SKOLA BUHUHU

Börjar skolan imorgon buhuhu :'( nian börjar jag dårå, kill me?
Iallafall, uppdateringen kommer antagligen gå periodvis, vissa perioder mycket läxa, vissa inte, typ.
Så vi får se hure blir.... Okido?
TACK FÖR ALLA KOMMENTARERNA PÅ CHAPTER 20 FÖRESTEN! NI ÄR SÅ UNDERBARA OCH JAG ÄLSK-ÄLSK-ÄLSK-ÄLSKAR ER!!!! <3
Ska försöka skriva imorgon, vi får se hure går, okejsan? :D
( en frågade vart kapitel 92 var på min förförra novell, jag letar upp kapitlet och länkar det i ett inlägg direkt när jag kommer hem från skolan imorgon! :D )

Vi ses :DDD <3




Kommentarer
Postat av: Filippa

Euw, börjar också 9:an igår - är sjukt nervös över läxor, och betyg, och gymnasiet och allt!

2013-08-15 @ 17:36:54
URL: http://biebdreams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!