Tack ♥

Jag är verkligen grymt dålig på att uttrycka mina känslor, både i skrift och tal, men jag ska försöka få ihop en liten text ändå! 
 
Jag vill bara tacka för alla fantastiska kommentarer jag får varje dag, jag är medveten om att 20 kommenterar inte är något om man genför med de stora bloggarna, men jag är glad för de kommentarer jag får! Väldigt glad, och jag vill tacka alla som lägger tid på att läsa och kommentera min blogg. Det betyder allt för mig att ni gillar det jag skriver, och all respons gör mig sjukt glad! Dålig-respons gör mig lite mindre glad, men vad ska man göra, det behövs det också! Jag är glad att jag startade denna bloggen för lite mer än ett år sedan, för jag älskar den verkligen. Det gör jag, och jag tänker på bloggen, er och novellen nästan hela tiden! Innan jag ska sova, när jag vaknar, när jag sitter vid datan, när jag rider, när jag äter - hela tiden! Och det gör mig glad att veta att ni gillar det jag skriver, och hur jag skriver, och vad jag skriver om! 
Jag är så glad för att ni alla lägger ner tid på min blogg, för jag lägger ner en massa tid på den. Och jag ångrar det absolut inte. ♥
 
En hård bamsekram till er alla, ni värmer mitt hjärta, varje dag. ♥ 
 
 
 ( Btw, alla vill att det ska hända något mellan de nu - och jag kan avslöja att vi faktiskt är ganska nära "när de börjar hända grejer". Detta är tyvärr inte i nästa kapitel, men kanske 4 kapitel? Okej? :3) 
 
Chapter 16 befinner sig under detta inlägg! ↓ :) 


Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!