Chapter 35.- Let me down!

(Känsliga läsare varnas. Inte väldigt sexuellt, men vill varna ändå.) 
Previously 
 

”Jag har ett foto från när jag var sjuk.” Hon släppte min hand och letade fram ett foto ur lådan. Efter några sekunder hittade hon fotot och kollade på det lite själv innan hon räckte de till mig. Jag kollade ner på det. På bilden stod Jenna och kollade in i kameran. Hon såg trött ut och hade påsar under ögonen. Hennes armar var knutna över hennes bröst, axlarna var avslappnade och hon kollade slött in i kameran. Hennes höftben stack ut och det enda hon bar var ett par svarta, för stora boxershorts och en för stor sportbehå. Hon var så tunn att jag knappt kände igen henne, hon såg så liten ut. Jag drog fingret över fotot, för att ta bort osynlig smuts.  Jag kollade upp på henne och sedan ner på bilden igen. Jag kunde inte fatta att det var hon. Hon såg så liten och ömtålig ut då, så osäker. Nu förtiden var hon säker i sig själv, det var i alla fall det jag trodde. Jag rynkade pannan, la undan kortet och kollade upp på henne igen.

”Hur mår du nu?”

”Bra. Jag mår bara bra.” hon log och slingrade armarna om min hals, samtidigt som jag slingrade de runt hennes midja. Jag drog henne nära och lutade huvudet mot hennes axel.

”Du är så jävla vacker, du vet det va?” 

 

Jennas perspektiv:

Jag lutade mig på honom och kunde inte gömma leendet som spred sig på mina läppar.

”Jag tycker om dig väldigt mycket, du vet det va Justin?” viskade jag mot hans hals. Jag smekte händerna över hans biceps under t-shirten. Han rös till under min mjuka beröring.

”Jag tycker om dig väldigt mycket.” viskade jag igen, sedan kramade jag honom. Jag virade armarna runt hans hals och burrade in huvudet i hans hals. Jag torkade av alla intorkade tårar på hans hud och drog in händerna i hans sammetslena hår. Han sa inget, kramade bara om mig hårt tillbaka. Det hängde en tung känsla över oss, något ledsamt. Jag visste inte vad känslan var, jag hade aldrig stött på den innan.

”Jag tycker om dig så sjukt mycket också, så jävla mycket tycker jag om dig.” viskade han i mitt öra, höll nästan krampaktigt tag i mig. Sedan reste han sig upp, jag virade benen runt hans midja för att inte trilla ner och kunde inte låta bli att skratta till. Det kom naturligt, jag fnittrade till och virade benen tightare om hans midja.

”Släpp ner mig!” skrattade jag, han skrattade också till och jag kände hur han skakade på huvudet.

”Justin!” skrattade jag när han tog ett fast tag om min rumpa för att hålla mig uppe. Jag började vrida mig i hans famn och skrattade nästan hysteriskt när han plötsligt stannade. ”Du kommer tappa mig!” skrattade jag och vred mig ännu mer.

”Klart jag kommer tappa dig om du vrider dig som en mask i solen!” skrattade han. Jag kollade upp från hans hals och såg att vi bara var halvvägs till sängen. Jag vred mig en gång till, för att inte visa att han hade rätt, sedan slappnade jag av i hans famn.

”Jag är tung Justin! Släpp ner mig!” Han skakade trotsigt på huvudet.

”Nej. Jag vill testa en sak.”

”Du får inte med mig på något fånigt baletthopp nu, okej?” skojade jag. Han rynkade pannan och kollade förvirrat på mig, fattade inte mitt briljanta skämt.

”Va?” Jag suckade och la irriterat ner huvudet på hans axel.

”Det var inget.”

Han bar mig till sängen och la ner mig där, la sig sedan över mig. Jag kände varje centimeter av hans kropp mot min, hans skrev var tryckt mot min nedre halva och hans händer var fastklistrade på mina höfter. Jag tänkte inte när jag virade armarna om hans nacke och drog ner hans ansikte mot mitt för att kyssa hans fuktiga läppar. Direkt när jag tryckte mina läppar mot hans bad han om tillgång till min mun, och jag gav honom den direkt. Han strök sin tunga mot min och vi båda andades djupt och tungt.

Ett stön flög ur min mun när han tryckte sitt skrev mot mitt. En pirrande känsla spred sig i min kropp och jag tryckte snabbt tillbaka, mot hans skrev. Ett kvävt stön for ur hans mun mot mina läppar. Jag öppnade mina ögon och kollade rakt in i hans.

”Jag är inte redo för sex ännu Justin.” viskade jag, ett leende spred sig på hans läppar. Ett litet leende, men det syntes.

”Vi ska inte ha sex, älskling.” Den pirrande känslan var tillbaka när han kallade mig det samtidigt som han tryckte sitt skrev mot mitt ännu en gång. Jag stönade och tog ett fastare tag om hans huvud. Drog våldsamt ner hans läppar mot mina ögon kysste de mjukt, men våldsamt. Hjärtat i mitt bröst dunkade hårdare än det någonsin hade gjort innan och jag virade armarna om hans midja. Med benen tryckte jag ner hans skrev mot mitt, med armarna hans ansikte. Små oskyldiga stön lämnade mina läppar varje gång hans skrev trycktes mot mitt, som han nu börjat göra i lugnt och upprepande. Utan att tänka lämnade mina händer hans hår och jag började hastigt knäppa upp min knapp i jeansen. Justin slutade med sina upprepande rörelser mot mitt skrev och kollade bara på mig, samtidigt som jag drog ner dragkedjan och drog ner jeansen. Våra andetag var skyndade, stressiga. Jag andades tungt och snabbt, nästan hyperventilerande. Men detta skulle inte kunna bli farligt. Jag krånglade av mig jeansen och sparkade av mig de tillsammans med mina sockar. Efter några sekunder hade jag ännu en gång mina armar virade runt hans hals, mina ben virade om hans midja och mina läppar hårt tryckta mot hans. Han började ännu en gång trycka sitt skrev mot mitt, och känslan utan jeans var mycket större än med. Jag stönade högt mot hans läppar och drog hårt i hans hår. Hans händer började smeka mina ben och ljumskar. När han drog tre av sina fingrar över den våta ytan mellan mina ben avlöstes något i min kropp. Nästan som en raket, stor och exploderande. Jag särade på benen och kunde inte hålla inne mina höga stön och kvidanden. Justin kysste mig mjukt på halsen, sög och slickade. Jag lät mina händer glida ner under Justins t-shirt vid nacken och drog hans kropp närmre mig än den någonsin varit förut. Han var överallt, slickade på min hals, smekte över det blöta mellan mina ben, tryckte skrevet mot mig när han inte smekte. Jag kände honom överallt, och mitt ibland detta fanns jag, uppe bland molnen. Njutningen var enorm, och när den enorma njutningen var borta slappnade jag av i hela kroppen och föll ner på kudden. Justin flyttade sin hand från mitt underliv till mitt ryggslut och föll ner bredvid mig i sängen. Den gungade till under hans tyngd och ett fånigt leende spreds på mina läppar.

”Det där var fantastiskt.” viskade jag, var osäker på om jag kunde prata högre, om rösten skulle bära.

”Din första orgasm, baby.” skrockade han mot mitt hår, där hans näsa smekte mig.  Jag visste inte vad jag skulle säga, ville inte erkänna att det faktiskt inte var min första, men min mun ville något annat. Såklart.

”Inte första.” Han stelnade till och kollade ner på mig.

”Men du sa ju att du inte var redo fö..”, Ett retligt leende spreds på hans läppar. Ett utdraget ’åh’ lämnade hans läppar innan han börja prata igen, ”Du har rört dig själv, ellerhur?”

”Justin.” sa jag, försökte låta bestämd, men det gick inte. En rodnad spreds på mina läppar samtidigt som jag satte mig upp i sängen.

”Det gör inget Jenna. Jag gissar att du inte är beredd på detta, men det har jag faktiskt också.” skrattade han och log upp mot mig. Sedan slog han armarna om mig och drog ner mig mot sig. Burrade in huvudet i min hals och jag kunde inte låta bli att skratta när han började bita retsamt i mig.

”Justin!” skrek jag och skrattade högt när han började kittla mig. I panik slog jag omkring mig tills han släppte och kutade då upp från sängen.

”Eyy! Kom tillbaka!” skrek Justin med ett skratt bakom mig när jag började springa ut från sovrummet.

”Kom inte nära mig!” skrek jag och kutade skrattandes runt i huset. Jag hörde hans springande steg bakom mig och skrek högt när jag hörde hur nära han var. Hans skratt ekade i huset, våra springande steg och mina panikskratt också. Jag kände hur han nuddade min tröja några gånger, Efter en stund råkade jag springa in i badrummet, en återvändsgränd. Jag skrek till och sprang in i duschen för att komma ännu en bit ifrån honom. När jag inte kunde springa längre gömde jag ögonen under händerna och skrattade i panik när jag kände hans händer om min midja, skrockandes.

”Du behöver inte vara rädd, baby girl.” Ett nytt smeknamn.

”Kittla mig inte!” skrek jag när hans händer gled över min midja. Han skrattade till och skakade på huvudet mot min axel. Jag kände känna hans sak mot nedredelen av ryggen.

”Jag ska inte!” skrattade han och vände mig om för att slingra händerna om min midja. När han tryckte mig nära puttade hans stånd mig i magen. Jag kände mig så liten bredvid honom. Inte liten inuti, bara utanpå, så kort. Jag la händerna om hans nacke och han lutade sig ner för att luta sin panna mot min.

”Vill du bli våt?” viskade han och jag rynkade på pannan och skakade på huvudet.

”Ne—” Min mening avbröts av att han satte på kranen och vatten strålade ner på oss. Jag skrek av förvåning och han började snabbt skratta. Jag kollade upp på honom. Följde dropparna som silades i hans hår och nerför hans ansikte. Hans vackra ansikte var fyllt med vattendroppar och jag höjde handen för att smeka hans mjuka blöta kinder.

Han lutade sig ner och kysste mig mjukt på läpparna, mjukt och försiktigt. Jag besvarade hans mjuka kyss, ingen tunga var inblandad i vår känslosamma kyss. Efter en stund, när vi båda var dyngsura, bröt Justin kyssen och kollade ner på mig.

”Vi kanske ska gå ut nu?”


 

åh, känns som om jag har hållt på med detta kapitel i år, och ändå är det bara 1480 ord :( Får bli kort denna gången med, jag är ledsen för det :(  

 Tycker ni denna novellen blivit sämre? För det tycker jag, buhu :( 
 
Aja, kommentera vad ni tycker. Ganska intimt va? ;) 
 
Vet redan precis hur hon ska förlora sin oskuld och när och var de ska ha sex första gången, så kunde tyvärr inte skriva det idag :( Men lite kunde jag c:
Hoppas verkligen det var okej och inte för mycket fel, hinner inte kolla igenom nu då jag har lite brottom. Men kanske läser påvägen till mina kusiner, okej? Ska försöka få upp nästa kapitel innan 2014, men vet inte hur långt det blir isåfall o.o 
 
ÄLSKAR ER. OKEJ? 
 

Minst 16 kommentarer? Klarar ni det? :D
Kommentera. 




Kommentarer
Postat av: biebzters

Dööör, sjukt bra kapitel som vanligt!

2013-12-27 @ 17:57:07
URL: http://biebzters.blogg.se
Postat av: josefin

Dem är ju så söta tillsammans <3

2013-12-27 @ 18:15:31
Postat av: Anonym

Tycker inte den har blivit sämre men tycker dock man borde få veta lite om varför Justin lämnade sina föräldrar

Svar: Jag lovar att det kommer, men vet precis hur allt det ska hända också c: och vill inte snabba på de :/
f,lsd,adasdas

2013-12-27 @ 18:29:29
Postat av: Emelie

jätte bra :) tycker inte din novell har blivit sämre !

2013-12-27 @ 18:54:43
URL: http://emelajzaan.blogg.se
Postat av: Lmssy

Gud vad de är söta tillsammans, varje gång jag läser så sprids de ett litet leende på mina läppar :')

De har verkligen inte blivit sämre, bara att de inte händer så mycket just för tillfället :)

2013-12-27 @ 19:21:02
URL: http://lmssy.blogg.se
Postat av: Thilda

Lika bra kapitel som vanligt! Dom är så söta tillsammans! Och nej jag tycker inte novell har blivit sämre. Verkligen inte. :D ser fram emot och längtar till nästa kapitel ❤️

2013-12-27 @ 19:25:37
Postat av: Aya

Perfekt kapitel! Du har inte ALLS blivit sämre!

2013-12-27 @ 21:04:13
Postat av: Anonym

Underbart!

2013-12-27 @ 21:50:51
Postat av: Rebecca

Över bra kapitel som vanligt!
Jag tycker din novell bara blir bättre och bättre för varje kapitel, älskar dem 2 tillsammans! :)

2013-12-27 @ 22:14:32
Postat av: Ylva

Wow super bra! Hur långt är det kvar till's de kapitlet 😀? ( sex 🙈)

Svar: Ett tag tyvärr :'(
f,lsd,adasdas

2013-12-28 @ 00:31:48
Postat av: anonym

sjukt bra!

2013-12-28 @ 01:24:56
Postat av: Caroline Cherry

Sämre tycker verkligen inte jag att den blivit ^.^ Dock längtar jag mer tills hon får reda på Justins historia mer, med hans föräldrar och sådant.. Jag vet hur känslan är när man känner att novellen blivit sämre :/ har nu nya planer för en ny novell och har nästan nyss börjat med min nya xD Älskar din novell mest av alla och har gjort det i snart 2 år eller vad det är.

kram

2013-12-28 @ 01:55:19
Postat av: Vicky

GUUD va bra du är så himla duktig, jag tycker verkligen inte att du har försämrats att novellen har blivit dåligare;)

2013-12-28 @ 02:52:14
Postat av: anonym

du kämtar med mig du har inte blivit sämmre eller novell den är en av mina bästa noveller och kommer alltrid att läsa den och allt du skriver är spännande och spännade för varje gång man kna typ inte vänta på nästa så jag brukar läsa om novellen ibland hahah du är bäst och KAPITELR BAR GALET OMG JENNE OCH JUSTIN ÄR SÅ GULLIGA TILLSAMMANS !! JAG LÄNGTAR EFTER NÄSTA KAPITELET !! DEN HÄR VAR DEN BÄSTA KAPITELET JAG HAR LÄST WOW <3 <3 <3

2013-12-28 @ 12:18:42
Postat av: Anonym

Nej verkligen inte sämre, det är jättebra!!!!

2013-12-28 @ 12:55:54
Postat av: Anonym

Det blie inte sämre. Deyt blir bara bättre! Sluta inte!!!!!!

2013-12-28 @ 13:26:56
Postat av: Anonym

Såååå braaaa, det har verkligen inte blivit sämre sjuukt bra ju! <3

2013-12-28 @ 13:29:14
Postat av: emilia

SÄMRE!? DU MENAR BÄTTRE!!! detta var de bästa kapitlet på länge.. jag verkligen älskar realtionen dom har. Vill också ha det så!

2013-12-28 @ 17:31:39
Postat av: Ida

Hej! Skulle du vilja ha ett länkbyte? :)

2013-12-28 @ 21:41:45
URL: http://justindbstoriees.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej! Skulle du vilja ha ett länkbyte? :)

Svar: Sure! Jag börjar! :)
f,lsd,adasdas

2013-12-28 @ 21:42:48
URL: http://justindbstoriees.blogg.se/
Postat av: Emeliy

Gud vad jag älskar den här novellen! D känns typ som att man själv är med i den haha, längtar såååå mkt til nästa kapitel!
Du är bäst! ♥

2013-12-28 @ 22:33:17
Postat av: Anonym

OMB sååå bra

2013-12-29 @ 13:38:44
Postat av: FELICIA-

Alltså det är jobbigt vad bra du är!! Och den har definitivt inte blivit sämre, snarare tvärt om!! Så himla bra, relationen mellan dem nu är så fin, älskar dem tillsammans! Perfectoo

2013-12-30 @ 00:29:23
URL: http://feliicialinnea.blogg.se/
Postat av: Celebnovell

Sjukt bra och det är inte alls tråkigt. Snarare perfekt. ❤

2013-12-30 @ 11:44:25
URL: http://Celebnovell.blogg.se
Postat av: Engla

Svin bra ! Behövs inte sägas något mer(:

2013-12-31 @ 14:04:01
Postat av: ellinor

det här kapitlet var amazing

2014-01-15 @ 23:51:18
Postat av: ellinor

det här kapitlet var amazing

2014-01-15 @ 23:51:18
Postat av: ellinor

det här kapitlet var amazing

2014-01-15 @ 23:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!