älskar er

Jag älskar er som stannar kvar även fast uppdateringen är sååå seg. Statisken sjunker, något jag tycker är väldigt tråkigt, men jag fattar. Klart jag fattar. Jag älskar er alla ändå, och jag hoppas ni alla trycker er in här och läser lite då och då. Och jag älskar er även fast ni inte gör det. Jag älskar er som läst min novell någon gång, även fast ni inte gör det längre. Och jag älskar er som gör det. I love all of you! Haha. Ska sluta vara djup. 
Är skrivsugen just nu, men kan inte skriva då jag är hos min gammelmormor. Vi ska dock åka hem ikväll, beroende på när jag kommer hem kanske jag börjar på nästa kapitel idag! 
Fortsätt kommentera, älskar er. 

heh, hade tråkigt och fixade en ful
bild... Heh 




Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2014-04-15 @ 16:53:29
Postat av: Ylva

Älskar dig med

2014-04-15 @ 20:10:13
Postat av: Anonym

Du är med i pollcode!
http://poll.pollcode.com/53427583

Svar: Nejmen gud va kul! Haha :D Tack så mkt för att du sa till! :D
f,lsd,adasdas

2014-04-16 @ 20:56:29
URL: http://mybieberstoriees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!