Länkbyte - myswaggiestory.bloggplatsen.se/

Justin ser rädd ut när han hört den ljusa klangrösten bakom ryggen på honom.

Han vågar inte vända sig om och brunetten ställer sig med armarna i kors.

- Justin, säger hon skarpt.

Man hör tyst att han svär innan han vänder sig om och kollar in i tjejens ögon.

- Vad gör du här Selena? frågar han kaxigt.

- Ja, vad tror du? man måste ju hålla koll på dig. Hur fan kan du säga att hon ser ut som en modell när du har en flickvän? säger hon hesigt och hon gör några rörelser med händerna.

That's hurt me.

Fråga nummer ett är ifall hon tycker att jag är ful, nummer två är vem det här är.

På något sätt så kännner jag igen henne, men jag vet inte varför.

- Ska jag ljuga eller? fan Selena, mumlar han och går fram till henne.

Selena går fram till hans famn och hon kramar om honom och ger han en kyss på kinden.

- Selena sluta, mumlar han och slänger en blick på mig som betyder att jag ska rädda honom.

Hur vet jag det? jo, han gjorde ofta den blicken till mig förr när hans föräldrar skämte ut honom.

- Jo eh Justin ska vi åka? frågar jag och Selena släpper då taget om honom, jag tror hon heter så?

Selena backar ett steg och kollar frågandes på Justin.

- Varför ska den bitchen hänga med dig hem!? väser hon.

- Den bitchen är min ex-flickvän Selena, och vi ska hem till Chaz så ses, säger han och tar tag i min arm samt börjar gå mot dörren igen.

- Kan jag hänga med!? hörs hennes skrikande röst.

Jag kollar på Justin som kniper igen ögonen och ett  suck lämnar hans läppar.

- Ja men du kan inte stanna över natten, för hon och Chaz ska sova hos mig, säger Justin och ett leende målas på hans läppar men det kan inte Selena se för han kollar rakt på mig.

Selena svarar inte utan henne klackar låter högt mot golvet och hon ställer sig bredvid Justin.

 
Checka in på denna bloggen genom att klicka på bilden eller HÄR och läs :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!