Jag suger

Jag suger verkligen, vet ej hur långt det kommer idag, då jag har helvetes läxa till fredag och torsdag. Torsdags läxan fattar jag inte tyo alls, men engelska som vi har på fredagen fattar jag hyffsat:))
Ska VERKLIGEN försöka skriva ett hyffsat långt idag! Då jag verkligen är skrivsugen! Meeeeen somsagt LÄXOR OCH SKOLA GÅR FÖRE ALLT, FML FOR THAT. Meeeen, mååste satsa på skolan, då jag vill bli PSYKOLOG, JA, ni hörde eller snarare såg rätt ;) okej, detta. Blev ett helt jävla random inlägg, men det jag ville säga var att jag älskar er och förvänta er inte ett JÄÄTTE långt idag, jag hinner inte det :(<3
ÄLSKAR ER<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!