Smakprov.

Smakprov på Chapter 14.- 
 

” ”Okej, det kan vi väll.” sa han och jag log stort samtidigt som jag reste mig upp. Jag sträckte mig efter min telefon som låg på bordet och tryckte på den enda knappen som var placerad på iPhonens skärm. Skärmen lystes upp och min blick fastnade snabbt på klockan. Den var halv 3. Vi skulle lätt hinna ligga och slappa en stund på stranden. Jag vände blicken mot Justin igen, ett leende var placerat på hans läppar. Såren i hans ansikte såg faktiskt fina ut, även fast det inte alls var länge sedan han fick de små såren. Faktiskt inte ett dygn sedan. Jag kanske inte var så dålig på att rengöra sår som jag trodde?

Jag kunde inte låta bli att tänka på hur bra det känts att ha hans kropp nära min. Hur bra det hade känts att känna hans mjuka fingertopp mot min bara rygg. Hans andetag på hjässan. Hans hand som stöd när han skulle dra upp dragkedjan långt nere på ryggen. Hans kropp nära min, hur han först hade tagit ett långt steg mot min kropp, hamnat alldeles för nära, jag hade som hastigast känt hans skrev mot in rumpa. Nära, alldeles för nära. Alldeles för nära för att vara vän-nära. Inte ens bästa-vän-nära. Alldeles för nära.

Det värsta var att det hade känts bra, att ha honom så nära. ”

 

Detta kommer upp lördag 6 juli klockan 12.00 :)




Kommentarer
Postat av: Emelie

Omg längtar!!! :D

2013-07-04 @ 12:40:33
Postat av: ellinor

omg, nej guuuud.nu kan jag inte vänta längre ussch :(((

2013-07-04 @ 13:10:07
Postat av: Tilde

OMB, längtar som f*n. Jag älskar din novell :)

2013-07-04 @ 13:45:37
URL: http://swaggyy.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!