18:02:42
Postat av: Emma

Jättebra mer!!!

2012-11-27 @ 18:03:20
Postat av: emeliebieber

meeer!! :D <3

2012-11-27 @ 19:15:52
Postat av: Anonym

mera! :)

2012-11-27 @ 19:18:00
Postat av: Anonym

mer

2012-11-28 @ 16:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!