Chapter 28.- I think you forgot something

Previously
 

”Eyy, kolla inte bort babe.” sa jag tyst, smekte hennes käke mjukt.

”Jag mår bra.” viskade hon mig, jag visste inte om jag skulle tro på henne.

”Säker?” Hon nickade. Jag visste ändå inte om jag trodde på henne.

”Okej.” sa jag, släppte hennes hand och la den på badkarskanten igen. Tystnaden spreds omkring oss. Men det var ingen jobbig tystnad, faktiskt var den skön. Vi slängde förstulna blickar på varandra. Mötte varandras blickar ibland, kollade snabbt bort. Jag vet inte varför det blev så, det bara blev så. Automatiskt.

Efter ett tag tog hon min hand, med sin lilla hand och med sina smala fingrar. Hon drog ner den under vattnet, utan att säga något. Hjärtat började öka sin takt när en galen tanke rusade förbi min hjärna. Ville hon att jag skulle röra henne…? Men hon höll bara i den, i det varma behagliga vattnet. Jag sträckte ut mina fingrar med min blick i hennes, hon hindrade mig inte, höll bara kvar i min hand. Även fast jag sträckte på mina fingrar, försökte röra hennes hud. Men jag kom inte åt någon, förutom hennes hand såklart, hon log sött åt mig. Visste vad jag ville med min utsträckta hand.

”Du, jag tänkte på en sak. Det är ganska kyligt här uppe, jag skulle inte få krypa ner till dig va?” 

 

 

Jennas perspektiv:

 

Jag bara stirrade på honom. Följde hans vackra ansiktes konturer, försökte förstå om han skojade eller menade allvar. Han såg helt allvarlig ut. Jag hoppades på att han skojade. Skulle han bli sur om jag svarade nej? Jag bara fortsatte stirra på honom, uttyckslös i ansiktet.

Plötsligt släppte han min hand, reste sig från pallen och backade några steg från badkaret, jag satte andan i halsen när han snabbt drog av sig t-shirten som innan täckt hans överkropp. Jag stirrade bara på honom, det skulle inte förvåna mig om jag såg skräckslagen ut, panikslagen. Han drog av sig sockarna snabbt innan han knäppte upp byxorna och lät de falla ner till marken.

När min blick gled ner över hans bara överkropp och över hans kalsonger gav Justin upp och började gapskratta. Han vek sig på mitten och hans vackra klingande skratt ekade i de jordgubbsdoft fyllda rummet. Hans skratt var inte elakt, inte hånande, bara glatt, som om jag dragit ett riktigt bra roligt skämt. Jag rynkade pannan och undrade vad han skrattade åt, satte mig upp bättre i badkaret, för att delvis se honom bättre, delvis försöka stirra ut honom. Man tog inte en person som satt ner som en hösäck seriöst. 

Sedan började även jag skratta. Jag hade inte en aning om varför, det bara blev så. Tillsammans skrattade vi tillsammans så att båda blev helt röda i ansiktet, sedan skrek jag åt honom:

”Vad skrattar du åt!?” Sedan började jag skratta igen. Jag hade fortfarande ingen aning om varför, kanske var det chocken av vad som hände innan som släppte, eller så var det bara situationen. Justin stod framför mig med endast kalsonger, alla kläderna på golvet, och jag satt här helt naken, det enda som täckte mig var det skummiga vattnet.

”Du skulle sätt din min!” skrattade han, med avbryt mellan varje ord, där han skrattade så att han inte fick luft.

”Fuck you! Sluta skratta åt mig!” skrattade jag, jag visste inte vad jag skulle säga, så jag skrattade bara. Jag brukade nästan aldrig svära annars, bara ibland, väldigt sällan. Justin kollade upp på mig i några sekunder innan vi började skratta, när vi båda lugnat ner oss satte han sig på pallen igen, bara med kalsonger denna gång. Jag försökte verkligen att inte kolla – det gick sådär, men jag försökte verkligen. Han höll blicken i mina ögon hela tiden, kollade inte ner i vattnet, inte på mina bara axlar och nyckelben. Han kollade inte, men han höjde handen och smekte mitt vänstra nyckelben mjukt med sin högerhand, mjukt över det, utan att säga något eller kolla ner. Hans mjuka beröring gav mig gåshud över hela kroppen. Från huvudet till tårna. Sedan lutade han sig mer mot mig och drog handen ner över huden precis över bröstet. Jag kollade djupt in i hans ögon.

”Jenna?” viskade han. Jag nickade. Han drog ner handen ännu mer mot mitt bröst, men mot sidan. Jag märkte hur ett retligt flin var placerat på hans läppar, men jag hade ingen aning om varför det var där? Vad var det som var så roligt?

En rysning for igenom min kropp varje gång han flyttade sin hand, det spelade ingen roll om han flyttade den en millimeter eller fem centimeter. Jag rös lika mycket ändå. Jag fattade inte ens varför jag lät honom röra mig såhär, vi hade kysst varandra för tre dagar sedan, vi hade känt varandra en månad. Men även fast jag inte visste så mycket om honom, kände jag att jag kände honom. På något sätt. Han avbröt mina tankar snabbt.

”Du glömde visst något.”

Jag hade helt glömt hur jag gömt en del av min kvinnlighet för honom bara tio minuter tidigare. Och nu stod jag helt toppless här framför honom, med allt blottat. Mitt ansikte blev snabbt rött och jag gled snabbt ner i badkaret, Justin log stort, retligt, men kärleksfullt. Sedan började han skrocka tyst. Antagligen åt mitt röda ansikte.

 

~

 

 

Vi låg i soffan. Våra ben var ihop slingrade och jag låg med huvudet mot hans hals. Kollade upp i taket med böjt huvud, lyssnade till den dåliga filmen som Justin envisats med att han ville kolla klart på när jag sagt att jag ville sova. Han hade bett mig att komma och lägga mig hos honom, så det gjorde jag efter att jag var klar med mina kvällssysslor. Gå på toa, borsta tänderna, håret, byta om till pyjamas. Jag var trött, men jag kunde inte sova. När jag blundade ploppade mannens kalla ansikte upp i huvudet på mig, kalla blå ögon. Jag drog ett djupt andetag. Lyssnade på Justins andhämtning, lyssnade till de tysta ljudet av hans andhämtning. Han låg på sidan med ryggen mot armstödet, jag låg framför honom med ryggen mot tv:n. Han kollade över mitt huvud, strök mitt huvud försiktigt med kinden, kysste mig på hjässan ibland. Så att små rysningar for igenom min kropp. Hans kyssar gjorde något med mig som jag inte kunde förklara, det började bubbla i magen och jag blev alldeles varm. Som kokande vatten.

Men även fast jag låg i hans trygga varma famn, men kokande vatten i magen, kunde jag inte sova. Inte komma till ro, inte få ur mannens kalla ögon ur mitt huvud. Jag drog ett djupt andetag igen, ville få hans uppmärksamhet, utan att riktigt kalla på honom. Ville inte störa honom så uppenbart, jag ville inte att han skulle veta att jag ville störa honom. Men jag ville ändå störa honom.

Jag drog ett djupt andetag till, suckade, stönade och stånkade. Ändrade ställning i hans famn, med hans armar om min midja, vände och vred på ansiktet, slöt vänsterarmen om hans midja, tog bort den igen. Vred och vände på benen. Allt för att få hans uppmärksamhet. Men han märkte mig inte, och om han gjorde det gav han mig ingen uppmärksamhet. Bara tystnad och stirrande mot tv:n. Jag vände mig om i hans famn, så att jag låg med ryggen mot hans bröst. Äntligen drog han ett djupt andetag och höll mig närmre sig, så att jag inte skulle trilla av soffan. Även fast den var ganska bred och jag nog inte skulle trilla ur den, även fast Justin inte hade sina armar om min midja.

”Vad är det, Jenna?” frågade han, en aning irriterat, inte alls som han brukade låta. Jag la mig stilla, slutade röra runt, slutade irritera honom.

”Jag-Jag…,” började jag, visste inte vad jag skulle säga, ”jag kan inte sova.” sa jag sedan, utan att stamma. Han höll mig närmre, som för att säga förlåt för att han varit så irriterad.

”Lägg dig ner och slappna av.” viskade han i mitt öra, jag drog ett djupt andetag och vände mig om i hans famn igen, la huvudet mot hans bröst och drog ett djupt andetag, greppade tag i hans t-shirt med mina händer och drog ännu ett djupt andetag. Sedan slöt jag ögonen och lutade mig mot honom för att försöka sova.

Men precis då högg det till i magen och jag grymtade till. Kniven som vrider sig i min mage är tillbaka, helvete.

Jag släppte greppet om Justins t-shirt och höll den för magen istället. Grymtade till och ville gråta när det högg till av smärta.

”Justin?” Han suckade.

”Ja?” Jag struntade i hur irriterad han var, också hur mycket han ville se på filmen. Han var min pojkvän och jag behövde hans magiska händer, just nu.

”Jag har ont i magen.”

”Jah--.” började irriterat, sedan tystnade han, tänkte antagligen igenom på vad jag sagt innan, sedan svarade han igen, ”jaha.” hans röst var nu sammetslen. Jag blev irriterad när han inte rörde sig ur fläcken framför mig.

”Kan du massera min mage?” frågade jag honom, snabbt nickade han. Jag grymtade ogillande när hans arm försvann runt min midja, sedan gled den under min tunna t-shirt och började mjukt smeka och massera min mage. Jag drog en djup suck och burrade in mig i hans hals.

När filmen äntligen var slut gick vi och la oss, Justin bar mig till sängen, jag hade börjat gilla det. Ha hans starka armar runt min kropp. Han hade sagt att jag inte vägde någonting, att han skulle kunna gå runt och bära på mig en hel dag. Men jag trodde honom inte, han skulle få ryggskott då.

När han la ner mig i sängen gick han för att byta om till pyjamas, sedan kom han tillbaka med sina flispyjamasbyxor och ett linne som satt tight mot överkroppen. Jag gillade det, att se hans muskulösa överkropp. Han la sig ner i sängen och jag kröp nära honom, lät han slingra båda sina armar om min midja och sussa mig i håret.

Och här låg vi nu, ihop trasslade till vad som liknande en platt boll. Mina ben mellan hans och han mellan mina, men bekvämt var det. I alla fall för mig, jag låg ju nästan på honom, och jag tror mitt knä var ganska nära hans skrev.

”När började du få känslor för mig?” viskade jag tyst, hans arm strök mig mjukt över ryggen, mjukt, mjukt. Han sussade i min nacke, handen som inte var på min rygg smekte mitt hår mjukt.

”Jag vet inte… Lite hela tiden tror jag.” svarade han utdraget.

”Inget särskilt?” Han skakade nästan omärkbart på huvudet. Om man inte låg så tätt inpå honom som jag gjorde skulle man aldrig sett det.

”Nej, hela tiden. Jag tyckte du var snygg och sexi---vacker, hela tiden, enda från början. Men när jag började gilla dig, på riktig, vet jag inte.” svarade han och jag skrattade åt hans ändring av ord.

”Okej...” viskade jag och lutade mig tillbaka till hans bröst.

”När började du gilla mig?” frågade han tillbaka, jag skrattade till.

”Jag har tyckt du var attraktiv från första början, men känslor vet jag inte när jag fick för dig… Kanske när du masserade min mage förra gången? Jag kommer inte ihåg, helt ärligt.” Han skrattade till, kysste min kind och kollade djupt in i mina ögon. Han luktade friskt, så friskt bara han kunde. Han luktade så underbart, underbarare än nytvättade lakan.

”Vad tyckte du om mig första gången du såg mig?” frågade han sedan, jag väntade några sekunder innan jag frågade:

”Ärligt eller inte?” frågade jag försiktigt. Han skrattade till.

”Inte.”

”Jag tyckte verkligen du var jättetrevlig.” ljög jag, han skrattade till och skakade på huvudet.

”Ärligt denna gången.”

”Jag tyckte du verkade läskig, när jag undrade om du ville komma hem och bo hos mig ångrade jag mig direkt efter, var livrädd för att du skulle råna mig eller något. Men ångern försvann snabbt när jag märkte vilken underbar människa du är.”

Han skrockade till, ”Underbar?”

Jag nickade, ”Väldigt underbar tillochmed.” log jag, ”Du gömmer dig bara där under skinjackan.” skrattade jag, han himlade med ögonen.

”Du ska bara veta.”

”Berätta.”

”Nej.”

”Snälla.”

”Någon annan gång.” Jag suckade och la mig platt på hans bröst, men händerna om hans nacke.

”Okej.” suckade jag samtidigt som han drog täcket högre upp. Det räckte mig nu enda upp till halsen, men jag gillade det, att vara varm.

”Vart kommer du ifrån?” viskade jag, en fråga som jag tänkt på många gånger. Vart kom Justin egentligen ifrån?

Inbillade jag mig att han stelnade till?

”Landet ingenstans.” svarade han. Jag skrattade inte, även fast jag visste att han ville att jag skulle göra det.

”Seriöst.”

”Du kommer få reda på det såsmåningom.”

”Snälla.”

”Imorgon.” Jag suckade, gav upp igen.

”Berätta om din familj.” viskade han. Jag suckade.

”Det finns inget mer om min familj än du redan vet. Berätta om din istället!”

”Vad jobbar dina föräldrar med?” Han ignorerade med vilje frågan om sin familj.

”Min mamma är advokat och min pappa läkare.”

”Oj.”

”Japp.” Jag drog ett djupt andetag, började plötsligt känna mig ganska trött.

”Sova nu, för du kommer väll inte berätta om din familj ändå?” Han skrockade till, men skakade på huvudet.

”Nej, det kommer jag tyvärr inte, Jen.”

”Usch, kalla mig inte Jen!”

”Varför?”

”Jag blev alltid kallad det när jag var liten, och jag hatade det!” Han skrattade till och kysste min hjässa.

”God natt.” 


 

Antagligen det sämsta kapitlet E-EVER!  
 

Men jag kände att jag behövde få upp någonting idag, ni har fått vänta i år känns det som! 
 
Hoppas ni tycker detta kapitlet blev okej, även fast det sög :) :) :) :) 
 

Kommentera. 
minst..... 23 kommentarer, för att det sög och var så koooooort :C 
 
 
ÄLSKAR ER. 

 




Kommentarer
Postat av: FELIICIA-

Gulligaste!! :')

2013-10-18 @ 22:32:48
URL: http://feliicialinnea.blogg.se
Postat av: Anonym

lite drama saknas men annars skit bra!!!

2013-10-18 @ 23:45:32
Postat av: Josefin

Inte alls sämsta! Bieber var jätte söt mot henen <3

2013-10-19 @ 00:49:23
Postat av: Vicky

MEN GUD NEJ SÄG INTE SÅ DET VAR SKIIT BRA DU ÄR OTROLIGT DUKTIG OCH SÅ BEHÖVS MELLAN KAPITEL IBLAND MEN DITT SÖG VERKLIGEN INTE LÅNGT IFRÅN DÅLIGT❤❤

2013-10-19 @ 01:38:24
Postat av: Jätt

Jätte bra

2013-10-19 @ 02:23:26
Postat av: emilia johansson

åååå så bra, mer snälla! du är helt otrolig

2013-10-19 @ 12:33:58
Postat av: Emelie

jätte bra :)

2013-10-19 @ 15:36:39
URL: http://emelajzaan.blogg.se
Postat av: Celebnovell

Det var inte alls ett dåligt kapitel - tvärtom helt perfekt! Älskade hur söta dom var mot varandra! ♥
Längtar verkligen tills Justin "past" - har glömt vad det heter på svenska helt plötslig xD - kommer in! ♥

2013-10-19 @ 19:11:16
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: Emma

Asså jag älskar, älskar, älskar din blogg! Du skriver så sjukt bra och Justin är så gullig mot henne!

2013-10-19 @ 23:38:37
Postat av: Hanna

jag älskade det! det behöver ju inte hända något heeela tiden. :)

2013-10-20 @ 08:57:29
Postat av: Maja

Jättebra skrivet! Du är bäst!! :)

2013-10-20 @ 09:57:00
Postat av: anonym

Det sög inte! det gör det alldrig!

2013-10-20 @ 12:28:33
Postat av: Anonym

Det var faktiskt bra, kanske inte det bästa kapitlet men det måste komma några sånna kapitel ibland :)

2013-10-20 @ 14:47:10
Postat av: hehheehehe

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeer så jävla bra. kommer dom bli lite intima snart elr, hoppas de? ;)

2013-10-20 @ 18:30:41
Postat av: Due bäst

Due e bäst jag älskar dig Due grym jag lovar du suger aldrig Due BÄÄÄSSTTT JAG ÄLSKAR DIG OCH DE DU SKROVER

2013-10-20 @ 19:15:58
Postat av: Engla

Love it !! Gullit värre(: <3

2013-10-20 @ 20:26:41
Postat av: anonym

så bra kapitel kan inte vänta att läsa nästa !!!
tack babe för kapitlet !
<3

2013-10-20 @ 21:43:20
Postat av: GODIS

Vadå sämsta?? NÄJ!! MEN OMG LÄNGTAR ÄNNU MER TILLS NÄSTA KAPITEL BARA FÖR DET DU LADE UT SIST XD ... roligt att läsa om mer kärlek när det är Justin.. andra kändisar inte så roligt men just när det gäller Justin.
Har själv blogg så vet att det är störigt med mindre kommentarer på novellerna ibland men jaa. struntar i det och lägger ut ett ännu bättre kapitel istället så får man oftast mer den gången istället ^^ det är lite synd för oss som faktiskt kommenterar och att vi får sena kapitel för att vissa andra inte vill kommentera. Därför tycker jag att detta är många kommentarer. Lathundar finns juh alltid men du borde vara nöjd med oss som faktiskt kommenterar och ÄLSKAR novellen upp till 10000000000000+% ^^

抱擁 (kram) japanese

Svar: åh, jag är verkligen glad för de som kommenterar! Såklart! Jag älskar allas kommentarer :3
ÅH, KRAM ! :D
f,lsd,adasdas

2013-10-21 @ 21:25:46
URL: http://canadianstoory.bloggplatsen.se/
Postat av: Daniella

Gooood

2013-10-22 @ 17:24:40
URL: http://timeforbieb.blogg.
Postat av: Hanna

Meeeeeeeer

2013-10-22 @ 20:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!