I can kis away the pain (Avslutad) Chapter 92

HÄR är en länk till Chapter 92 på min förrförra novell I can kiss away the pain! 
 
 
Roligt att någon av er ville läsa mina gamla noveller med, även fast de suger. Heh. 
Aja. 
 
JAG började föresten skolan idag, skolan hatar oss och började därför idag. yey. Hatar min skola. 
De har också gjort så att jag går till HALV 4 två dagar i veckan, måndag och onsdag. Jag hatar mitt liv för detta. 
Jag tror detta kommer drabba bloggen, kommer antagligen få mer läxor och prov på jag går i nian nu, kan någon döda mig snälla? Vill seriöst inte börja nian, vill gå i lägre klasser eller börja jobba redan. 
HATAR skolan. Föralltid. 
 
Men jag vet ännu inte hur det kommer bli med uppdateringen och sådant, hinner antagligen inte skriva idag då världen hatar mig.
Men vi får helt enkelt se och hålla tummarna? 
Älskar er, 
kram Ebba 



Kommentarer
Postat av: FELIICIA

hahaha åh, jag gick ut nian nu innan sommaren! Jag tycker ditt schema låter chill, vi gick till 4, 3 dagar och till 2 dem andra.
Dem flesta säger att höstterminen är lättare än vårterminen, och jag håller med dem. Kom ihåg att du är grym oavsett vad, och jag tror absolut alla förstår att man har ett liv utanför bloggen! Kraam:)

2013-08-15 @ 19:47:55
URL: http://feliicialinnea.blogg.se
Postat av: Daniella

Vill bara säga att din novell seriöst är en av dem bästa jag någonsin läst, snälla sluta aldrig skriv. Jag kommer nog gråta floder om du gör det. Vet att skolan kommer i första hand men hellre ett kapitel per månad än inget alls för jag älskar din handling och allt. Ville bara säga detta då jag vet att det kan uppskattas. Du har en stor talang låt ingen förstöra det för dig<3

2013-08-15 @ 21:08:31
Postat av: josefin

Det kommer säkert gå med skolan, när du har blivit van med att sluta så sent och så.. jag slutar 17.00 på dagarna och börjar 8.30.. man vänjer sig bara ;). och du kommer säkert lyckas med att fortsätta skriva lite då och då ;) Go Ebba <3

2013-08-15 @ 23:15:46
Postat av: Linnéa

Ta den tid du behöver.
Sköt skolan ordentligt och va med kompisarna och familjen.
Vi stannar ändå.
För vi alla förstår och accepterar att du går i skolan och har ett liv utanför bloggen!
Du kqn inte leva i bara skolan och bloggen du måste få ha lite egentid och vi stannar här.
I alla fall jag, no matter what!
Så skriv när du har tid och lust och häng med DINQ vänner eller familj och plugga ordentligt!
Vi är här för att stanna, hur det än blir!
Love// Linnéa.

2013-08-16 @ 11:14:04
Postat av: Anna

Va glad att du iaf bara går till halv 3
Jag går till klockan 3 varje dag, o jag går också i nian

2013-08-17 @ 18:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!