Chapter 30.- Take it off then?

”Jag fattar bara inte varför du inte vill berätta för henne, inte något om mig… Vill du inte att jag ska vara här längre? Bara säg till, bara säg till så drar jag…” Han kollade upp på mig med sårade ögon. Jag var helt ordlös. Hur kunde han ens tänka något sådant? Att jag inte ville ha honom här. Jag gick fram till honom och slängde armarna om hans hals, kramade honom hårt. Tryckte hans kropp mot min, han kramade mig tillbaka och jag tryckte mina läppar mot hans hals.

”Såklart jag vill ha dig här, lova mig att aldrig ifrågasätta det igen, okej?” Jag la handen om hans nacke och kollade upp i hans ansikte. ”Vi berättar för Charlie imorgon, okej?” Han kollade med rosiga kinder ner på mig, log och kysste mina läppar mjukt.

”Okej.” Han såg glad ut. Och jag var också glad.

”Kom så kollar vi på film eller något.” viskade han och drog mig mot tv-rummet.

 

 

Jennas perspektiv:

 

Jag höll för mitt ansikte när Justin tryckte av min polaroidkamera för att ta ett foto på mig, han suckade ljudligt.

”Varför gömmer du dig hela tiden?”

”Jag ser hemsk ut!” skrattade jag, och det sa jag inte för att jag ville att han skulle påpeka motsatsen, jag gjorde det för att det var sant. Jag hade slumrat till på soffan i Justins famn framför tv:n och vaknat upp en stund senare av att han fotograferade mig.

Den femte bilden på mig med händerna framför ansiktet matades ut ur min polaroidkameras framsida. Jag hade fått den av mina föräldrar när jag fyllde 17, och haft mycket användning av den. Justin suckade och tog upp bilden för att sakta se bilden av mig visa sig på det innan vita fotopappret, han skakade fotot hastigt.

Jag satte mig på knä och lutade mig mot honom, var noga med att inte sätta knäet i bilderna som redan framkallats, inte heller i hans skrev. Jag lutade mig nära honom, sträckte mig efter kameran och suckade tungt när han lutade sig tillbaka i soffan, allt för att inte låta mig få tag i den.

”Ge mig den, snälla!” sa jag och lutade mig ännu längre mot honom. Hans ansikte var i min bröstkorgshöjd och han kollade ner på mina bröst då och då, ett stort flin spreds på hans läppar samtidigt som han viskade:

”Om jag får ta en seriös bild på dig, så får du den.” Jag suckade och la händerna för ansiktet. Men sedan nickade jag och kollade upp på honom. Ett leende spreds på hans läppar när jag nickade, och samtidigt som ett leende spreds på hans läppar kunde jag inte hindra leendet som spreds på mina. Ett litet, till en början med. Han höll kameran framför ena ögat och knäppte av ett foto på mig, som han tog emot innan han satte kameran framför ögat igen.

”Le större.” flinade han och jag kunde inte låta bli att le lite större, han tog ett foto, tog emot fotot och höll kameran framför ögonen igen.

 

♚ Be a queen, not a princess | via Tumblr

 

”Bit dig i läppen älskling.” Jag älskade när han kallade mig det, och bet mig därför lite i läppen, kände mig oerhört töntig när jag försökte se sexig ut framför honom. Jag brukade annars inte känna mig osäker, inte för mitt utseende, inte för min kropp. Inte längre. Men just nu, här, vid honom, kände jag mig osäker. Jag hade en enkel t-shirt på mig, ingen behå och ett par gråa slitna mjukisbyxor. Justin hade som vanligt på sig ett par jeans och en vit t-shirt, inga sockar. Jag älskade hans fötter. Och jag älskade att de var några storlekar större än mina, att man kunde se skillnaden tydligt när man såg de tillsammans.

Jag slutade bita mig i läppen, kände mig dum som ville se sexig ut framför honom.

”Bit dig i läppen igen.” log han och la bilderna han tagit åt sidan för att komma närmre mig. Vi båda satt båda skräddare bara några centimeter ifrån varandra.  Mina fötter drogs mot hans när jag rörde på de, kameran var bara tre decimeter från mig, det kunde omöjligt bli några bra bilder från detta avstånd.

”Om du inte vill bita dig i läppen”, han flinade stort, ”ta av dig tröjan.”

Jag rynkade pannan och skakade på huvudet, sedan lutade jag mig fram för att greppa kameran, och denna gången lyckades jag. Snabbt kravlade jag mig en bit tillbaka, för att han inte skulle kunna ta kameran ifrån mig igen.

”Ey.”

”Du sa en bild till!” sa jag och skrattade till, han suckade och jag såg honom puta med underläppen genom kameralinsen. Han försökte se sur ut, men ett litet leende syntes ändå på hans läppar. Jag knäppte av ett foto på honom, tog fotot och la det bland de andra, för att jag skulle kunna ta fler. Sedan fortsatte jag ta några foton på honom, skojade med honom och lät kameran glida ner mot hans mage.

”Ta av dig tröjan.” Och det gjorde han, snabbt var tröjan av och jag drog ett djupt andetag av förvånad. Var inte beredd på att han verkligen skulle göra det jag sa åt honom.

Jag skrattade till och tog ett foto på hans mage, alla hans magrutor. Flyttade mig lite närmre och la ena handen mot hans tonade mage, hans magrutor var hårda mot min handflata och jag knäppte av ett foto, på min hand på hans mage. Jag kunde inte låta bli att le belåtet. Han lutade huvudet närmre mitt och viskade:

”Gillar du detta?” Jag ignorerade hans fråga och flyttade mig bak, la fotot med hans mage bland de andra.

”Luta dig lite sexigt mot armstödet.” Han lutade sig bak, hans rygg blev helt sne av ställningen han låg i och det såg riktigt osexigt ut. Och absolut inte sexigt.

”Detta ser inte sexigt ut Jenna.” skrattade han. Jag flyttade mig bak och vinkade honom mot mig, befallde honom att lägga sig med huvudet mot armstödet istället, med hjälp av händerna. Han gjorde som jag sa, lät mig köra med honom lite, och såg direkt mycket attraktiv ut.

”Vart ska jag ha händerna?” frågade han mig, jag flinade och pekade på hans huvud med handen som inte höll i kameran.

”På huvudet.” sa jag, ”och försök att se så attraktiv du kan ut.” fnittrade jag och han gjorde som jag sa med ett skrockande. När jag fick se honom i den utmanande positionen ville jag bara hoppa på honom. Hans ena hand var sexigt intrasslad i håret vid nacken och den andra låg på ryggstödet och han bet sig sexigt i läppen. Såg lagom sexuellt frustrerad ut, som om han kämpade emot viljan att dra ner mig mot sig. Jag ville inte ens veta vad han ville göra med mig i min fantasi. Jag tog några olika foton på honom i den positionen, fotostunden slutade med att jag tog närbilder på hans läppar. Kameran var inte så bra på närbilder, men jag orkade inte hämta min systemkamera, så jag fotsatte med den en aning sega polaroidkameran.

Plötsligt tog han kameran ut mitt grepp och puttade bak mig mot den andra sidan av soffan. Utan att säga något la han mig med huvudet mot det motsatta armstödet som han lutat sig mot innan. Jag hann knappt reagera innan mitt huvud var lutat mot armstödet.

”Nu är det min tur att fota dig.” log han och höjde kameran mot sitt ansikte. Han knäppte av ett foto på mig och lutade sig sedan ner och kysste min panna. Han tog fotot och la de en bit från de andra, log mot det innan han kollade på mig igen.

”Lägg handen på bröstet”, började han, jag rynkade pannan och la den på magen, en bra bit under mitt ena bröst, ”på bröstet.” Jag skakade på huvudet, han suckade, lekfullt, och gav sig sedan. Han började fotografera mig, till en början med i olika vinklar, sedan närmre och närmre. När han nästan var upp i mitt ansikte med kameran ångrade han sig plötsligt och flyttade ner både kameran och sin kropp mot min mage.

”Eftersom att det bara kommer se dumt ut om jag lägger min hand mot din mage kysser jag den istället.” förklarade han och drog upp min tröja med blicken upp mot mig. Jag litade på honom och därför nickade jag med ett leende. Han log och kysste min mage mjukt, samtidigt som han tog en bild av sig själv göra det. Det kändes konstigt, att ha honom så långt nere, men det gjorde ingenting. Jag litade på honom, han skulle inte försöka göra något mer. Detta var bara mys. Han tog fotot och la de en bit från de andra fotona, antagligen för att de inte skulle tappas bort bland de andra. Sedan kollade han upp på mitt ansikte och log stort, jag log tillbaka och han drog ner min tröja en bit för att sedan börja kravla upp till mig. Han la ifrån sig kameran och särade på mina ben för att placera sig emellan dem. Han la inte hela tyngden på mig, men lite av hans tyngd pressades ner mot mig. Han log stort mot mina läppar för att sedan pressa de samman i en mjuk, kärleksfull kyss. Jag höjde mina händer och placerade de på hans mjuka kinder, smekte den mjuka huden försiktigt med mina tummar. Jag smekte sedan hans käkben, försiktigt. Plötsligt avbröt han vår kyss och tog upp kameran igen, vände den om på något konstigt sätt med bara en hand, och knäppte sedan av ett foto på oss båda. Han tog fotot och la det vid fotot när han kysste min mage, sedan la han sig huvud mot min hals och höll mig nära sig med armen som inte höll i kameran. Jag försökte få mitt leende att se lite mindre stelt ut, men det verkade omöjligt. Jag såg stel som en pinne ut, alldeles för tillgjord. Han tog ännu en gång fotot och la det bland högen med bara två foton. Sedan kollade han upp på mig med ett vackert litet leende, han hade återigen kameran riktad mot oss. Han lutade sig ner och pressade sina läppar mot mina, och jag kysste honom snabbt tillbaka. Han knäppte av fotot och avbröt kyssen med ett beklagande leende. Ja log bara tillbaka.

Så fortsatte vi hela eftermiddagen, inpå kvällen tillochmed, klockan var halv 9 innan vi slutade ta löjliga bilder på varandra. Då satt jag i hans knä och vi båda gjorde löjliga miner. Vi avbröts av min mages kurrande. Justin flinade och stängde av kameran, kollade på mig med ett leende och kysste mig på kinden.

”Jag steker några ägg till oss.” log han och jag kravlade mig ur hans famn för att studera honom gå baklänges iväg från mig. Kameran höll han i sin ena hand, den andra vinkade han sorgset till mig med. Jag skrattade bara åt honom, han såg så söt ut när han låtsades vara ledsen.

”Jag kommer till dig snart!” han log och nickade glatt.

När han var borta kollade jag igenom högen bilder vi hade tagit. Den hade blivit ganska stor och bilderna hade blivit många. Jag fattade inte att fotobilderna inte tagit slut. Jag visste inte hur länge vi hade hållit på, men det hade gått en stund.

Jag tog upp ett foto jag fann väldigt gulligt, det var en av de senaste bilderna vi tagit. Jag satt i hans knä och kollade upp på honom med en kärleksfull blick, han kollade ner på mig med en lika kärleksfull min. Man såg hans armar runt min midja lite svagt på bilden.

Jag fattade inte att det bara hade gått drygt en och en halvvecka, och redan var vi såhär nära varandra. Vi tyckte om varandra väldigt mycket, jag tyckte i alla fall om honom väldigt mycket. Han var så otroligt snäll, hans mjuka läppar alldeles för inbjudande och hans varma famn alldeles för mysig att krypa in i på kvällarna. Jag tyckte om honom väldigt mycket. Det bubblade upp i mig när jag tänkte på honom. Varje gång jag såg honom på andra sidan gymmet ville jag bara springa dit och hoppa upp i hans varma famn och kyssa honom. Så hårt jag bara kunde, jag ville inte att någon annan skulle ha en crush på honom eller tycka att han såg bra ut. Han var min, min och bara min. Jag reste mig snabbt upp ur soffan med fotot i handen, snabbt satte jag fart mot köket. Jag stannade precis vid dörröppningen och studerade honom bara där han stod med ryggen mot mig. Lukten av stekt ägg fyllde luften och efter en stund vände han sig om. Ett leende spred sig på hans läppar.

”Hej.” log han och studerade mig ner och upp en gång. Sedan raderade jag mellanrummet mellan oss och var hårt pressad mot hans bröstkorg med läpparna tight mot hans och mina armar om hans nacke. Han blev en aning tagen av min framfusighet och det tog några sekunder för honom att besvara min heta kyss, men när han väl gjorde det kysste han mig med sådan passion att mina ben nästan vek sig under mig. Han slingrade snabbt armarna om min midja och drog min kropp tätare mot sig, hans läppar masserade mina hektiskt, han händer gled över min rygg, upp och ner, samtidigt som han höll mig stadigt mot sig. Jag smekte håret i hans nacke och kysste honom passionerat. Mina händer gled över hans nacke och in under hans t-shirt, jag kände hur han rös under min beröring och log glatt mot hans läppar. Vilket gjorde att kyssen förstördes en aning, men Justin räddade den snabbt genom att kyssa mig igen. Efter bara några sekunder slickade han försiktigt på min underläpp, bad om tillträde till min mun. Vilket han fick, direkt. Han smekte min tunga med min samtidigt som hans händer fann min rumpa, han klämde försiktigt på den, vilket ledde till att ett halvkvävt stön rymde från mina läppar. Han log, bara några sekunder, innan han började kyssa mig igen. Innan jag hann göra motstånd mot hans rörelser hade han burit upp mig på sina höfter. Jag höll mig hårt fast runt hans hals för att inte trilla ner, rädd att han skulle tappa mig, men han höll mig fast mot sig. Jag rörde mig inte en centimeter från hans grepp. Plötsligt snurrade han runt och lyfte upp mig på bänken bredvid stekjärnet med ett stekande ägg. Jag slingrade mina ben runt hans lår och smekte hans kinder och käke med mina händer, samtidigt som han smekte mina höfter mjukt. Efter en stund var vi tvungna att avbryta den intensiva kyssen, mina lungor skrek efter luft. Vi andades tungt in samma luft och Justin la sin panna mot min. Leenden spreds på våra läppar, jag slingrade mina armar om hans nacke och fingrade på håret i hans nacke.

Vi sa inget, bara andades. Plötsligt spred sig en bränd doft i hela köket, mitt ansikte slog snabbt åt sidan, där ett bränt ägg låg på stekpannan. Justin släppte mig snabbt för att ta bort stekpannan från det varma, samtidigt som ett skratt bubblade i min hals.

Och snart skrattade vi, båda två. Så att vi vek oss.

 

~

 

Vi låg hopslingrade i sängen. Mitt huvud låg på Justins bröst, min arm var runt hans midja och hans arm var runt min. Han andades tungt i mitt hår, men han sov inte ännu. Vi hade pratat en stund, men nu hade orden tagit slut, vi bara låg här och njöt av varandras sällskap. Tills Justin bröt tystnaden:

”Hur ska du berätta om oss för Charlie?” Jag drog ett djupt andetag och suckade. Slöt ögonen och lutade kinden mot hans bröstkorg.

”Jag vet inte, jag vill inte ens tänka på det.” jag suckade igen, ”Hon kommer vara så arg på mig.” Jag kände hur han kollade ner på mig.

”Varför?” Jag kollade upp på honom och tvingade mig själv att öppna ögonen.

”För att jag inte berättade för henne tidigare.”

”Varför gjorde du inte det då? Berätta varför du inte gjorde det för henne.” Jag la ner huvudet på hans bröst och suckade.

”Jag vet helt ärligt inte, det bara blev inte så, jag ville ha dig för mig själv eller något.”

”För dig själv? Vad hade du tänkt att hon skulle tvinga oss göra om hon fick reda på det? Ha en trekant?” han skrattade till. Jag spärrade upp ögonen och kollade upp på honom.

”Gå och lägg dig!” sa jag, kunde inte låta bli att skrocka till. Han log mot mig, höll ner mitt huvud mot sitt bröst, kysste min hjässa och viskade sedan:

”Jag ligger redan ner.”

 

Justins perspektiv:

 

Jag vaknade mitt i natten av att Jenna rörde oroligt på sig. Hon snurrade runt i mitt läsa grepp om hennes midja. Uttråkat. Jag drog ett djupt andetag och kollade ner på henne där hon nu låg med sitt ansikte mot mitt bröst, en liten söt rynka var placerad mellan hennes ögonbryn, en annan söt rynka var placerad på hennes näsa. Jag lutade mig ner och la kinden mot hennes panna. Jag försökte slappna av, men direkt snurrade hon runt uttråkat igen. Jag suckade tyst.

”Jenna?”

”Mm…” Hon lät stressad, hur man nu kunde göra det mitt i natten.

”Vad är det?” Hon drog ett djupt andetag och kollade upp på mig.

”Jag är varm.” sa hon och då såg jag svetten vid hennes hårbotten. Hennes handflator som förtillfället höll fast i mina överarmar var också blöta av svett.

”Ta av dig lite då?” Hon rynkade pannan.

”Jag har inget på mig mer än tröja och trosor, Justin.” Jag drog ett trött andetag och försökte tvinga bort tröttheten, försökte hålla ögonen öppna.

”Det gör inget, jag hjälper dig av med tröjan.” Jag reste mig upp, vinglade till, men lyckades hålla balansen där jag satt. Sedan drog jag upp Jenna och tvingade tröjan av hennes kropp. Jag blundade hela tiden, orkade inte öppna ögonen och ville inte att hon skulle känna sig obekväm med situationen. När den var av slängde jag den på golvet och la mig ner på kudden igen, drog henne med mig. Hon hamnade en bit över mig, jag hamnade vid hennes hals och jag gosade direkt in mig, la armarna om hennes midja och drog hennes kropp tätt mot min. Jag kände hennes styva bröstvårtor mot mina nyckelben, men bestämde mig för att inte kommentera det. Lät henne bara hålla om mig.

Som jag älskade att ha henne så nära. 


 

åhslutetsögorkarinte

Vad tyckte ni om kapitlet? Hoppas ni tyckte om det lite i alla fall...

Vad tyckte ni om den sista biten av kapitlet? Hon tog av sig tröjan, några gissningar på vad som kommer hända nu? ;D Den som svarar rätt får en kaka! :D 

Snälla gissa! Är så kul att få reda på vad ni tror! 

förlåt att det tagit så lång tid... Im sorry :( 

KOMMENTERA. 

minst.... 20 kommentarer? :D

30 kapitel jao! :D 




Kommentarer
Postat av: Maja

Omg! Äntligen längtat något enormt efter ett kapitel! Du är så bra! Kan knappt vänta till nästa! Kommer dom berätta för Charlie i nästa kapitel? :) jag läser många novellbloggar men du är helt klart den bästa, det finns inte ett ända kapitel som du har skrivit som har varit dåligt hittills! Blir så glad när jag går in här och ser att du har skrivit ett kapitel haha! :D kram!

2013-11-03 @ 22:23:55
Postat av: Isabelle

Alltså detta är pinsamt att bara skriva men ja, jag tror att vad som kommer hända är rättså intimt?...... Kanske? Kanske inte? Tyckte det var så gulligt när dem tog en massa foton och skojade, blir nästan lite avundsjuk på dem :) Älskar det iaf :) <3

2013-11-03 @ 22:28:40
Postat av: Anonym

helt ärligt, jag älskar din novell och jag kan knappt bärga mig tills nästa del kommer ut och så är det varje gång. men jag tycker inte att du kan kräva 29 kommentarer när det tar så lång tid för dig, jag tycker att du ska vara glad för de du får, för jag tycker det är sjukt tråkigt att gå in här en gång per dag och aldrig se något nytt. Jag vill inte vara dum eller nervärderande men jag tycker att du borde få veta hur det är.

Svar: åh, förstår hur du tänker :( Har som mål att få 20 nu, istället :)KRAM <3
f,lsd,adasdas

2013-11-03 @ 22:33:01
Postat av: Anonym

Omg jaa älskade det! Älskar när de är lite gulligt o de har små intima stunder. Älskar din novell och du skriver så sjukt bra även fast det inte är så ofta! <3

2013-11-03 @ 22:44:39
Postat av: FELIICIA-

Åhh så himla mysigt kapitel!! Älskar sånna gos stunder typ, hahah^^

2013-11-03 @ 22:48:37
URL: http://feliicialinnea.blogg.se
Postat av: Anonym

Åhh, vad bra! Jag suger på att gissa men han kanske blir typ kåt när han vaknar?

2013-11-03 @ 23:05:23
Postat av: Emelie

sjuuukt bra :D

2013-11-03 @ 23:22:54
URL: http://emelajzaan.blogg.se
Postat av: emilia

mer!

2013-11-03 @ 23:31:12
Postat av: -A

vågar man gissa på sex? xD eller är det för tidigt att skriva om det? :3 heh, älskar när det kommer mer drama som när dem ska berätta för Charlie och när Justin förklarar om sin familj och om Jenna säger till sina föräldrar om Justin? ^-^Skulle vara roligt om Justin senare fick något jobb typ.

2013-11-03 @ 23:58:05
Postat av: Josefin

Ååh gud vad gulliga dem är! <3 Längtar tills nästa i alla fall :)

2013-11-04 @ 00:42:10
Postat av: emilia

Åå jätte bra! Blev så himla glad när jag såg att ett nytt kapitel var uppe! Mer snart snälla

2013-11-04 @ 01:40:13
Postat av: Em

Precis lika bra som vanligt, om inte bättre ;) Perfekt att läsa när man ligger hemma och är sjuk :)

2013-11-04 @ 09:47:06
Postat av: Em

Precis lika bra som vanligt, om inte bättre ;) Perfekt att läsa när man ligger hemma och är sjuk :)

2013-11-04 @ 09:47:06
Postat av: celebnovell

Så himla fantastisk perfekt bra... ska jag fortsätta? ;)
Älskar varje en av dina kapitel... dom blir inte alls tråkiga som vissa andra när dom bara har ett myskapitel. :D
Min gissning är kanske att Jenna kysser honom på halsen och de får små heta stunder... eller så händer absolut inget. XD

2013-11-04 @ 15:29:24
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: Anonym

Ugh va sööööta

2013-11-04 @ 16:19:29
Postat av: Anonym

Över bra!
ta den tiden du behöver, vet hur det känns med mycket i skolan! :/

2013-11-04 @ 16:50:54
Postat av: anonym

omg bästa kapitelet !!!!!!!!!!!!!1 den är ute gud jag dörrrrrrr
när kommer nästa och ska du skriva om sex på nästa kapitel.
längtar

2013-11-04 @ 17:01:33
Postat av: Daniella

as brrararrarararrararra

2013-11-04 @ 17:39:46
URL: http://timeforbieb.blogg.
Postat av: Anonym

AS bra!!

2013-11-04 @ 17:56:37
Postat av: Ariana

AS bra!!

2013-11-04 @ 17:57:16
Postat av: Anonym

Åhhh jag orkar inte, så sjukt bra!!!

2013-11-04 @ 18:43:36
Postat av: Mad4

Jag tror hon har feber eller något liknande! Älskar denna novell! <333 Du är grym på att skriva. :D

2013-11-04 @ 19:31:35
Postat av: Anonym

super bra

2013-11-04 @ 21:09:56
Postat av: anonym

omg jag glömde om jag har kommenterat eller inte men a ja, dina kapitel är så gryma kan inte fatta hur bra du skriver !!!!
längtar efter att läsa nästa och jag hoppar av glädje när jag ser du har laggt upp ett nytt kapitel, jag förstår hur jobigt skolan är och jävla massa läxor, hoppas det går för dig!
men en fråga bara jag har inte läst från fösta kapitelt vad kan man göra för att läsa från första kapitelt ?????
love you kram !!

2013-11-05 @ 10:03:16
Postat av: anonym

omg jag glömde om jag har kommenterat eller inte men a ja, dina kapitel är så gryma kan inte fatta hur bra du skriver !!!!
längtar efter att läsa nästa och jag hoppar av glädje när jag ser du har laggt upp ett nytt kapitel, jag förstår hur jobigt skolan är och jävla massa läxor, hoppas det går för dig!
men en fråga bara jag har inte läst från fösta kapitelt vad kan man göra för att läsa från första kapitelt ?????
love you kram !!

2013-11-05 @ 10:03:17
Postat av: Engla

Svin bra :D
Dom är så gulliga(: slutet va de inge fel på(: tyckte om de(':

2013-11-05 @ 22:26:04
Postat av: ajsa

åhhh, när kommer nästa är så nyfiken

2013-11-07 @ 12:20:35
Postat av: Anonym

OMB vad bra!

2013-11-07 @ 22:14:29
Postat av: Ebbaa

Hej! Älskar din blogg, de vill säga ditt skrivande! <3
Men undrar bara vart du gör bilderna?

Svar: Hej! Åh tack så mycket :')Jag gör mina bilder i photoshop! Vet dock inte vilket :/ :( Sjukt snyggt namn btw ;D Haha heter också Ebba :D KRAM! ♥
f,lsd,adasdas

2013-11-09 @ 21:09:44
URL: http://biebzters.blogg.se
Postat av: Anonym

Har läst dina andra novelle skit bra läser om de hela tiden kan int sluta läsa de, du så bra på att skriva och dina ide är annorlunda än de andra novellerna!!! Jag hoppas det går bra i alla prov du gör och sånt ;)
Puss xxxxc

Svar: ååååååååh gud va glad jag blir! Tack så mycket! PUSS O KRAM <3
f,lsd,adasdas

2013-11-09 @ 22:35:44
Postat av: ellinor

tror det kommer bli intimt och att han tar på hennes bröst och sånt. du är så jävla grym på det här, kommer aldrig låta dig sluta skriva. loveu

2013-11-12 @ 23:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!