älskar mitt liv i några sekunder

Har inga mer prov eller läxor nu, om inte mitt mini prov på måndag i bild räknas, men det gör det inte. 
Har haft så jävla mycket att göra den här terminen så att det inte är sant. Känns som om jag pluggat 24/7. Kul va? Men nu är äntligen allt det över och jag kan ta det lilla lugna och chilla lite med. 
Nu är det så att vi målar om mitt rum, och jag kommer därför inte åt min dator för tillfället. Jag har dock en laptop som är min som jag nu använder, så jag kommer kunna skriva ändå! Skönt, för oss alla lol. 
Dock så har jag fullt upp idag, vaknade halv 12, åt brunch ska snart gå ut med min kompis och då vara med henne och ikväll ska vi kollla på Never Say Never. Hon ska nämligen följa med mig på Believe på torsdag, awesome, inte sant? Ska bli sjukt kul! Hon är min äldsta vän och jag har nu börjat få över henne på min sida. Justinsidan. 
Aja, fan va jag tjatar. 
Jag kommer alltså inte kunna skriva mycket idag, och om det ska komma upp imorgon kan det hända att det blir lite kortare än vanligt! Kanske 1500 ord eller något. Men vi får helt enkelt se. 
Detta blev väldigt långt. 
Ha en trevlig (förhoppningsvis pluggfri) helg och njut av ert liv! 
KRAM ♥
 
 
 
(27) justin bieber | Tumblr
 



Kommentarer
Postat av: Ylva

Okej💖❤️😊

2013-12-14 @ 18:08:12
Postat av: :S

haha yey, 6 sidor i matteboken i helgen...... det blir min roliga helg, prov på måndag, industriella revolutionen, jippi NOT

Svar: Åååh, ush :( tycker grymt synd om dig :(<3 hoppas du klarar allt super!
Kram <3
f,lsd,adasdas

2013-12-15 @ 02:02:43
Postat av: emilia

När lägger du upp nästa kapitel? Du är så bra! :)

Svar: jag håller på att skriva just nu! :) Vi får se när det kommer upp, vart jobbigare att skriva än jag trodde :(
f,lsd,adasdas

2013-12-16 @ 20:35:19
Postat av: emilia

När lägger du upp nästa kapitel? Du är så bra! :)

2013-12-16 @ 20:35:34
Postat av: Ylva

När kommer den?

2013-12-19 @ 22:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!