jag är så hemskt ledsen

Jag har så hemskt ledsen för att ni inte fått något kapitel på nästan mer än två veckor :( Skäms verkligen över mig själv, men skolan tar så mycket tid! 
Jag har nästa kapitel nästan klart, ca 500 ord till ska skrivas, ska försöka skriva det imorgon och publicera så snabbt jag kan! Vi får se hur det går, oftast när jag säger att jag ska skriva går det bara inte - livet kommer emellan .__. Livet = skola, just nu, vilket suger, två prov imitationer imorgon, båda måste pluggas till.. Gah. Franska och SO, yippi. Någon mer som har franska? :D 
 
Justin Bieber ♥
Bara jag som gick från att tycka att Justins mustasch inte alls var fin (no offence) till att faktiskt tycka den var ganska söt....? 
Dock glad att han rakat bort den, (I think?) Han kan i alla fall vänta till 2014, tycker jag :) 
 
Älskar er. ∞♥

 




Kommentarer
Postat av: Erika

Jag har franska, och jag hatar det! Det är verkligen såå tråkigt! Jag tog det typ för att jag tänkte att det kan vara coolt att prata samma språk som Justin men inte värt! Jag tyckte att den var lite fin i slutet men asså inte alls honom, den hade passat bättre på nån annan om man säger så. Din novell är super duper bra! fortsätt som du gör! Spännande nu ju! Puss

2013-09-10 @ 23:03:30
Postat av: Elin

Jag har också franska! Det är ett av mina favoritämnen, efter matte då, men proven är jag inte särskilt förtjust i... Och jag är såååå glad att jag inte har so längre, jag hatar verkligen so! Hoppas kapitlet kommer upp snart, men stressa inte fram någonting då det oftast blir bättre om det får ta sin tid! Älskar din novell! :D

2013-09-11 @ 07:38:31
URL: http://storiestoldbyafriend.blogg.se
Postat av: Thilda

Ta den tid du behöver! :)

2013-09-11 @ 12:01:24
Postat av: Emelie

Guuud vad jag längtar!!!! Ja, jag har franska men har bara haft det i 2 terminer och de är supersvårt!!!! Kommer typ få ett F :( Tycker nog han var snyggare utan mustasch, fast det var lite gulligt av han om det var för Selena. Tror att han fortfarande älskar henne.
Men suuuperbra novell iaf, försök håll ut! Stöttar dig i allt och om du någonsin skulle behöva lite hjäpl med inspo eller annat så finns jag ;)

2013-09-11 @ 16:19:25
Postat av: Anonym

Guuud vad jag längtar!!!! Ja, jag har franska men har bara haft det i 2 terminer och de är supersvårt!!!! Kommer typ få ett F :( Tycker nog han var snyggare utan mustasch, fast det var lite gulligt av han om det var för Selena. Tror att han fortfarande älskar henne.
Men suuuperbra novell iaf, försök håll ut! Stöttar dig i allt och om du någonsin skulle behöva lite hjäpl med inspo eller annat så finns jag ;)

2013-09-11 @ 16:19:59
Postat av: Louise

Skulle kunna vänta hur länge som helst på ett kapitel på denna novell... Typ 1 eller 2 på min toppnovell lista.. Och jag har läst många. Du har talang tjejen!! (Eller kille) (Y)

2013-09-11 @ 18:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!