Chapter 27

I like boys who are alot taller then me, smell good, and give great hugs. so, uh, you.
 

MERCEDES PERSPEKTIV


Justin och Fredo kom, efter en liten stund i ensamhet. Vi satte oss direkt ner för att kolla på film, stämningen var ovanligt spänd och jag hade ingen aning om varför. Det hade antagligen ingen. Jag hade satt mig bredvid Justin med Alfredo på min andra sida. De båda var helt fixerade på filmen, som råkade vara någon kriminalare, något jag brukade vara intresserad av, men nu orkade jag inte kolla på filmen och halv sov mot Justins axel istället. När jag nästan somnat väckte Fredo mig av att lyfta upp mina ben i sitt knä, han log smått mot mig och jag kollade sömndrucket på honom. Justin hjälpte mig samtidigt ner i sitt knä, så att mitt huvud låg i hans knä. Han kollade ner på mig och hans bruna ögon glittrade till i dunklet. En pirrande känsla spred sig i magen.
- Sov vidare nu, sa Fredo och jag log smått innan jag snurrade ett halvvarv runt så att jag såg med huvudet mot tv:n. Jag slöt ögonen och kände en filt läggas över mig, efter bara några sekunder somnade jag.
Jag kunde känna en hand smeka min överarm mjukt. Jag kunde känna någon lyfta bort mina ben och sedan lägga tillbaka de på soffan. Jag kollade sömndrucket upp och fick syn på dörren som långsamt stängdes på andra sidan. Det var Alfredo som hade gått, jag kunde känna de på doften. Justin luktade annorlunda.
- Är du vaken? Viskade Justin och jag nickade.
- Ska du fortsätta sova? Viskade han och jag skakade på huvudet, men låg kvar i hans knä. Han hade lagt en kudde mellan sina lår och mitt huvud, vilket gjorde de så skönt att ligga där och vila. Filmen var fortfarande på, just nu hände inget särkilt, såg de i alla fall ut som.
- Har du hört något från Selena? Viskade jag och han stelnade till.
- Nej, och jag vill inte de heller… viskade han och jag nickade förstående.
- Förstår dig, det hade inte jag heller viljat… Eller de vill jag inte heller, sa jag och la till ett kort torrt skratt.
- Har du också kärleksproblem? Frågade han och smekte mig lugnande på överarmen. Plötsligt kändes det inte så farligt att prata eller tänka på Moshe, jag var nog lite av över honom. Och det var en av de skönaste känslorna ever.
Moshe var avslutat kapitel. En kille från förr. Han hade inget att göra med mig längre.
- Aa, eller jag hade, sa jag och slöt ögonen.
- Får man fråga varför…? Frågade Justin mjukt och jag skrattade till för att nicka.
- Han var otrogen, sa jag och tänkte tillbaka på minnet. Med min före detta bästis, la jag till.
- Autch, sa han och en pinsam tystad spreds över oss.
- Gjorde Selena bara slut med dig, eller hände något?
- Jag gissar på att hon var otrogen bakom ryggen på mig. Men jag har ingen aning, svarade han och suckade. Han sågs med Taylor Lautner för några dagar sedan, gissar jag på.
- Oj, de kan inte ha varit så kul? frågade jag och han skakade på huvudet.
- Nej, de var de verkligen inte.
- Förstår det. Jag satte mig sakta upp i soffan och lutade mitt huvud mot Justins axel istället. Han vände sig mot mig och ett leende spreds på hans läppar.
- Jag måste erkänna en sak, viskade han och jag kollade upp på honom med stora ögon. Jag kollade in i hans gyllenbruna som glittrade till precis på samma sett som innan jag somnat. Han lyfte höger handen och smekte mig mjukt på kinden, antagligen bort lite hår som hade fallit över ögonen, den lilla beröringen fick mig att stelna till och bli lugn.
Samtidigt som hjärtat började pumpa hårdare, andhämtningen blev snabbare och fjärilarna invaderade min mage.
- Erkänn vad du vill, viskade jag tillbaks och höll hans ögon i mina hela tiden.
- Jag tycker du är vacker.. viskade han och placerade några hårrester bakom mitt öra. Hela jag stelnade till och jag slöt ögonen samtidigt som ett leende spreds på mina läppar. Inte långt efter spred sig rodnaden på mina kinder och jag var tvungen att kolla ner, jag ville inte att han skulle se hur rodnaden spred sig av bara ett litet ord från hans sida.
- Jag tycker du är vacker också.. viskade jag tillbaka och vågade mig att kolla upp i hans ögon igen. De glittrade till och såg ut som gyllenbruna kristaller i mörkret. Han lutade sig en centimeter fram och var nu bara någon centimeter från mina läppar. Jag andades tungt och hackigt, han andades lugnt och kollade in i mina ögon hela tiden. Jag sneglade ner på hans mjukt rosa läppar och sedan upp i hans ögon igen. Plötsligt hade han raderat mellanrummet mellan våra läppar och hans fuktiga läppar pressades mot min. Han smekte mig mjukt över kinden och jag la min ena arm om hans nacke, och vinklade mig automatiskt mer mot honom. Kyssen var mjuk och kärleksfull. Vi hade inte öppna munnar, bara två fuktiga läppar mot varandra. Jag kunde känna hans tumme smeka min kind hela tiden och jag log stort mot hans läppar. Det dröjde inte länge innan våra läppar separerades och båda tog djupa andetag. Han log stort mot mig och placerade åter igen en hårrest bakom mitt öra. Han lutade sig fram och placerade en mjuk lätt sista kyss på mina läppar. Jag hade slutit ögonen och lutade ner pannan mot hans axel. Ett leende lekte på mina läppar och jag kunde gissa på att han hade ett likadant leende på sina läppar. Jag kunde känna hur hans hand letade efter min, och när han väl hittat den slingrade han ihop våra fingrar och smekte mig mjukt med tummen över handryggen. Jag ville säga något, men visste inte vad jag skulle säga. Vad fanns att säga vid ett sådant här tillfälle egentligen? Jag kunde känna Justin läppar mot min hjässa och pressade mina läppar mjukt mot hans axel, just för att de var det första stället jag kom åt just nu. Han lutade sin kind mot toppen av mitt huvud och jag tog några djupa andetag.
Det var lite chockerande, att han kysst mig. Jag visste inte att han skulle göra det, betydde hans kyss något? Eller hade han bara gjort det för att känna efter. Och om det sista alternativet var rätt, hur hade det känts? Det pirrade fortfarande i min mage och hjärtat pumpade hårt i bröstet. Jag kunde höra från tv:n att de var skottlossning på filmen och jag slöt ögonen för att lyssna på när skotten utlöstes. Man kunde nästan höra när kropparna föll till marken och hur någon skrek, antagligen någon anhörig. I någon dålig kriminalare kunde man förvänta sig ett ondskefullt skratt, detta var dock inte en dålig kriminalare, så skrattet kom inte. Istället hörde man springande steg och hur folk, antagligen poliser, skrek efter varandra. Jag blev plötsligt intresserad av filmen och vinklade huvudet så att jag låg med tinningen mot Justins axel istället, något som fick mig att dra åt mig Justins intresse. Han kollade med ett litet leende på mig, det såg jag i ögonvrån. Det hade säkert gott tio minuter sedan kyssen, och det var nu en behaglig tystnad mellan oss. Jag vinklade huvudet mot honom igen och kollade in i hans kristall ögon, märkte att hans huvud var ovanligt nära och att hans andetag träffade mina fuktiga läppar.
- Var.. är Fredo? Rösten vek sig och jag var tvungen att harkla mig tyst, sedan kollade jag upp i hans chokladbruna ögon, jag hade inget annat att säga, kom inte på något. Jag kunde se hur ett flin växte fram på hans läppar, leendet gjorde att också ett leende växte fram på mina. Han såg lugn ut och sansad ut, håret var perfekt stylat, han hade en svart t-shirt på sig med ett par svarta joggingbyxor.
- Han fick något viktigt samtal, viskade Justin knappt hörbart, och harklade sig, precis som mig. Jag nickade kort och lutade sedan mitt huvud mot hans axel igen.
- Justin….. viskade jag och han svarade snabbt ett mjukt.
- Aa.. Hans hand smekte min handrygg igen.
- Betydde… rösten sprack, jag började om. Betydde kyssen något, kort paus igen, för dig? Viskade jag och var rädd för att han skulle svara nej, mitt hjärta mörjade dunka snabbare, om det var möjligt och jag kunde höra honom ta ett djupt förberedande andetag.
- Ja, om den betydde något för dig.. viskade han avvaktande. Jag sneglade mot tv:n, filmen var i slutet, de hade fångat brottslingen, det var en sak jag hatade med kriminalserier, eller filmer, de slutade alltid på samma sett. Brottslingen blev alltid fångad.
Jag kollade upp på Justin och nickade smått, ett litet leende spreds på mina läppar och jag kollade upp i hans ögon.
- Ja, ja de gjorde den… viskade jag och irriterade mig genast på mitt upprepande av ”ja”. Ett litet leende spreds på hans läppar. Han lutade sig fram och kysste mig mjukt på kinden.
- Ska vi sätta på en ny film? Viskade han och kollade mot filmen, där eftertexterna nu rullade. Jag nickade kort och reste mig upp och släppte hans hand motvilligt.
- Jag väljer, sa jag tyst och gick fram till tv:n. Jag kollade snabbt igenom filmerna och valde en snabbt, för att få komma tillbaka till Justin så snabbt som möjligt.
Det blev ”Twilight”, jag låg belåtet, bra val Mercedes. Jag tog snabbt ut den andra filmen och satte in ”Twilight” i dvd spelaren. Jag satte igång filmen innan jag gick tillbaka till soffan för att slå mig ner bredvid Justin, han la vänsterarmen om mig och tog min vänsterhand med sin höger. Jag gosade inte mig mot hans bröst och drog in hans mjuka doft i lungorna. Svetten som han haft innan i bilen var borta och nu luktade han bara underbart.
Jag kollade runt i rummet precis när filmen börjat, allt var nästan vitt, förutom golvet som var gjort av trä. Badrummet låg precis bredvid köket på höger sida och på vänster var en stor ingång till mitt sovrum, som jag delade med Fredo, trots att han gått. Tv:n var stor och omringad av olika bokhyllor som passade perfekt ihop.
- Hur många dagar har jag varit här nu? viskade jag mot Justins muskulösa bröstkorg, ja, jag kände de genom t:shirten.
- Snart en vecka gissa jag på.. viskade han tillbaka och jag kunde känna hans läppar mot min hjässa. Jag hade slarvflätat mitt hår efter jag duschat, flätan låg nu slappt på ryggen. Han drog upp den mot min axel så att den hängde nerför min framsida istället. Han drog upp spetsen på håret och drog toppen av håret mot kinden. Jag fnissade till och log stort. Han hade slutit ögonen och ett leende spreds på hans rosa läppar. Jag lutade mig ner mot hans bröst igen och fnissade till. Han släppte min fläta och smekte mig mjukt över ryggen, jag vinklade huvudet mot tv:n och fortsatte kolla på filmen.


 

NYTT KAPITEL GANSKA SNABBT DENNA GÅNGEN! :D

ETT EFTERLÄNGTAT KAPITEL? ;) 

THE FIRST KIIIIIISSS: D 

Hope so, och hoppas ni tyckte de var bra!

Minst 15 kommentarer! :D 

KOMMENTERA

 

 



Kommentarer
Postat av: Wilma

Omg nu älskar jag den mer än jag gjorde innan.. Om de ens går haha :) men meeeeeeer!!! Fett nyfiken tills nästa :D<3<333

2012-10-28 @ 19:51:26
URL: http://biebzzismine.blogg.se
Postat av: Cindy

OMG!!!!!! BÄSTA KAPITLET SOM NÅGONSIN!!!! AHHH :'D merrrrraaa!!

2012-10-28 @ 20:01:17
Postat av: frida

omg så jävla bra! älskar den här novellen mer och mer!:D

2012-10-28 @ 20:01:54
Postat av: Fälicia

OMG OMG FORTSÄTT MER MER O-O Äntligen kom första kyssen! 8'D

2012-10-28 @ 20:08:32
Postat av: Julia

Meeeeeeer!

2012-10-28 @ 20:09:12
Postat av: Alexandra

Omg, vad bra! :D MERA!

2012-10-28 @ 20:19:57
Postat av: Sandra

Super bra kapitel och så var det första kyssen ! :D 'mera! :)

2012-10-28 @ 20:21:37
Postat av: Elin

Meer! :)

2012-10-28 @ 20:27:07
URL: http://phootobyelin.devote.se
Postat av: Carolina

HELT AMAZING ÄLSKAR NOVELLEN!
Vill ha nästa FOORT !!

2012-10-28 @ 22:12:56
Postat av: Ewweh

My gud så bra! :O MEER!

2012-10-28 @ 22:55:10
URL: http://justbiebzz.blogg.se
Postat av: Anonym

undra om inte det var det bästa kapitlet? alla är ju grymmmma men detta slår nog allt;) meeer!

2012-10-28 @ 23:05:40
Postat av: Anonym

Jätte bra :)

2012-10-29 @ 01:30:38
Postat av: Anonym

jätte bra :)

2012-10-29 @ 01:30:54
URL: http://jdbieberstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh ja!! mer :D

2012-10-29 @ 02:07:53
Postat av: Anonymus

Asså seriöst 15 kommentarer de kommer ju att ta en evighet innann du lägger upp mer.... Jag vill ju bara ha meeeeer meeeeeer och meeeeeeer....

2012-10-29 @ 07:25:52
Postat av: Emilia

Meeeeeer

2012-10-29 @ 08:32:38
Postat av: Emelie

Jätte bra!! <3

2012-10-29 @ 09:54:00
URL: http://bieberrstorys.blogg.se
Postat av: emilia

så sjukt bra! mer!

2012-10-29 @ 22:17:30
Postat av: emiliaa

MEEER! så sjukt bra!

2012-10-30 @ 17:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!