Barnvakt omg

Jag ska vara barnvakt imorgon omg. Har aldrig varit de innan o kommer antagligen dö o.o ska dock va de med en kompis, så förhoppningsvis ska de gå bra!
Men vet inte hur mkt jag hinner skriva imorgon eller på söndag då, eftersom att vi skulle sova över där också o.o jeez, kommer va slut efter denna helgen....
Iallafall, tack för alla fina kommentarer :') ni är så söta o fina att jag bara vill krama er allihopa!
Aja, vi ses näe vi ses okej? Ska försöka få ihop ett kapitel på söndag - måndag, men eftersom att jag rider båda dagarna kan de bli en aning svårt. Men vi får helt enkelt se! :)

KRAM c:




Kommentarer
Postat av: Bella

Åhh rider du? Rider också fast 7 dagar i veckan hehe!
<33

2013-08-16 @ 23:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!