Klockan är halv åtta

Och jag har inte pluggat klart ännu, gråter för att believe tour är över och är så in i helvetes trött att jag vara vill sova bort hela livet. 
Såhär känner jag just nu, typ. 
Hoppades på att få upp nästa kapitel idag, men det ser ganska mörkt ut.
Jag är en hemskt människa, men jag har så jävla mycket att göra nu. Mitt liv är inte kul just nu, vill bara försvinna. 
Älskar er.
Hoppas ni stannar hos mig. 
Förlåt.
Älskar er. ❤ 
 
Update: Kommer inte sluta skriva innan jag är klar, så kapitlet kommer upp idag! 
 



Kommentarer
Postat av: emilia

Om du behöver snacka finns jag på kik underbara du <3 emiliasmile, heter jag

2013-12-08 @ 19:49:18
Postat av: anonym

du behöver inte stressa dig,jag finns här och kommer fortsätta va här när du behöver mig, jag fattar när man har såmånga prov och läxor så jobbigt. och jag finns också om du behöver prata heter ASSE!? så heter jag och tack för att du finns kvar och inte lämnar oss !! <3

2013-12-09 @ 17:08:33
Postat av: Ylvaaaa

Kommer den komma upp i dag då? :O

2013-12-09 @ 18:22:19
Postat av: Jenny

Ta det lugnt! Din novell är fantastisk så kommet aldrig slut läsa! Du är ingen hemsk människa, alla har jobbiga stunder då och då! <3 men sluta inte skriva, det får bara ta den tid det gör, skolan och livet går före. Det är självklart! Jag är tacksam över att du skriver, så tack! <3

2013-12-09 @ 20:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!