Tröttnar...?

I guess everybody will se this inlägg tomorroww. Men jag skriver de nu ändå ')^
 
Har ni tröttnat på denna novellen? Kommentarerna försvinner, även fast statistiken finns kvar... Why? Älskar alla er som läser min blogg, just för att ni tar er tid att läsa den. Det betyder så sjukt mycket för mig, att ni läser och kommenterar och gillar och allt vad ni gör för mig. Men jag undrar bara om ni börjat tröttna på mig och min blogg? Jag hatar att min uppdatering sugit fett under hösten, men det är svårt att kombinera skola, plugg och skrivning. Skolan tar mycket tid och eftersom att jag går i nian ligger mycket i mina betyg. Är sjukt nervös över gymnasievalet också, jag vet knappt vad jag vill gå ännu! Ännu mindre vad jag vill göra när jag blir stor. (Har ett förstahandsval och ett tredjehandsval. yey. I need a andrahandsval.) 
Nu har jag pladdrat lite, men iaf;
Min fråga till er är: 
 
*Har NItröttnat på denna novellen? Bloggen? Jenna & Justin? Något annat? Skriv det, och skriv gärna vad ni vill ska förbättras! 
(*Och vill ni rent av att jag ska börja på en ny novell? Skriv det med! Alla kommentarer av alla sorter är accepterade, bara kommentera!)
 
 
Vill gärna ha några kommentarer på detta inlägget i alla fall, snälla. Skriv vad ni tycker! 
 
still kidrauhl | Tumblr
 I love you. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej absolut inte, orkar bara inte vänta på att något spännande ska hänga, tycker vi borde få veta lite mer om Justin nu, hans förflutna, om hans familj och sånt

Svar: Detta kommer också i Chapter 40, i alla fall det flesta av det! :D Jag hoppas ni kommer gilla det!
Tack för kommentaren! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-04 @ 23:44:13
Postat av: Anonym

Novellen är jätte BRA! jag tycker att du ska fortsätta med den:) tycker att dom borde ha sex snart:)

Svar: Åh tack :') Ja, har bestämt mig för att göra detta! :D Det kommer tids nog ;)Tack för kommentaren! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-04 @ 23:57:49
Postat av: Jessica

NEJ!!!!! Jag började läsa din blogg för några dagar sen och läste klart all kapitel son du skrivit än så länge häromdagen och därför har jag inte kommenterat! Men jag är helt fast för novellen och den är så sjukt grym

Svar: Åååh, vad kul att du precis började läsa den! :D Det förstår jag! Tack, tack, tack :')♥

Tack för kommentaren! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-05 @ 00:06:06
Postat av: Therese

Jag älskar novellen!!
Men jag tror att de flesta av oss vill att det ska hända lite mer mellan Jenna och Justin i deras förhållande, drama, sex, vad som helst!
(Förlåt om jag var lite rättfram där..)
Men jag kommer fortsätta läsa vad som än händer och en ny novell för mig tyckerjag inte låter så bra eftersom jag är fast vid denna! <3
Kram :)

Svar: Åh, va glad jag blir c: Sex kommer, I promise ;) Och dramat jag har i denna novell kommer börja på Chapter 40! :D (det gör inget, det är bara bra! :)) Åh, va gullig du är! Gillar också denna väldigt mycket, att skriva den och så! :)♥Kram och tack för din kommentar! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-05 @ 00:21:44
Postat av: Celebnovell

Jag har inte tröttnat på novellen men istället för att inte ge dig någon kritik alls så ska jag göra det nu - mest för att få dig att bli bättre. (Du är redan perfekt, tro mig)
Anyway... det blir lite för mycket mys och stuff i varje kapitel. Det känns som om det är Justin, Jenna, Justin Jenna, Jenna, Justin hela tiden, u know? Det händer inget spännande än. Visst hennes pappa har fått reda på Justin, men när ska han verkligen besöka dom? Vet att detta är för tidigt men ändå - när ska Justins hemligheter komma till ytan osv. Med andra ord så vill jag ha mer drama i kapitlen.
Du måste förstå att jag inte menar någonting elakt utan försöker hjälpa dig. :)♥

Svar: Jag förstår att du inte menar något elakt, kritik är bra att få, hur ska man annars kunna bli bättre liksom? :) Ja, jag tycker också det. Det beror nog mest på två saker:
Ett; jag suger på att komma på bra dramaideer.
Två; Jag gillar att skriva mys...
En spännande grej kommer hända i Chapter 40, sedan kommer novellen börja på riktigt. Detta kommer vara början på min drama ide i denna novellen, som jag verkligen hoppas ni alla kommer gilla!
Tack för din kommentar, och kritik! Det betyder mycket att du kommenterade, och som jag sa innan; kritik är bra, annars blir man aldrig bättre! :)♥
Kram!♥

Ps. antar att du fått svar på varför jag inte svarade på denna kommentaren innan; jag gjorde några då och några nu! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-05 @ 00:57:37
URL: http://celebnovell.blogg.se/
Postat av: Ariana

Vissa ÄR lata med att kommentera! Jag tycker inte du borde ta åt dig för man inte kommenterar. Man kanske älskar kapitlet/ novellen men ORKAR inte kommentera förstår du? :)
Eller så vill de ha roliga frågor som " vad läser ni för noveller?"
" favorit rät ?" För jag är typ en sån som kommenterar när det fin frågor man kan svara 😊

Jag älskar novellen och SKA förbättra mig med att kommentera för DIN skull💗

Svar: Ja, jag förstår! Förstår det själv, man orkar inte alltid kommentera. Det är bara så! Ska försöka börja tänka lite mer på statistiken istället! Det är liksom kul med kommentarer, men statistik är ju också kul! :D Ja, har funderat på att börja med det! Men är rädd att härma någon annan owo JA, många är nog det C: Men vill ni ha bara kommentarer om allt möjligt, eller även frågor om novellen?

Åh, tack så mycket! Kommentera när du orkar! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-05 @ 01:04:33
Postat av: Vicky

Neejjjjjj du får inte börja med en ny jag verkligen älskar den här novellen den är helt PERFECT du får inte börja om snälla jag gillar verkligen och jag har inte tröttnat på den❤️❤️

Svar: Åh, vad glad jag blir när du skriver så! :') Jag har bestämt mig för att fortsätta skriva på denna C: Tack för kommentaren! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-05 @ 01:17:59
Postat av: Hanna

Nej!! Jag älskar denna novellen, en utav de bästa som jag läser just nu, snälla sluta inte skriva den! Den är verkligen jätte bra.

Svar: Åhh, tack så mycket! Vad glad jag blir c: ♥ Har bestämt mig att fortsätta på denna! :D ♥Tack för kommentaren!
f,lsd,adasdas

2014-01-05 @ 01:19:37
URL: http://Hannabartholdsson.blogg.se
Postat av: Emelie

jag har inte alls tröttnat, denna novellen är jätte bra ! Vill verkligen läsa klart denna novellen ! Det hade varit synd att sluta mitt i för den är jätte bra och det är nog många som vill läsa klart den, i alla fall jag.

Svar: Ja, jag ska fortsätta på denna och hoppas att det går bättre (för mig att skriva och sådant) än det gjort denna terminen! Tack för kommentaren! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-05 @ 01:21:53
URL: http://emelajzaan.blogg.se
Postat av: Anonym

Neeej jag har absolut inte tröttnat på novellen eller bloggen, jag älskar novellen jätte mycket <3

Svar: Åh, taack, tack, tack sötnos! Vad glad jag blir c: Tack för kommentaren! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-05 @ 01:39:59
Postat av: FELICIA-

Nooo, älskar denna novellen! Försöker verkligen kommentera på varje kapitel, men ibland glömmer jag bort och ibland läser jag från telefonen, då är det svårare att kommentera.

Jag tror bara det behövs lite "drama" eller "spänning", vad sjutton ska vi kalla det, hahaha. Men du får inte sluta på denna, åhgud nej, absolut inte. Den är såååå bra och sååå mysig! Älskar den massor, haha.

Sen har noveller alltid upp och ned gångar precis som allt annat i livet, oj vad poetiskt, haha men du förstår, jag hoppas att du fortsätter och kämpar ändå trots att kommentarerna är få, we love uu! Du är så himla duktig!! :))

Svar: Ja, förstår helt. Man behöver inte kommentera varje gång, man glömmer och hinner ju inte alltid! :)
Det kommer drama i Chapter 40, så jag hoppas verkligen ni gillar ideen som kommer! :D♥

Det är sant, den kan ju inte vara på topp hela tiden! :/ Även fast man önskar det, haha♥

Tack så hemskt mycket, gud va glad jag blir :')♥ I love u too♥
f,lsd,adasdas

2014-01-05 @ 01:57:33
URL: http://feliicialinnea.blogg.se/
Postat av: Oline

Jag älskar novellen! Det är bara det att jag brukar glömma precis efter jag har läst kapitlet om jag har skrivit en kommentar eller inte och då tror alltid jag att jag redan har skrivit en men ja.. fast du ska absolut inte sluta med den här novellen, verkligen inte!

Svar: Det gör absolut ingenting! Man kan glömma och man behöver inte kommentera hela tiden! Det är helt lugnt! :D♥ Kram och tack för kommentaren! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-05 @ 02:14:32
Postat av: Anonym

Nej klart jag inte har tröttnat på novellen! Den är asbra!

Svar: Åh, va bra! Och tack så mycket! ♥Tack för din kommentar! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-05 @ 02:20:34
Postat av: felicia

Lyssna här nu! Din novell är FANTASTISK!!! Jag läser rätt så många noveller men din är BÄST! Snälla snälla snälla sluta INTE skriva på denna. Det finns så många som slutar med att skriva på sina noveller och jag blir så besviken då:(( alla dina läsare älskar dig för att du skriver en sån underbar novell som vi alla såååååå gärna vill läsa! Jag går in på din novell varje dag, oftast mer än en gång bara för att kolla om du har lagt upp ett nytt kapitel. Så att läsa ett inlägg som detta är inte kul :( din novell är AWESOME. Tvivla aldrig på det! Men såklart så måste ju den som skriver novellen också trivas, annars blir det ju inte bra. Så om du själv känner att du verkligen vill börja med en ny så okej men jag tycker det skulle vara RIKTIGT SORGLIGT!
Jag känner inte dig personligen men jag vet att du har talang i att skriva. Både du och novellen är fantastiska så jag ber dig SLUTA INTE! <3333

Svar: Tack så hemskt mycket :') Tack, tack, tack! Det betyder så mycket att du tycker så C': Har bestämt mig för att inte sluta med denna novellen! För det första har jag ganska mycket kommentarer, och när dramat kommer igång blir den också roligare att skriva på! Förstår de :/ Åååååh :') Vet inte vad jag ska skriva, seriöst :') Åååh :')Ja, hade lite funderingar innan, men de är borta nu!
Tack så hemskt mycket! :') Det ska jag inte! :')
Tack för kommentaren! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-05 @ 03:40:29
Postat av: natt nu lol

NEJ!!! ÄLSKAR DEN SJUKT MYCKET!!

Svar: Åhh, vad roligt att höra! ♥Tack för din kommentar! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-05 @ 04:10:39
Postat av: Frida

Nej, jag har inte tröttnat, novellen är fortfarande super!
Däremot har jag nog varit för lat för att kommentera varje kapitel förlåt. Ska ändra på de framöver :)

Svar: Nej det är lugnt. Man behöver inte kommentera varje gång! :) Tack så mycket för din kommentar! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-05 @ 07:30:12
URL: http://Fridacarbin.blogg.se
Postat av: Amilia

Du får absolut inte avsluta denna novellen, den är så sjukt bra ich jag vet att jag kanske inte är bäst på att kommentera. Jag går själv i 9an och vet hur du har det med alla betyg det är sjukt jobbigt men ta en bloggpaus om du känner för det. Men du får inte sluta :)

Svar: Vad bra att någon känner samma som mig! Ja.. Kanske det, vi får se hur det blir! Tack för din kommentar! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-05 @ 07:53:51
Postat av: Louise

Nej nej nej, jag har absolut inte tröttnat!! Du får inte sluta med den snäälla!! Den så bra och verklig, så man kan leva sig in i novellen! Jag kommenterar typ inte ofta för jag orkae inte och vet inte vad jag ska skriva.. Men skriver du något över det vanliga totally amazing kapitlen skriver jag självklart en kommentar;-)

Svar: Åh, vad glad jag blir när du säger så! Tack sååå mycket! ♥Då får vi hoppas jag för det, haha :D♥
Tack för din kommentar! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-05 @ 08:18:33
Postat av: demi

Nej jag har iallafall inte tröttnat. Den här novellen är sjukt bra:)

Svar: Åhh, tack! Vad glad jag blir :')'<3
f,lsd,adasdas

2014-01-05 @ 10:21:20
Postat av: Anonym

Novellen är jätte BRA! jag tycker att du ska fortsätta med den:) tycker att dom borde ha sex snart:)

Svar: Tack så mycket! Det kommer, det kommer ;)♥
f,lsd,adasdas

2014-01-05 @ 10:39:59
Postat av: Anonym

jag tror att de försvinner för att det inte känns som att du är lika engagerad i bloggen längre. det kan gå långa stunder utan så mycket som ett litet inlägg och själv kan jag säga det att jag tycker det går lite segt. inte själva novellen utan det faktum att man måste vänta flera veckor mellan kapitlen och då är det nästan så att man måste läsa om de senaste för att komma ihåg vad som har hänt. och att du kräver kommentarer för ett till inlägg och sedan lägger du inte ut det förrän flera veckor efter fastän du har fått över kommentarsgränsen. vill inte låta elak men, tänk på oss också och inte bara på att du vill ha tex minst trettio kommentarer på kapitlen.

Svar: Jag ska försöka bli bättre på att inte kräva kommentarer. Tyvärr så blir det svårt med uppdateringen, jag önskar verkligen att jag kunde uppdatera med 7 kapitel i veckan men jag har inte den möjligheten. Jag går i nian och jag kämpar med mina betyg för att komma in på gymnasiet. Så jag måste fokusera på skolan så mycket som möjligt. Detta är sjukt tråkigt, och jag önskar verkligen att det var annorlunda... Men nej... Tyvärr inte :(Tack så mycket för din kommentar! :D ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-05 @ 10:56:12
Postat av: Olivia

Jag tycker novellen som du skriver nu är jättebra och du får mer än gärna fortsätta skriva på den, om du känner att du inte har tid så tycker jag att du ska bestämma dig för att tex bara posta ett kapitel i veckan eller ett kapitel var 10:onde dag så att det inte blir en press att skriva utan att det är roligt.

Kram <3

Svar: Ja, bra ide! Tänkte nog ta typ ett kapitel i veckan eller något sedan till våren!
Tack för kommentaren! Kram ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-05 @ 11:18:27
Postat av: Anonym

Jag tycker definitivt att du inte ska sluta skriva om Justin och Jenna, älskar din novell och de 2 är bara för söta tillsamman! :)
Jag tycker inte att du ska direkt ändra något, för din grammatik är jättebra samt det är mycket sällan jag ser stavfel (stavfel är inget viktigt enligt mig) :)
Jag tycker bara att det ska snart hända något, vi har ju kommit ganska långt på novellen! :)

Svar: Åhh, tack så mycket! Betyder mycket att grammatiken är okej, då det känns som om jag suger på grammatik XD
Tack så mycket för din kommentar! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-05 @ 11:22:08
Postat av: Anonym

Jag tycker det börjar bli lite långtråkig. Jag vill fortsätta läsa den här novellen men jag vill att det ska hända något:)

Svar: Jag förstår det, och jag har en ide på gång. I Chapter 40 kommer en hyfsat spännande sak hända, och sedan kan novellen komma igång på riktigt! :)Tack för din kommentar! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-05 @ 12:22:25
Postat av: Anonym

*vet hur svårt det är att hålla uptaderingen uppe* Men alltså man brukar inte gå in på bloggen lika mycket typ. Känns som du bara gör det för kommentarenas skull. att du klagar över att det finns lite kommentarerMan börjar tröttna att den senaste inlägget handlar om att komentera.... Iblan får man minder kommentarer och i bland mer, Du måste vara bäredd att inte många stannar kvar även fast dina ursäkter. Många förstår inte för dom tror det är enkelt att skriva ett kapitel med 3000 tusen ord... Men om du kanske slutar klaga och slutar ursäkta dig utan att helt enkelt göra fokusera på skolan oh din famile och att du inte tvingar dig att skriva. Du måste tänka på dg först. Oh när du får ideer så skriv. OM du har trogna läsare kommer dom komma tillbaka <3 Novellen är inte tråkig...

Svar: Ja, har känts lite se det senaste... Att alla inlägg handlar om kommentarer, ska verkligen ta åt mig denna kritik och inte begära så mycket. Jag gissar att det bara blivit så för att jag vill veta vad ni tycker och veta att jag fortfarande har läsare kvar. Ja, det tar sjukt lång tid att skriva ett kapitel på 3000 ord...
Ska ta åt mig all denna kritiken, tack så mycket för kommentaren! Jag uppskattar kritik och åsikter! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-05 @ 12:46:45
Postat av: Erika

Jag har verkligen inte tröttnat på novellen i sig, men lite på att det aldrig händer något. det kan ju bero på att du som sagt inte uppdaterar så ofta (vilket jag verkligen förstår till 100%) och då känns det som att det går hundra år innan saker och ting händer men det hade kunnat vara lite mer händelserikt kanske. Du skriver ju jättebra och jag tycker absolut inte att du ska börja på en ny novell. Jag gillar Justin och Jenna men det går lite segt kanske an kan säga. Förstår du hur jag menar?
Hursomhelst så tycker jag att du skriver jättebra och jag tycker absolut att du ska fortsätta satsta på dina betyg, det är ju det viktigaste! Kram

Svar: Ja, jag förstår helt hur du menar! Om det tar långt mellan kapitlerna kan man tappa lite också, intresset då. I Chapter 40 kommer det en grej som är händelserik, och viktig. Så jag hoppas ni uppskattar och gillar ideen till denna novellen, när den väl kommit igång; på riktigt.
Ja, jag känner också så :(
Tack för din kommentar! KRAM ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-05 @ 13:27:17
Postat av: Mickaela

Din blogg är jätte bra, tyvärr är jag bara "lite lat" av mig att kommentera, har haft mycket i skolan och lär ha det denna terminen också (andra året i gymansiet) så läser men kommenterar inte för har inte tiden som jag vill :)

Svar: Det gör ingenting! Ibland har man mer och ibland mindre tid, så det är lugnt C: Man får ju kommentera när man hinner och känner för det! Det har inte jag heller :( ♥
Tack för din kommentar! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-05 @ 13:49:53
URL: http://changelifes.blogg.se
Postat av: Mickaela

Din blogg är jätte bra, tyvärr är jag bara "lite lat" av mig att kommentera, har haft mycket i skolan och lär ha det denna terminen också (andra året i gymansiet) så läser men kommenterar inte för har inte tiden som jag vill :)

2014-01-05 @ 13:49:53
URL: http://changelifes.blogg.se
Postat av: Anonym

nä jag älskar novellan fortsätt

2014-01-05 @ 13:55:22
Postat av: Anonym

nä jag älskar novellan fortsätt

2014-01-05 @ 13:57:17
Postat av: Elin

Jag vet att jag inte har kommenterat så bra😞
Men du ska veta att jag älskar hur du skriver och älskar både novellen o kapitlerna 😊

Svar: Åh, tack så mycket! ♥Tack så mycket för din kommentar ')♥
f,lsd,adasdas

2014-01-05 @ 14:58:12
Postat av: nej har inte tröttnat

nej jag har inte tröttnat på novellen men du lägger aldrignästa ut en kapitel efter två dagar eller nåt det gör nästa alla bloggar och det kanske gör att alla inte kommenterar eller vad vet jag , men jag tycker du ska lägga upp kapitel ofta det är vigtikt om du vill hålla kvar läsare eller kommentarer och jag tycker att det är inte så mycket kärlek eller så mycket vet inte men justin och jenne kan väll ha lite saker tillsammans asså romantic tex att de håller på kysser varandra hela tiden eller att de har sex det har du inte skrivit om änn jag tvingar inte dig men jag säger det bara du väljer , jag tycker inte att du ska börja med en ny novell jag tycker att du ska skriva klart den här novellen :)
men ialla fall jag tycker jätte mycket om din novell och den är så bra och skulle aldrig lämna den skulle alltid läsa den :)

Svar: Jag vet att jag inte har så bra uppdatering för tillfället, men jag vet inte vad det är med mig. Dagarna går så grymt snabbt! Helt plötsligt är klockan tolv och man måste sova o.o Ush. Kan inte tiden sluta gå? Haha xDJag tror tyvärr inte jag kan göra någonting åt min uppdatering då jag har massa i skolan (inte just nu, men annars) och jag satsar hårt på mina betyg.
Men mer romantik kan jag försöka klämma in i kapitlerna! Bara jag kommer på något bra! :D
Tack så mycket för din kommentar, och din kritik! Kram! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-05 @ 15:44:35
Postat av: Janaaaaa

Om jag ska vara ärlig så har jag tröttnat lite på novellen, förut brukar jag kommentera men nu liksom försvimner det:/ Asså själv älskar jav novellen, handligen och allt men jag vill liksom att det händer mer saker :)

Svar: Jag förstår det. Man orkar inte läsa noveller som är tråkiga! Jag har en ide på gång, får verkligen hoppas ni gillar den!Tack så mycket för din kommentar! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-05 @ 16:15:19
Postat av: Sofie

Nejdå ! Jag skulle aldrig lämna din bloggnovell den är bäst! 👏
Men jag tycker det är roligare att kommentera när det finns frågor att svara 😊

Svar: Åh, tack vad glad jag blir! Ja, har funderat att skriva lite frågor i slutet! Men är rädd att härma någon annan o.o
Vad vill ni isåfall ha för frågor? Om novellen eller bara random? :)
Tack för kommentaren! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-05 @ 18:29:06
Postat av: Elsaa

Har inte tröttnat. Förlåt, jag kommenterar inte alltid. Men jag lovar, jag går in på din blogg varje dag och kollar efter ett nytt kapitel. Om du ska börja på en ny så avsluta den här först. Love u

Svar: Det gör ingenting! Man kan inte kommentera hela tiden! :D♥ Åh, va söt du är c':
love you too ♥
Tack för din kommentar! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-05 @ 19:44:00
Postat av: Maja

Du måste skriva klart den här novellen! Jag har inte tröttnat alls. Det här är en av dom bästa jag läst och det är många! Jag verkligen älskar handlingen och du skriver så bra så varje gång du har uppdaterat blir jag jätteglad! :) kram

Svar: Åh, gud va gullig du är! Det gör mig så glad att du tycker så :') Tack, tack, tack! ♥ Kram och tack för din kommentar!! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-05 @ 20:18:04
Postat av: Celebnovell

Vet inte om min kommentar inte kom fram eller att du helt enkelt tog bort den.

Svar: Din kommentar kom fram och jag älskar din kritik! Har inte svarat på alla kommentarer ännu bara, svarar på den nu direkt c: ♥Kram, och tack för din kommentar! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-05 @ 21:05:51
URL: http://Celebnovell.blogg.se
Postat av: Celebnovell

Haha oki xD
Sorry om jag lät bitchig :S♥

Svar: Haha, det gör absolut inget! Fattade att du blev lite irriterad när du såg de andras och inte din, som jag gissar du gjorde, heh c: Iaf, nu har jag svarat på den! :D ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-05 @ 21:43:56
URL: http://celebnovell.blogg.se/
Postat av: Emelie

I'm just to lazy för att kommentera varje gång men jag älskar verkligen din novell! Längtar hela tiden efter nästa kapitel! åhh älskar dig<3

Svar: Ja, och det är okej att vara det! Man orkar inte kommentera hela tiden, haha XD Åhhh, jag älskar dig med :3 ♥

Tack för kommentaren! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-05 @ 23:27:09
Postat av: Jenny

Jag har absolut inte tröttnat på novellen, det är en av de allra bästa jag läser så snälla sluta inte skriva på den. Och förlåt för att jag är så dålig på att kommentera, du förtjänar så många kommentarer som läsare, men många tar kapitlen efter ett tag som förgivet. Jag ska försöka kommentera så ofta jag kan i fortsättningen. Men det är bra att du säger till för jag inser att det har varit få kommentarer, men jag älskar din novell! Vissa säger det är mycket mys men jag älskar deras "moments", det är så sött! Kram

Svar: Jag har bestämt mig för att jag inte ska sluta med den! :D Ja, det är lugnt om man inte kommenterar hela tiden! Man orkar och hinner ju inte alltid! Bara någon gång då och då kanske om man orkar C: Det är lugnt! Haha C:
Och jag älskar att skriva deras moments C':
Kram och tack för kommentaren! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-05 @ 23:39:46
Postat av: Emma

Jag älskar novellen och jag tycker verkligen inte att du ska sluta med den!
Jag tycker som många andra verkar tycka att det behövs lite mer spänning. T.ex. att något händer med Jenna, kanske att hon blir kidnappad eller något också kan Justin komma med sina supermegapowers och rädda henne haha.
Iaf så skulle det vara kul om det hände något lite spännande men som sagt så älskar jag redan din novell men det var bara ett tips! <3

Svar: Har nu bestämt mig för att inte sluta skriva den! Det är otroligt hur många kommentarer jag har fått, trodde aldrig att jag skulle få runt 40 kommentarer! Satsade på kanske 20, i högsta fall 30! Det kommer drama, eller början på drama i chapter 40! :D Som bara är 4 kapitel bort! :)
Ja, jag tar emot alla tips jag kan få! Det är roligt och får fantasin att flöda! :D ♥

Tack för kommentaren! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-05 @ 23:46:20
Postat av: Iza

Har verkligen inte tröttnat på novellen. Den är sjukt bra och du är jätteduktig på att skriva men skulle gärna vilja ha lite mer drama, men den här novellen är helt klart en av mina favorit noveller! :) <3

Svar: Ja, drama kommer snart! I Chapter 40 börjar det om planerna går rätt! Åh, vad kul! :D ♥

Tack för kommentaren! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-06 @ 01:01:15
Postat av: Caroline Dahlgren

Du skriver min favoritnovell och jag vill verkligen inte att du slutar med en sådan fantastisk fan fiction. Du har ändå mycket kvar, Justin har inte berättat sin historia för Jenna, man vill ju veta om han ska åka till Kanada igen någonting och sedan vill man ju veta hur det går när Jennas föräldrar kommer hem till henne då dem träffar Justin. Sedan har dem inte haft sex heller som många skriver att dem vill ha xD Har du nya planer inför en ny novell? Om inte så är det nog inte dags att avsluta denna än, och om du inte tänker skriva mer efter denna så fortsätt gärna med denna tills du fyller 65 =D

Svar: Tack så mycket! Det betyder mycket att du skriver så :') Har nu bestämt mig för att inte sluta! :) Ja, mycket kvar ska hända..... ;)Ja, jag har lite små ideer, men jag har bestämt att fortsätta med denna! HAHA, jag tror den blir lite långtråkig då, tror inte du? Haha XD♥

Tack för kommentaren! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-06 @ 02:46:19
URL: http://caalie.se/
Postat av: ÄRLIGA MORSAN

Har inte tröttnat på novellen, - fast de är så himla jobbigt med att justin ska va badass hela tiden i alla jävla noveller (ursäkta mig för mina hårda ord eller något), men ända sen "danger" skrivits så har alla justin bieber bloggar förutom några stycken valt att skriva om lilla bad boy justin, ta inte detta fel för justin e inte så himla grov i din novell som i andras där han svär i vart enda mening, dödar i varje kapitel och knullar massor med tjejer var tredje vecka, usch. Din dock e lite annorlunda, kan inte sätta fingret på de? - att han rymde kanske gör de lite intressantare men tror jag endast e kvar för att få reda på de, ledsen. För tror att fortsättningen kommer ha med att justin typ är jagad av personer som vill ta livet av honom och han ska göra allt för att få lilla flickan att må bra O leva, lame förlåt.
Kan också erkänna att jag väntar på sex parten, altid lika intressant om jag ska va ärlig.

Tycker inte du ska ta illa upp på denna kommentaren btw, detta är en persons åsikt, som jag läst på alla andras kommentarer så älskar folk denna novellen, sluta inte på den pga denna kommentaren, är endast säker på att mer än bara jsg tröttnat på bad boy justin, han e överallt.
Kan passa på O skriva att du är jätte bra på att skriva faktiskt, har läst över 100 noveller med justin (har typ följt över 40 bloggar förut var beroende typ men stannar på dem ja tycker e bäst) och du e en av de som skriver bäst om man tänker på svenskan :)

Puss O kram från mej, ÄRLIGA MORSAN

Svar: Ja, jag håller med och jag kan nästan lova att Justin kommer vara badass i min nästa novell. För det första är det grymt svårt att skriva och jag är inte så duktig på det... Justin blir lite mesig ibland, så han kommer antagligen vara lite mesigare i nästa novell! :) Ja, det kan bli för mycket med mord, bråk och sex i varje kapitel :/ så förstår vad du menar!
Om du fortsätter skriva får du reda på vad jag har planerat, tänker tyvärr inte spoila, haha XD

Jag tänker inte sluta pågrund av en kommentar nej, om alla skulle tyckt som du kanske jag skulle bytat, men inte bara när det gäller en c: Man tycker ju samma! Smaken är som baken ju, haha! Finns ju novellideer alla inte gillar och så c: Ja, badboy justin är överallt! Blev populärt efter Danger (som du skrev där uppe c:)
Ååh, gud va mycket det betyder att du tycker så! Sjukt kul att höra! Är ibland rädd att kapitlerna är dåligt skrivna, så det är riktigt kul att få sådan här kritik!

Det är bra att vara ärlig! Tack för kommentaren! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-06 @ 03:29:37
Postat av: jbiebznovell

Hej, vi gjorde ett länkbyte någon gång i somras och nu undrar vi om du skulle vilja göra ett igen? :)

Svar: Ja gärna! :D
f,lsd,adasdas

2014-01-06 @ 12:43:47
URL: http://jbiebznovell.blogg.se
Postat av: Nej har inte tröttnat

Jag kanske sa inte det på föra kommentaren men jag kommer alltid stå vid din sida och du är bäst jag gillar din novell och gillar alltid dina kapitel ingen kapitel är tråkig alla är lika bra ! Du skriver så bra<3 förlåt om jag sa nåt inte bra eller så ja lovar jag menar inte nåt dåligt och du kan ta din tid jag kommer inte strssa din , jag kan vänta och kommer aldrig lämna din blogg för det är en av min bästa blogg ! Kram och tack för att du delar dina tankar med oss <3

Svar: Åh, vad glad jag blir! Tack, tack, tack! Det betyder sjukt mycket att du tycker så, that's what's keep me going! :D Det gör absolut ingenting! Älskar alla kommentarer, och det behövs kritik ock så, hur ska man annars bli bättre liksom?
Kram och tack för kommentaren! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-06 @ 13:51:15
Postat av: Anonym

Nej fortsätt på denna den är sjukt grym och älskar dig<3

Svar: Ja, har bestämt mig för att göra detta c: Älskar dig med :')♥
Tack för kommentaren! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-06 @ 15:09:06
Postat av: Anonym

Gaah, längtar bara tills det kommer lite fara, sex och pang pang :p Skriv,skriv,skriv! För det är du bra på! :)

Svar: Ja, många gör det och det kommer! :D Tack för kommentaren! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-06 @ 19:37:01
Postat av: Thilda

Din novell är helt klart en av mina favoriter och du får verkligen inte slutar skriva på den. dina kapitel är perfektion. :) Jag kan inte ge dig någon kritik direkt då det jag tycker själv ,har dom flesta redan skrivit alltså lite mer av små bråk,drama men ändå har kvar deras kärleksfulla stunder hihi. :D<3. ser fram emot nästa kapitel. :)

Svar: Åh, tack! Det betyder sjukt mycket c: Nej, har bestämt mig för att inte sluta! Kommer fortsätta på denna c: Åh tack C: Ja, drama kommer snart! :D
Tack för kommentaren! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-06 @ 20:45:16
Postat av: amanda

Nej jag älskar din blogg men jag brukar aldrig kommentera och jag hoppas att du kan förlåta mig för det och jag är så lädsen för det men jag ska bli böttre på det och jag hoppas att du vill fortsätta skriva ♥♥♥

Svar: Det gör ingenting! Man behöver inte alltid kommentera! Om du vill så får du det, haha c: Det vill jag! Älskar att skriva :')
Tack för kommentaren! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-06 @ 23:42:12
Postat av: Anonym

När kommer nästa? 😂
Kanske inte ska fråga sånt när alla andra är så seriösa men jag har inte tröttnat o längtar sönder tills nästa😁🔫🔫🔫

Svar: Jag vet faktiskt inte :( Har inte hunnit skriva så mycket, haft massa att göra under helgen känns det som... Och jag börjar skolan imorgon (döda mig). Men jag ska försöka skriva mer på kapitlet idag, när min mamma har åkt till jobbet annars kommer hon bara skrika på mig 24/7. -.- xD
Gör ingenting! :D Va bra och kul :D
Tack för kommentaren! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-07 @ 01:30:45
Postat av: Sarah

Länkbyte?
Och jag har verkligen inte tröttnat på något!

Svar: Visst kan vi göra ett länkbyte! Jag gör nu! :)
f,lsd,adasdas

2014-01-07 @ 02:19:38
URL: http://mybiebslovestorys.blogg.se
Postat av: Anonym

Sluta inte med novellen, deb är grym!❤️

Svar: Åhh, tack :') Nej, har nu bestämt att inte sluta! :)
Tack för kommentaren! ♥
f,lsd,adasdas

2014-01-07 @ 11:12:13
Postat av: Sarah

Inlägg eller meny eller båda?

Svar: Båda två? :3
f,lsd,adasdas

2014-01-07 @ 13:57:43
URL: http://mybiebslovestorys.blogg.se
Postat av: Sarah

Okej :)

2014-01-07 @ 14:28:36
URL: http://mybiebslovestorys.blogg.se
Postat av: Anonym

jag är jätte rädd att nått kmr att hända deras förhållande, vilket jag verkligen inte vill, jag vill ha drama men inte att de gör slut och justin försvinner, vill ha drama men ändå mys som du alltid har haft för det är så himmla gulligt

2014-03-01 @ 23:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!